اپل به روز رسانی Fitness+ را اضافه می کند ، از جمله ویژگی تمرین گروهی – TechCrunch

پس از رونمایی از اپل واچ سری 7 ، اپل به روزرسانی هایی را که به Fitness+ارائه می شود ، سرویس تناسب اندام خود که در اطراف Apple Watch طراحی شده است ، به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر ، سرویس 9.99 دلار در ماه در شش کشور مانند ایالات متحده ، کانادا و انگلستان در دسترس است. اما در رویداد مطبوعاتی امروز خود ، اپل اعلام کرد که این سرویس در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله برزیل ، عربستان سعودی ، اندونزی ، فرانسه ، ایتالیا ، روسیه و دیگر کشورها در دسترس خواهد بود.

اپل همچنین اعلام کرد که از ماه پاییز پیلاتس جدید و محتوای مدیتیشن هدایت شده را برای مشترکین Fitness+ اضافه می کند. Fitness+ هر روز مدیتیشن های هدایت شده ای را که بر شکرگزاری ، تمرکز حواس و آرامش تمرکز دارد ، اضافه می کند. این تجربیات به دو صورت تصویری و صوتی در دسترس خواهند بود و می توانند برای برنامه هایی مانند Headspace و Calm رقابت ایجاد کنند.

همچنین در پاییز ، Fitness+ تمرینات گروهی را ارائه می دهد که توسط Share Play طراحی شده است. این به مشترکین امکان می دهد در کنار دوستان خود از طریق FaceTime یا یک پیام گروهی ، صرف نظر از اینکه در کجای جهان هستند ، ورزش کنند. حداکثر 32 نفر می توانند همزمان ورزش کنند.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید