اپل با تراشه های جدید جمعیت فناوری را به وجد می آورد ، وال استریت خمیازه می کشد – TechCrunch

مجدداً سلام ، و به مجموعه پست های در حال انجام TechCrunch خوش آمدید که در آن بحث می شود که چگونه بازارهای عمومی به ندرت حتی نیمی از هزینه اضافی را در مورد آنچه اپل در رویدادهای خود اعلام می کند ، ارائه می دهد.

در واقع ، به نظر می رسد که سهام اپل در برابر رویدادهای خارجی بسیار متزلزل تر از اعلامیه های داخلی است. در مواردی که سهام اپل در مقایسه با Nasdaq Composite در حین اعلامیه مطبوعاتی مطلوب ، واقعاً پیشرفت می کند.

که هیچ گاه ما را تا حدی متحیر نمی کند. شاید این روزها رویدادهای اپل آنقدر فاش شده باشد که محصولات جدید به ارزش آن پخته شوند؟

این استدلال شاید ضروری باشد اما از نظر بازار کافی نیست – مشارکتی اما کامل نیست؟ – همانطور که اپل امروز اخباری را در مورد خط تراشه های رایانه خود منتشر کرد. بله ، اپل M1 Pro جدید را با جزئیات توضیح داد ، اما با تراشه M1 Max خود بیش از چند ذهن را به خود جلب کرد. مطمئناً این نام یک سطل پر رونق است ، اما به نظر می رسد که این تراشه یک شاهکار فوق العاده چشمگیر است. و اپل تراشه های جدید را در طیف وسیعی از رایانه هایی که دارای قیمت هستند ، می پزد بالاتر از انتظاراتبه

اینجا نشسته ام ، من فکر می کنم: سخت افزار جدید قاتل و درآمد بالقوه بیشتر برای هر رایانه؟ خوب به نظر می رسد ، درست است؟ و با این حال ، سهام اپل تقریباً Nasdaq را در طول رویداد خود ، که بین ساعت 1 بعد از ظهر تا 2 بعد از ظهر در نمودار زیر انجام شد ، دنبال کرد:

تنها عنصر قابل توجه آن نمودار این است که افت اولیه اپل پس از ساعت 13 ظهر شدیدتر از آن چیزی بود که مجموعه فناوری بزرگتر Nasdaq مدیریت می کرد. اما پس از آن اپل با شدت بیشتری بهبود یافت و کل دوره معاملات را اساساً شستشو داد – اپل درست مانند سهام فناوری پیشرفت کرد. کوچولو.

اگر من مهندس اپل بودم ، حالم به هم می خورد. نگاه کنید ، جهان ، ببینید چیپس هایی که واقعاً خوب هستند. در تمام آن سالها ، اینتل با خاموش کردن صورتحساب بازار را خراب کرد این ممکن بود! و با این حال وال استریت دقیقاً و دقیقاً تحت تأثیر قرار نگرفته است.

آخ.

رویداد اکتبر اپل 2021