اپل از حکم Epic Games تجدیدنظر کرده و درخواست می کند تغییرات سفارش داده شده در App Store را به تعویق بیندازد – TechCrunch

یک قاضی فدرال ماه گذشته اعلام کرد که اپل در صدور تصمیم دادگاه در مورد پرونده Epic Games در کالیفرنیا علیه اپل انحصار ندارد. اما یکی از زمینه هایی که اپل در آن از دست رفت ، این بود که چه قواعدی می تواند برای فروشگاه App خود ایجاد کند. در این مورد ، قاضی از Epic Games حمایت کرد و گفت که اپل دیگر نمی تواند توسعه دهندگان را از اشاره به سایر روش های پرداخت فراتر از سیستم های پرداخت خود اپل منع کند. در حال حاضر ، اپل از این تصمیم تجدیدنظر کرده و درخواست می کند تا در حکمی که قاضی به اجرا گذاشته بود ، موافقت کند. این حرکت می تواند هرگونه تغییر در قوانین App Store را تا زمان تصمیم نهایی پس از تصمیم گیری در مورد پرونده تجدید نظر ، به تاخیر بیندازد.

به اپل دستور داده شد تا سیاست های App Store خود را برای جلوگیری از ممنوعیت توسعه دهندگان از وارد کردن پیوندهای خارجی و سایر تماس ها برای اقدام در برنامه های خود که می تواند مشتریان را به سایر مکانیسم های خرید سوار کند ، علاوه بر خرید درون برنامه ای ، متوقف کند. در دستورالعمل آمده است که اپل همچنین نمی تواند توسعه دهندگان را از برقراری ارتباط با مشتریان از طریق نقاط تماس که داوطلبانه از طریق ثبت نام برنامه خود از مشتریان دریافت کرده اند ، منع کند.

این مطابق با شهرک های دیگری است که اپل اخیراً در داخل و خارج از ایالات متحده ایجاد کرده است ، از جمله یک تنظیم کننده ژاپنی که سیاست خود را برای “برنامه های خواننده” تغییر داد و به آنها اجازه داد تا پیوندی به وب سایت خود در برنامه های خود اضافه کنند. کره جنوبی همچنین لایحه ای را تصویب کرد که مانع از آن می شود که اپل و گوگل توسعه دهندگان را از سیستم های صورتحساب درون برنامه ای خود استفاده کنند. و در توافق اخیر گروهی با توسعه دهندگان در ایالات متحده ، اپل تصریح کرد که توسعه دهندگان می توانند از ارتباطات مانند ایمیل ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد روش های پرداخت جایگزین با مشتریان iOS خود استفاده کنند.

با این حال ، در حکم Epic Games ، اپل موظف بود قوانین جدید را ظرف 90 روز پس از تصمیم دادگاه در 10 سپتامبر 2021 وضع کند. برخی از بازار در حال حرکت به جلو برای استفاده از این تغییرات احتمالی بودند. به عنوان مثال ، Paddle ، ارائه دهنده راه حل هایی برای مشاغل اشتراک ، تا حدودی زودتر اعلام کرد که سیستم خرید درون برنامه ای جدیدی را برای توسعه دهندگان iOS معرفی می کند که به محض اجرایی شدن دستور ، جایگزینی جایگزین برای سیستم اپل را امکان پذیر می کند.

در صورت برنده شدن اپل در موافقت ، مهلت اولیه دسامبر برای رعایت دستور ، به دلیل اعتراض به پرونده تجدیدنظر در دادگاه ، کنار گذاشته می شود. این بدان معناست که در ماه های آینده هیچ تغییری برای توسعه دهندگان App Store ایجاد نمی شود.

اپل تقریباً هر امتیازی را در نبرد Epic Games به دست آورد به جز این یک امتیاز جزئی مربوط به قوانین “ضد فرمان” آن. اما به هر حال به دلیل درخواست تجدید نظر اپیک ، اپل مجبور شد به دادگاه بازگردد.

علیرغم کسب توانایی افزودن پیوندها به روش های پرداخت جایگزین ، Epic Games از تصمیم اولیه دادگاه که اعلام کرد موفقیت اپل “غیرقانونی نیست” ناراضی بود. این دادگاه در اواسط ماه سپتامبر درخواست تجدیدنظر خود را ارائه کرده بود ، با این امید که بتواند دادگاه تجدید نظر را متقاعد کند که اپل به عنوان یک انحصارطلب عمل می کند.

نبرد بین دو غول فناوری در خارج از دادگاه نیز ادامه دارد. هفته گذشته ، تیم سوینی ، مدیرعامل Epic Games ، از طریق پستی در توییتر به نحوه استفاده اپل از پلتفرم خود برای بازاریابی برنامه های خود به مشتریان در صفحه تنظیمات آیفون اشاره کرد-در واقع یک محل تبلیغاتی که رقبای شخص ثالث به آن دسترسی نداشتند. ، او گفت. با این حال ، این شرکت از گفتن اینکه آیا در مرحله بعدی این مورد را مطرح خواهد کرد یا نه ، خودداری کرد.