اپل آیپد مینی را با طراحی جدید ، 5G و صفحه نمایش 8.3 اینچی-TechCrunch تازه می کند

همانطور که انتظار می رفت ، در رویداد امروز اپل شاهد سخت افزارهای زیادی خواهیم بود. این شرکت قبلاً از بروزرسانی iPad خود رونمایی کرده است و در اینجا نسخه جدیدی از Mini است که به نظر می رسد بزرگترین به روز رسانی این تبلت کوچک تا به امروز باشد. آیپد مینی جدید دارای تغییرات اساسی در طراحی است که بسیار شبیه به آیپد پرو است. این همه بر اساس یک صفحه نمایش 8.3 اینچی Liquid Retina ساخته شده است که با کوچک شدن چشمگیر حاشیه های آن به انجام می رسد.

چیزهای زیادی در مورد این تازه کردن در کنار به روز رسانی زیبایی شناسی فوق الذکر وجود دارد. این یک لیست طولانی است که واقعا ویژگی های محصول را نشان می دهد ، از جمله 5G ، پشتیبانی از Apple Pencil و یک دکمه روشن / خاموش که از TouchID برای باز کردن قفل پشتیبانی می کند. این محصول در داخل نیز پیشرفت های خوبی را دریافت می کند ، زیرا CPU اپل 40٪ سریعتر از نسخه قبلی خود و GPU است که عملکرد را 80٪ افزایش می دهد.

مینی دارای پورت USB-C و دوربین های 12 مگاپیکسلی جلو و عقب است که دوربین اول از برنامه Center Stage اپل پشتیبانی می کند. قیمت مینی از 499 دلار شروع می شود و هفته آینده به فروش می رسد. به طور طبیعی ، وقتی 5G را به این مخلوط اضافه کنید ، قیمت افزایش می یابد.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید