اولین فیلم اصلی Roku ادامه سریال لغو شده NBC “لیست پخش فوق العاده Zoey” – TechCrunch

گسترش روکو به محتوای اصلی با اخباری مبنی بر اینکه اولین پلتفرم اصلی و سازنده دستگاه در فصل تعطیلات 2021 برای اولین بار پخش می شود ، ادامه می یابد. با همکاری Lionsgate ، روکو اعلام کرد که فیلمی را بر اساس مجموعه تلویزیونی برنده جایزه امی “لیست فوق العاده Zoey’s” ، معرفی می کند که در مرکز پخش رایگان آن ، The Roku Channel اواخر امسال پخش می شود.

فیلم جدید ، “کریسمس فوق العاده Zoey” ، در جایی ادامه می یابد که این سریال پس از پایان فصل 2 و لغو سریال ، که طرفداران را ناراحت کرده بود ، با امید به صرفه جویی در نمایش با یافتن خانه جدید ، به رسانه های اجتماعی مراجعه کرده بودند. Roku ، همانطور که معلوم است ، همان خانه است – نه تنها فیلم جدید را پخش می کند ، بلکه 25 قسمت از این سریال را برای پخش رایگان در The Roku Channel در ایالات متحده در اواخر پاییز در دسترس قرار می دهد.

در همین حال ، تولید فیلم بلند این ماه در ونکوور آغاز می شود و تعدادی از بازیگران نقش های خود را از جمله جین لوی ، اسکایلر استین ، الکس نیوئل ، جان کلارنس استوارت ، اندرو لیدز ، آلیس لی ، مایکل توماس گرانت ، کاپیل تالوکار مشاهده می کنند. ، دیوید سنت لوئیس ، مری استینبرگن ، پیتر گالاگر و برنادت پیترز. با این حال ، جزئیات طرح فیلم هنوز محدود است و فقط به این نکته اشاره می شود که این فیلم در ادامه سفر زویی خواهد بود زیرا او “در کار ، خانواده ، عشق و همه چیز در بین حرکت می کند.”

در حالی که یک حرکت مهم برای طرفداران است که به سادگی بیشتر از برنامه مورد علاقه خود می خواهند ، این یک گام بزرگتر برای روکو و استراتژی محتوای اصلی آن است. این شرکت قبلاً با خرید کاتالوگ محتوا از سرویس پخش کوتاه مدت Quibi ، اشتهای مصرف کنندگان برای سریال های اصلی را آزمایش کرده بود ، برنامه هایی که بعداً به عنوان اولین مجموعه Roku Originals این شرکت به کانال Roku راه اندازی شد. ترکیب اولیه شامل 30 عنوان بود ، اما Roku همچنان در حال پخش برنامه های بیشتری با پیشرفت سال است. به عنوان مثال ، ماه گذشته ، 23 نمایش دیگر از آن را در مجموعه خود منتشر کرد. این شرکت همچنین اخیراً تصمیم گرفت با روشن کردن سبز فصل دوم “خطرناک ترین بازی” حداقل در یکی از مجموعه های سابق متعلق به Quibi سرمایه گذاری مجدد کند.

اما تا به حال ، روکو روی فیلم های کامل سرمایه گذاری نکرده است.

البته فیلم ها مناسب کانال Roku هستند ، زیرا پخش رایگان با تبلیغات پشتیبانی می شود – و فیلم ها ، به دلیل طولانی بودن ، جای تبلیغات بیشتری را پر می کنند. در واقع ، کانال Roku به عنوان مرکز فیلم های رایگان شروع به کار کرد ، سپس بعداً گسترش یافت و شامل برنامه های تلویزیونی و انواع دیگر محتوا ، مانند اخبار و ورزش شد.

تا اینجا ، به نظر می رسد برنامه نویسی اصلی Roku با بینندگان ارتباط برقرار می کند. این شرکت می گوید 5 برنامه تلویزیونی پخش شده برتر آن در تابستان امسال (20 مه-18 ژوئیه) همه Roku Originals بودند.

فیلم جدید توسط Lionsgate با همکاری شرکت Tannenbaum ، Feigco Entertainment و Polygram Entertainment و Zihuatenejo Productions گروه Universal Music تولید می شود. آستین وینسبرگ ، نویسنده سریال ، نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهد داشت. ریچارد شپرد ، که فیلمبردار خلبان این سریال است ، کارگردانی خواهد کرد. کیم تاننبام ، اریک تاننبام ، پل فیگ ، دیوید بلکمن و دنیل اینکلس نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت خواهند کرد.

این فیلم در تعطیلات ایالات متحده ، کانادا و انگلستان از کانال Roku پخش می شود