اولسام 165 میلیون دلار برای خرید و افزایش فروشندگان مصرف کننده و B2B Amazon Marketplace جمع آوری می کند – TechCrunch

پس از اعلام افزایش 200 میلیون دلاری از Heroes در اوایل امروز ، برای خرید دو برابر و افزایش فروشندگان شخص ثالث Amazon Marketplace ، یکی دیگر یک استارتاپ خارج از لندن با هدف انجام همین کار اعلام برخی منابع مالی قابل توجه خود را اعلام کرد. اولسام ، یک بازی جمع و جور که از طریق برنامه تحقق FBA آمازون ، تاجران مصرف کننده و B2B را که در آمازون می فروشند ، خریداری می کند ، 165 میلیون دلار بسته است-ترکیبی از حقوق صاحبان سهام و بدهی هایی که برای تقویت استراتژی M&A خود استفاده خواهد کرد. همچنین به توسعه پلت فرم فناوری خود و استخدام استعدادهای بیشتر ادامه دهد.

گروه سرمایه گذاری Apeiron – یک شرکت سرمایه گذاری که توسط کارآفرین آلمانی کریستین آنگرمایر راه اندازی شد – دور سهام دار سری A را رهبری کرد و Elevat3 Capital (دیگر شرکت Angermayer که دارای مشارکت استراتژیک با Founders Fund و Peter Thiel است) نیز شرکت کردند. North Wall Capital پشت بخش بدهی این قرارداد بود. ما درخواست کرده ایم و اولسام فقط کل مبلغ جمع آوری شده را فاش می کند ، نه مبلغی که در خالص در مقابل بدهی جمع آوری شده است. ارزش گذاری نیز فاش نمی شود.

بودن استارت آپ آمازون از لندن که امروز تصمیمی برای جمع آوری کمک های مالی اعلام می کند تنها چیزی نیست که اولسام با Heroes مشترک دارد. مانند قهرمانان ، اولسام نیز توسط برادران تأسیس شده است.

سام هوربی قبلاً سالها در آمازون کار کرده است ، از جمله ایجاد و مدیریت بازار تجاری شرکت (نسخه B2B بازار مصرف) ؛ در حالی که بنیانگذار اولی هوربی سالها تجربه در زمینه مشاوره استراتژیک و خدمات مالی داشت.

بین آنها ، آنها همچنین مشاغل قبلی در بازار را ایجاد و فروختند و معتقدند که این تجربیات جمعی به اولسام – ابداع کننده نام آنها ، “اوللی” و “سام” کمک می کند – وقتی صحبت از ایجاد روابط با تجار می شود. شناسایی محصولات با کیفیت (در مقابل دریاهای وسیع نتایج جستجو که اغلب احساس می کنند همان زباله های ارزان قیمت یکدیگر را می فروشند) ؛ و درک چالش ها و فرصت های تجار و ایجاد روابط با آمازون و درک چگونگی تناسب اکوسیستم تجاری در استراتژی گسترده تر غول تجارت الکترونیک.

اولسام همچنین در مورد شرکت های هدف ، رویکرد کمی متفاوتی را دنبال می کند ، نه تنها بر بازی معمول مصرف کننده ، بلکه بر تجار فروشنده به مشاغل نیز تمرکز می کند. فروش B2B در حال حاضر یکی از سریع ترین بخش های بازار آمازون است و همچنین یکی از مواردی است که مصرف کنندگان نادیده می گیرند. اولی گفت: “زیر رادار پرواز می کند.”

سام افزود: “فرصت B2B بسیار هیجان انگیز است.” “تعداد فزاینده ای از تجار در حال فروش لوازم اداری یا محصولات تصادفی بیشتر به مشتری B2B هستند.”

برآورد زمانی که نوبت به تعداد تجار در بازار آمازون در سراسر جهان می رسد ، متفاوت است ، از 6 میلیون تا نزدیک به 10 میلیون. این تجار در مجموع 300 میلیون دلار فروش (ارزش ناخالص کالا) تولید کردند و این میزان در حال حاضر 50 درصد در هر سال در حال رشد است.

و ادغام فروشندگان – به منظور دستیابی به اقتصاد بهتر در مقیاس در اطراف زنجیره تامین ، ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل و موارد دیگر – نیز یک تجارت بزرگ است. اولسام برآورد می کند که حدود 7 میلیارد دلار برای خرید این مشاغل هزینه شده است و تعداد بیشتری نیز وجود دارد: اولسام تخمین می زند که تنها 3000 کسب و کار در انگلستان به تنهایی بیش از 1 میلیون دلار در پلتفرم آمازون فروش دارند.

(و برای روشن تر شدن ، تعدادی از استارتاپ های نوپا دیگر از Heroes نیز به دنبال این فرصت هستند. جمع آوری صدها میلیون دلار در مجموع ، موارد دیگری که امسال اقداماتی انجام داده اند عبارتند از Suma Brands [$150 million]، برندها را بالا ببرید [$250 million]، پرچ [$775 million]، کارخانه 14 [$200 million]، تراسیو [currently probably the biggest of them all in terms of reach and money raised and ambitions]، Heyday، The Razor Group، Branded، SellerX، Group Brands Group [X2]، Benitago ، Valoreo و Rainforest آمریکای لاتین و مارک های Una خارج از آسیا.)

“تیم بزرگسالان پشت اگر من بودم Angermayer در بیانیه ای گفت این چیزی است که این تجارت را واقعا منحصر به فرد می کند. ” “همه در ساخت و فروش مارک های خود در بازار موفق بوده اند و در تیم بازار خود برای آمازون کار کرده اند – درک آنها از این فضا استثنایی است.”