اوبر خانواده (حتی نوجوانان) را در مرکز محصولات و ویژگی های جدید خود قرار می دهد

خانواده در مرکز جدیدترین محصول توهین آمیز اوبر قرار دارد.

اوبر روز چهارشنبه در رویداد سالانه «Go-Get» خود، مجموعه‌ای از محصولات و ویژگی‌های جدید را با هدف جذب مجموعه‌ای از مشتریان جدید از نوجوانان 13 ساله و خانواده‌هایی که می‌خواهند حساب‌ها را به حتی کسانی که ممکن است احساس راحتی بیشتری برای تماس گرفتن دارند مرتبط کنند، معرفی کرد. برای سوار شدن به جای استفاده از برنامه.

این شرکت سال گذشته میزبان دو رویداد مشابه بود که در طی آن اوبر محصولاتی را در زمینه حمل و نقل و تحویل، از رزرو اتوبوس مهمانی و سفارش صوتی برای Uber Eats گرفته تا رزرو رستوران ها و رویدادها از طریق OpenTable و Viator راه اندازی کرد.

اکثر راه‌اندازی‌های Go-Get اوبر نه تنها برای ایجاد جریان‌های درآمدی جدید و جذب کاربران جدید، بلکه برای ایجاد یک حلقه تجاری بسته با هر محصولی که مشتریان را به کانال‌های دیگر اوبر باز می‌گرداند، طراحی شده‌اند. این یک استراتژی شاخکی است، استراتژی که Uber را با دسترسی گسترده در سراسر چشم انداز حمل و نقل می بیند. و ممکن است برای شرکت کار کند.

گزارش درآمد سه ماهه اول اوبر نشان می دهد که شرکتی با پشتوانه مالی قوی تر از حد انتظار است. اوبر پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران را شکست داد و نشان داد که کسب‌وکار تحویل غذا همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و در عین حال از پلتفرم اصلی این شرکت پشتیبانی می‌کند. نسبت به سال قبل، رزرو ناخالص Uber با 19 درصد افزایش به 31.4 میلیارد دلار در سه ماهه اول رسید و درآمد 29 درصد دیگر افزایش یافت.

از ترازنامه اوبر مشخص نیست که اوبر چقدر در محصولات بی‌شماری که از راه‌اندازی Go-Get آن به دست می‌آید سرمایه‌گذاری می‌کند، و همچنین مشخص نیست که اوبر چقدر در ایجاد درآمد موفق است. با این حال، به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید برنامه احتمالاً برای شرکت هزینه بسیار کمتری نسبت به بسیاری از مهتاب‌هایی که اوبر از آن زمان رها کرده است، مانند واحد رانندگی خودکار Uber ATG یا طرح اشتراک دوچرخه Jump Bikes، برای شرکت تمام می‌کند.

در اینجا خلاصه ای از آنچه این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد آورده شده است:

نمایه‌های خانواده و حساب‌های نوجوان مرتبط

اکنون خانواده‌ها می‌توانند نمایه‌هایی ایجاد کنند که چندین حساب Uber را به یکدیگر مرتبط می‌کند تا مشتریان بتوانند هزینه سفر و تحویل را از یک حساب متمرکز پرداخت کنند. آن حساب متمرکز همچنین محل به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای مکان و سفارش خواهد بود.

اوبر همچنین قصد دارد قابلیت ایجاد حساب های کاربری نوجوانان را برای کاربران 13 تا 17 ساله در روز دوشنبه 22 می در بیش از ده ها شهر در ایالات متحده و کانادا از جمله آتلانتا، دالاس، هیوستون و نیویورک سیتی راه اندازی کند.

در سال 2017، این شرکت برخی از آزمایش‌کنندگان اولیه را برای ایجاد حساب‌های کاربری نوجوانان امتحان کرد، اما هیچ‌وقت به نتیجه نرسید. این پیشنهاد اساساً مجموعه ای از ویژگی های ایمنی را که اوبر در پنج سال گذشته راه اندازی کرده است ترکیب می کند.

به عنوان مثال، در حالی که همه رانندگان تحت بررسی پس‌زمینه و بررسی‌های مداوم قرار می‌گیرند، حساب‌های نوجوانان لایه دیگری از غربالگری دارند – به گفته سخنگوی اوبر، فقط رانندگان با رتبه بالا و با تجربه می‌توانند درخواست سفر از نوجوانان را دریافت کنند. همچنین، والدین می‌توانند پیشرفت سفر فرزندشان را به‌طور زنده پیگیری کنند و اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی او را رانندگی می‌کند، دریافت کنند. به گفته اوبر، والدین می توانند در طول سفر مستقیماً با راننده تماس بگیرند، با تیم پشتیبانی اوبر تماس بگیرند و مشکلی را از طرف نوجوان خود گزارش کنند.

خانواده ها هفته آینده می توانند در شهرهای ایالات متحده مانند توسان، فینیکس، آتلانتا، بلومینگتون، مینیاپولیس، سنت پل، کانزاس سیتی، نیویورک سیتی، حومه نیویورک، کلمبوس، سینسیناتی، دیتون، نشویل، دالاس، هیوستون، حساب های کاربری نوجوان ایجاد کنند. و سن آنتونیو در کانادا، این ویژگی در ونکوور، مونترال، ادمونتون، وینیپگ، کبک سیتی، شربروک، ساگنای، تروآریویر، لثبریج، گوزن قرمز، ساسکاتون، رجینا، گتینو و لاورنتیدس در دسترس خواهد بود.

حساب‌های نوجوانان نیز به‌زودی در Uber Eats نیز در دسترس خواهند بود، بنابراین والدین می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان برای تحویل مشروبات الکلی سفارش نمی‌دهند، بلکه فقط تعقیب‌کنندگان و غذاخوری‌ها را سفارش می‌دهند.

برای خیلی جوان و خیلی مسن

اوبر اعلام کرد که با Nuna، یک شرکت صندلی اتومبیل، همکاری می کند تا سواری با صندلی ایمن را برای بچه های کوچک ارائه دهد. والدین و مراقبان می توانند با صندلی ماشین RAVA نونا، مناسب برای کودکان از بدو تولد تا 65 پوند، درخواست و رزرو کنند. اوبر در مورد اینکه چه تعداد از رانندگان به Nunas دسترسی خواهند داشت مشخص نبود، اما قبل از راه‌اندازی در شهرهای دیگر، در شهر نیویورک و لس آنجلس شروع به کار کرده است.

Nuna صندلی های خودرو را با نرخ ویژه برای رانندگان در پلت فرم Uber ارائه می دهد. به گفته اوبر، راننده برای رزرو سواری با صندلی ماشین 10 دلار هزینه اضافی پرداخت می کند و بیشتر آن به راننده تعلق می گیرد.

این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک ویژگی برای افراد مسن است، اگرچه اوبر به صراحت این را بیان نکرده است.

اعضای خانواده‌ای که «می‌خواهند از اوبر استفاده کنند اما با پیمایش تلفن هوشمند آشنا نیستند» اکنون می‌توانند بدون استفاده از برنامه، اوبر رزرو کنند. مشتریان ایالات متحده می توانند با شماره تلفن 1-833-USE-UBER (8237-873-833-1) به صورت رایگان تماس بگیرند تا با یک نماینده به زبان انگلیسی یا اسپانیایی صحبت کنند و از قبل درخواست سفر یا رزرو کنند.

هنگامی که مشتریان رزرو کردند، یک پیام متنی دریافت می‌کنند که سواری را تأیید می‌کند، اطلاعاتی در مورد ماشین و راننده، زمان تخمینی تحویل و پیوندی برای ردیابی سواری ارائه می‌دهد.

اوبر ابتدا آزمایشی مشابه را در دسامبر 2020 راه اندازی کرد، اما این شرکت آن را به دلیل همه گیر COVID-19 متوقف کرد.

بارها و بارها

اوبر در حال راه اندازی برخی از محصولات گروه محور است. به عنوان مثال، Uber Eats اکنون به شما امکان می‌دهد اعضای خانواده، هم اتاقی‌ها یا هرکسی را که می‌خواهید موارد خود را به یک سبد خرید مشترک اضافه کند دعوت کنید.

کاربران حتی می توانند برای زمانی که می خواهند مردم چیزهای ضروری خود را اضافه کنند، ضرب الاجل تعیین کنند، در غیر این صورت هیچ Twizzlers، Cody! اکثر فروشگاه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که صورت حساب را به‌طور خودکار تقسیم کنند، بنابراین نیازی به ترک برنامه Uber و باز کردن Venmo نیست.

این ویژگی همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا سفارش‌های مکرر خواربار را سفارش دهند و به خانواده و دوستان یادآوری کند که هر هفته اقلام خود را اضافه کنند.

اوبر محصول مشابهی را برای سواری عرضه می کند. در شهرهای خاصی، کاربران برنامه می توانند دیگران را دعوت کنند تا آدرس خود را در یک سفر گروهی اضافه کنند. اگر مشتری یکی از اولین کسانی باشد که از این عملکرد استفاده می کند، ممکن است بخواهد پس از جستجوی مسیر روی نقشه آدرس ها را اضافه کند.

اوبر می‌گوید که هنوز در حال بررسی پیچیدگی‌ها برای به‌روزرسانی خودکار ایستگاه‌ها برای انتخاب هر فرد بر اساس کارآمدترین مسیر است.

همچنین قابلیت شارژ هر فرد برای زمانی که در سفر می گذراند در دست ساخت است.

این نه تنها دلیلی به مشتریان نمی دهد که برنامه Uber را برای مرتب کردن امور مالی ترک کنند، بلکه ممکن است به آنها کمک کند تا دوستان خود را برای پیوستن به برنامه تحت فشار قرار دهند زیرا “این کار ساده تر است.”

هدیه دادن و سفر

در آخرین رویداد Get-Go، اوبر از کارت‌های هدیه اوبر رونمایی کرد که می‌توان برای رسیدن به یک روز خاص برنامه‌ریزی کرد. اکنون وقتی یک کارت هدیه یا هر چیز دیگری را در Eats ارسال می کنید، مانند یک بطری شراب یا یک دسته گل، کاربران می توانند یک پیام هدیه ویدیویی اضافه کنند.

روز چهارشنبه، اوبر همچنین چند ویژگی جدید سفر را فاش کرد. اولین مورد Uber Central نام دارد و برای نگهبانی مهمان‌نواز طراحی شده است.

اکنون، دربان‌ها می‌توانند از Uber Central در Uber for Business برای ترتیب دادن سواری برای مهمانان استفاده کنند. شما، مهمان، از طریق برنامه شخصی خود از اطلاعات سفر مطلع می شوید و می توانید پیشرفت سفر را در طول مسیر پیگیری کنید.

ویژگی دوم یک ویژگی محدود است. در تابستان امسال، مسافران یا فقط افرادی که در میکونوس، یونان هستند، می توانند مستقیماً از طریق برنامه Uber یک قایق رزرو کنند.

این شرکت در گذشته یک محصول قایق مشابه را در لندن عرضه کرده است که برای مسافران طراحی شده است.