انفجار 6 میلیون دلار به ارزش 120 میلیون دلار برای توسعه پلت فرم یادگیری ماشینی – TechCrunch

Explosion ، شرکتی که کتابخانه یادگیری ماشین منبع باز را با مجموعه ای از ابزارهای توسعه دهنده تجاری ترکیب کرده است ، امروز سری A 6 میلیون دلاری را با ارزش 120 میلیون دلار اعلام کرد. این دور توسط SignalFire رهبری شد و این شرکت گزارش داد که سرمایه گذاری امروز 5 درصد از ارزش آن را نشان می دهد.

Oana Olteanu از SignalFire تحت شرایط قرارداد به هیئت مدیره ملحق می شود که شامل 12 میلیون دلار سرمایه گذاری اضافی با همان قیمت می شود.

“در اصل ، Explosion یک شرکت نرم افزاری است و ما ابزارهای توسعه دهنده ای برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی می سازیم. بنابراین ، هدف ما این است که توسعه دهندگان را مولدتر و تمرکز بیشتری بر پردازش زبان طبیعی خود داشته باشیم ، بنابراین اساساً درک حجم زیادی از متن و آموزش مدل های یادگیری ماشین برای کمک به این امر و خودکارسازی برخی از فرایندها. ” من

این شرکت در سال 2016 هنگامی که مونتانی م coسس متیو هانیبال در برلین ، جایی که در کتابخانه یادگیری ماشین منبع باز spaCy کار می کرد ، ملاقات کرد ، راه اندازی شد. از آن زمان ، آن پروژه منبع باز بیش از 40 میلیون بار بارگیری شده است.

در سال 2017 ، آنها Prodigy ، یک محصول تجاری برای تولید داده برای مدل یادگیری ماشین ، را اضافه کردند. “یادگیری ماشین کد و داده ها است ، بنابراین برای بهره مندی بیشتر از فناوری ها ، تقریباً همیشه می خواهید مدل های خود را آموزش دهید و سیستم های سفارشی بسازید زیرا آنچه واقعاً ارزشمندتر است مشکلاتی است که مخصوص شما و کسب و کار شما و آنچه شما انجام می دهید” است. در حال تلاش برای یافتن آن هستیم ، بنابراین ما دیدیم که زمینه ایجاد داده های آموزشی ، آموزش این مدل های یادگیری ماشین ، چیزی است که مردم به آن توجه زیادی نمی کردند. “

گام بعدی محصولی است به نام Prodigy Teams ، که دلیل بزرگی است که شرکت این سرمایه گذاری را انجام می دهد. “تیم اعجوبه است [a hosted service that] وی ویژگی های مدیریت کاربر و همکاری را به Prodigy اضافه می کند ، و شما می توانید آن را در ابر اجرا کنید بدون اینکه در مورد چیزی که مردم بیشتر در Prodigy دوست دارند ، حفظ حریم خصوصی داده ها عمل کنید ، بنابراین هیچ داده ای هرگز نیازی به مشاهده توسط سرورهای ما ندارد. ” آنها این کار را با گذاشتن داده ها روی خوشه خصوصی مشتری در یک ابر خصوصی انجام می دهند و سپس از ویژگی های مدیریت تیم Prodigy Team در سرویس ابری عمومی استفاده می کنند.

امروزه ، آنها 500 مشتری دارند که از Prodigy از جمله مایکروسافت و بایر استفاده می کنند ، علاوه بر اجتماع عظیم میلیون ها کاربر منبع باز. آنها همه اینها را فقط با 17 نفر ایجاد کرده اند ، حتی اگر به تدریج کارمندان خود را اضافه می کنند ، انتظار می رود که تا پایان سال به 20 نفر برسند.

او معتقد است اگر در فرایند استخدام بیش از حد به تنوع فکر می کنید ، احتمالاً از قبل مشکلی دارید. او می گوید: “اگر به استخدام می روید و فکر می کنید ، آه ، چگونه می توانم مطمئن شوم که شیوه استخدام من متنوع است ، من فکر می کنم این نشان می دهد که شاید مشکلی وجود داشته باشد.”

“اگر شرکتی دارید و 50 فرد 20 ساله در آن زندگی می کنند ، تعجب آور نیست که در جذب افرادی که در 20 سالگی افراد سفیدپوست نیستند مشکل داشته باشید. اما در مورد ما ، استراتژی ما این است که افراد خوب را استخدام کنیم و افراد خوب اغلب افراد بسیار متنوعی هستند ، و باز هم اگر شما با بازی [startup] playbook ، شما می توانید از بسیاری جهات دیگر محدود شوید. “

او گفت که آنها هرگز خود را به عنوان یک استارتاپ سنتی به دنبال برخی از کتابهای بازی معمولی ندیده اند. “ما هیچ سرمایه ای برای سرمایه گذاری جمع آوری نکردیم [until now]به ما تیم را به صورت ارگانیک رشد دادیم و بر سودآوری و استقلال تمرکز کردیم [before we got outside investment]،” او گفت.

اما مونتاني بيش از پولش مي گويد كه آنها نياز به يافتن سرمايه گذاري داشته اند كه بتواند بخش باز كسب و كار را درك كند و حمايت كند ، حتي در صورتي كه براي توسعه تمام بخشهاي شركت سرمايه داشته باشند. “منبع باز جامعه ای از کاربران ، مشتریان و کارکنان است. آنها افراد واقعی هستند و [they are not] پیاده ها در [some] بازی راه اندازی ، و این یک بازی نیست. این واقعی است و اینها افراد واقعی هستند. “

“آنها لیاقت بیش از کره چشم و وعده های بزرگ من را دارند. […] و بنابراین بسیار مهم است که حتی اگر سهم کمی از شرکت خود را به مقداری سرمایه بفروشیم [to build our next] تولید – محصول [that open source remains at] مونتاني گفت كه هسته اصلي شركت ما است و اين چيزي است كه ما نمي خواهيم در مورد آن مصالحه كنيم.