امکانات نامحدود است (یا حداقل SERP های تلفن همراه). خلاصه روزانه جمعه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.


صبح بخیر بازاریابان و بازاریابی جستجو به کجا می رود؟

سخنرانی امسال SMX Next (واقعاً توسط شما ارائه شده است) به پیشرفت شغل بازاریابی جستجوی شما اختصاص دارد (صرف نظر از اینکه مدیر ، متخصص ، مدیرعامل یا مشاور باشید). بازار کار در حال حاضر وحشی است. بعد از اینکه همه گیری جهانی ثابت کرد مکانی است – بدون توجه به کسب و کار شما ، شرکت های بیشتری در زمینه SEO و PPC سرمایه گذاری می کنند.

در بخش مشاوره ، در آغاز همه گیری ، من بسیاری از مشتریان را وادار کردم تا سرمایه گذاری SEO خود را پس بگیرند زیرا مطمئن نبودند که چه اتفاقی می افتد و آینده چگونه است. با این حال ، یک ماه یا بیشتر ، من هجوم بزرگی از سرنخ ها را دریافت کردم زیرا مشاغل متوجه شدند که باید بازی SEO و PPC را بازی کنند تا فقط در خط شروع ظاهر شوند. تبدیل به سهام میز شد.

این واقعیت فقط به رشد خود ادامه داده است. و بازاریابان ذینفع هستند. اما معنی آن برای چیست شما حرفه ای به ویژه در حالی که بازیکنان بزرگ همچنان کنترل ها و اهرم های بیشتری را از ما می گیرند؟ چه مهارت هایی برای ما مهم هستند زیرا ما در پیشرفت حرفه ای خود پیشرفت می کنیم؟ در اینجا فقط تعدادی از آنها به نظر من تغییر دهندگان بازی در 2022 هستند:

  • کار بر روی مهارتهای نرم افزاری در زمینه بازاریابی جستجو
  • تمرین مذاکره در همه جا
  • هدف شغلی خود را هدفمند انتخاب کنید

چه چیز دیگری؟ برای شنیدن کلمه اصلی در 9 نوامبر در SMX Next ثبت نام کنید.

کارولین لیدن ،
مدیر جستجوی محتوا


نتایج جستجوی تلفن همراه گوگل در حال حاضر پیمایش بی نهایت را ارائه می دهد ، چیزی که گوگل آن را پیمایش پیوسته می نامد. بنابراین وقتی اسکرول می کنید ، وقتی به انتهای صفحه می رسید ، دکمه “نتایج بیشتر” را به شما نشان نمی دهد ، در عوض ، Google فقط صفحه بعدی نتایج را به طور خودکار بارگذاری می کند.

چرا اهمیت می دهیم. این ممکن است (یا نتواند) جستجوگران را تشویق کند که از چند نتیجه اولیه فراتر رفته و نتایج بیشتری را جستجو کنند. هنوز مشخص نشده است که چگونه این امر می تواند بر نرخ کلیک و ترافیک شما در جستجوی Google تأثیر بگذارد ، اما مراقب آن باشید.

بیشتر اینجا بخوانید.


مایکروسافت LinkedIn را در چین تا پایان سال می بندد

مایکروسافت پنجشنبه اعلام کرد که نسخه محلی LinkedIn خود را در چین تعطیل می کند. مایکروسافت محیط کار دشوار ، الزامات رعایت بیشتر و عدم موفقیت در جنبه های اجتماعی پلتفرم خود را از دلایل تعطیلی LinkedIn در چین عنوان کرد.

راه اندازی InJobs در چین با غروب آفتاب LinkedIn ، مایکروسافت قصد دارد InJobs ، یک برنامه مشاغل مستقل جدید برای چین ، در اواخر امسال نیز راه اندازی کند. برخلاف LinkedIn ، InJobs فید اجتماعی یا قابلیت اشتراک گذاری پست یا مقاله را نخواهد داشت.

چرا اهمیت می دهیم. غروب LinkedIn در چین به احتمال زیاد مانع از مشاغل B2B می شود که در آنجا شریک دارند یا برای ارتباط با شرکای بالقوه از بستر استفاده می کنند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان LinkedIn دیگر به کاربران در چین دسترسی نخواهند داشت. با این حال ، به احتمال زیاد InJobs برخی از این قابلیت ها را ارائه می دهد.

بیشتر اینجا بخوانید.


مایکروسافت چک لیست تعطیلات 2021 را منتشر می کند تا به تبلیغ کنندگان خرده فروشی در تغییر چشم انداز تجارت الکترونیک کمک کند

فصل تعطیلات به طور رسمی آغاز شده است (سلام ، من هالووین را حساب می کنم) ، و اکثر خرده فروشان و تبلیغ کنندگان خریدها کمپین های تعطیلات خود را از قبل برنامه ریزی کرده اند. یوجین گلدنشتین ، مدیر ارشد بازاریابی محصول در تبلیغات مایکروسافت ، می گوید: “داده های جدید مایکروسافت نشان می دهد که” صنعت خرده فروشی و بهترین شیوه های تبلیغاتی در دو سال گذشته تغییر کرده است و نشان دهنده افزایش تجارت الکترونیکی و خرید است که زودتر از همیشه آغاز خواهد شد. ” بنابراین اکنون که ما در تنگنا هستیم ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

  • همین حالا شروع کنید: پاسخ دهندگان گفتند که خریدهای تعطیلات را شروع کرده اند.
  • محاسبات ROI خود را دوباره پیکربندی کنید: بازار رقابتی تر از همیشه خواهد بود.
  • همیشه در حال آزمایش باشید: اکنون زمان تنظیم و فراموش کردن آن نیست.
  • کمپین های خرید خود را بهینه کنید: امسال افراد بیشتری خرید آنلاین خواهند کرد.

این راهنما شامل توصیه های خاص “چه باید کرد” برای هر پیشنهاد ، از جمله مرور کمپین های فصل گذشته برای موفقیت ها و درس های آموخته شده و آزمایش مخاطبین درون بازار ، به طور مستقیم و غیر مستقیم ، مربوط به صنعت شما است.


نحوه ایجاد یک تیم بازاریابی با عملکرد بالا

وقتی به SMX Next نزدیک می شویم ، من پیشرفت حرفه ای در مغز دارم. امسال ما شامل یک دوره شغلی با جلساتی با عنوان “چگونه می توان استعدادهای SEO SEO را پیدا کرد و از آنها حمایت کرد” و “صعود از نردبان از مدیر رسانه های پولی تا CMO در دنیای اتوماسیون”.

این احتمالاً یکی از دلایلی است که این مقاله از Emily Hackeling at Front به من توجه کرد. او با دکتر ران فریدمن ، روانشناس اجتماعی متخصص در انگیزش انسان و نویسنده ، همکاری کرد بهترین مکان برای کار و رمزگشایی از عظمت برای جمع آوری داده ها در مورد آنچه باعث کار تیم ها می شود. اینجا tl است ؛ دکتر بالاترین عملکرد تیم ها…

  • ارتباط مکرر و آشکار: اعضای تیم های با عملکرد بالا از گفتگوی صادقانه دریغ نمی کنند و احساسات مثبتی مانند برد و شوخی و نظرات منفی مانند انتقادات و شکایات را به اشتراک می گذارند.
  • عمداً روابط ایجاد کنید. اعضای تیم با عملکرد بالا دوستی ایجاد می کنند و به احتمال زیاد به هم تیمی های خود مهربان و قابل اعتماد نگاه می کنند.
  • با هدف ملاقات کنید. بهترین تیم ها زمان جلسه را هدر نمی دهند – 77٪ با دستور کار مشخصی به جلسه می آیند.
  • فراگیری و تنوع را در اولویت قرار دهید. شرکت هایی که دارای تیم های اجرایی در سه ماهه برتر برای تنوع جنسیتی بودند 25 درصد بیشتر از شرکت های سه ماهه چهارم دارای سودآوری بالاتر از متوسط ​​بودند.
  • مراقبت از محل کار را انجام دهید. تیم های با عملکرد بالا عمیقا به کیفیت کاری که هر روز انجام می دهند و تأثیر آن بر دنیای اطراف خود اهمیت می دهند.

اگر مدیر هستید یا به زودی مدیر آن می شوید ، این شاخص ها ممکن است #اهدافی باشند که باید به آنها توجه کنید.


جستجوهای کوتاه: سایت Google Partners Rewards ، برنامه های افزودنی موقت API ، راهنمای ممیزی محتوا و مسائل زنجیره تامین

سایت Google Partners Rewards برای تعمیر و نگهداری بیش از 24 ساعت خراب شد. نوک کلاه به برت بودوفسکی برای سر بالا. PPC ها امیدوارند که مدت زمان خرابی طولانی مدت به معنی مزایای بیشتر و بهتر باشد.

درخواست تمدید موقت برای نسخه 1.4 API مدیریت AdSense. از 12 اکتبر 2021 ، نسخه 1.4 API مدیریت AdSense دیگر در دسترس نیست. Google “به طور موقت درخواست های افزونه برای نسخه 1.4 API مدیریت AdSense را می پذیرد. اگر مایل به درخواست تمدید هستید ، لطفاً شماره پروژه خود را برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که این یک دوره تمدید کوتاه است. همه تمدیدها در 26 اکتبر 2021 بدون توجه به زمان درخواست به پایان می رسد. “

راهنمای کامل ممیزی محتوا. این راهنمای جدید از SEO whist Crystal Oritz شامل نحوه شناسایی محتویات ضعیف ، تعیین محتوای رتبه بندی شما و اینکه وقتی محتوای شما دارای نرخ پرش بسیار زیاد است ، چه باید کرد.

فصل خرید به احتمال زیاد دچار مشکلات زنجیره تامین شده است. FexEx ، UPS و USPS مهلت حمل و نقل تعطیلات خود در سال 2021 را اعلام کردند. مسائل مربوط به حمل و نقل ، کمبود نیروی کار و کمبود مواد به این معنی است که تبلیغ کنندگان باید کمپین های تعطیلات خود را برای مسائل احتمالی زنجیره تامین آماده کنند.


نقل قول روز

“مردم محصولات یا خدمات را خریداری نمی کنند. آنها تحول و نتایج را می خرند. ” جولیا مک کوی، موسس Content Hackers.


درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، بر آسانتر کردن مشاغل بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی تمرکز می کند.