اما چمبرلین، یوتیوبر، با خط آماده نوشیدن به امپراتوری قهوه اضافه می کند

بسیاری از مردم نمی توانند روز خود را بدون یک فنجان گرم یا جو شروع کنند، یا از آنجایی که اکنون ژوئن است، شاید یک نوشیدنی سرد بلند. قهوه‌نوش‌ها نیز ذائقه‌ای تصفیه‌شده دارند و برندی را دوست دارند که می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

Enter Chamberlain Coffee، شرکتی که در سال 2019 توسط یوتیوبر اِما چمبرلین راه اندازی شد، که بیش از 12 میلیون مشترک دارد و ویدیوهایی درباره زندگی و سفرهای خود ایجاد می کند. چمبرلین قهوه ارگانیک با کیفیت بالا را که در کالیفرنیا برشته شده است می فروشد و به طور پایدار از طریق Food4Farmers تهیه می شود و از جوامع پرورش قهوه در آمریکای لاتین حمایت می کند.

این یکی از تعدادی استارتاپ است که تلاش می کند چیزی متفاوت را برای مصرف کنندگان قهوه به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال، Fellow و Blank Street، مانند بسیاری از برندهای قهوه مشهور، روی آن کار می کنند.

امروز، Chamberlain Coffee اعلام کرد که با خط تولید لاته های سرد دم وارد فضای آماده نوشیدن شده و حضور خرده فروشی ملی در Sprouts و Walmart را اضافه می کند.

مدیر عامل شرکت کریستوفر گالانت توضیح داد که اما چمبرلین برای مدت طولانی عاشق قهوه بوده است و ویدیوهای او اغلب نشان می دهد که او قهوه می نوشد و در مورد آن صحبت می کند. او که می خواست نام تجاری خود را ایجاد کند، یک برشته کننده پیدا کرد و یک قهوه تک نفره منتشر کرد.

گالانت به TechCrunch گفت: «محصول دیوانه‌وار به راه افتاد، بنابراین او افرادی را که در بخش نوشیدنی‌ها و برندسازی کار کرده بودند، آورد تا به ساخت آن از آن محصول تک‌نفره به مجموعه کاملی از محصولاتی که در سال 2020 مجدداً عرضه شدند، کمک کنند.

محصولات قهوه شامل تک‌هایی سرد، چوب‌های فوری، غلاف‌های قهوه، دانه‌های آسیاب‌شده و کامل با نام‌های سرگرم‌کننده مانند «اسپرسو موش‌های فانتزی»، «سگ اجتماعی»، «خمیر کیک سمور شیرین» و «پروانه بریز» است. همچنین چای ماچا، چای و چای های دیگر وجود دارد.

گالانت گفت: «ما واقعاً بر این تمرکز کرده‌ایم که مطمئن شویم محصولات فوق‌العاده‌ای را می‌سازیم که می‌توان از آنها برای دم‌نوش سرد استفاده کرد، چه نوشیدنی، چه لاته یا یک وعده.» و ما اِما، یکی از قدرتمندترین صداهای ژنرال Z را داریم. این نبوغ خلاقانه او را به کار می گیرد تا به ما کمک کند تا برندی بسازیم که با گروه مصرف کنندگانش صحبت کند. اگر در راهروی قهوه قدم بزنید و نگاهی بیندازید، راهروی بسیار «قهوه‌ای» است. ما با رنگ‌های روشن، شخصیت‌های سرگرم‌کننده و رویکردی بسیار متفاوت نسبت به آنچه قبلاً وجود دارد، وارد شده‌ایم.»

پیش از این، بسیاری از کسب و کار Chamberlain Coffee مستقیماً از طریق وب سایت شرکت و آمازون به مصرف کنندگان می رسید. با این حال، با حرکت به سمت خرده‌فروشی، گالانت گفت که این شرکت می‌تواند مشتریان بیشتری را در حالی که برای خرید تشریفاتی خود خارج می‌شوند، جذب کند.

گالانت گفت که Sprouts خط کالاهای خشک Chamberlain Coffee را در سال گذشته حمل کرده است و اکنون در 4000 فروشگاه Walmart وجود خواهد داشت. همچنین در «امسال تعداد زیادی خرده‌فروش» عرضه می‌شود که در این مرحله اعلام نشده‌اند.

در همین حال، هر دو حرکت جدید با دور جدید 7 میلیون دلاری سرمایه گذاری خطرپذیر که در آوریل بسته شد، تقویت می شوند. این به دنبال فروش 7 میلیون دلاری سری A در آگوست 2022 است. این شرکت اکنون در مجموع نزدیک به 20 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

Blazar Capital و United Talent Agency در دور سرمایه گذاری به اما چمبرلین پیوستند که شامل سرمایه گذاران فعلی Volition Capital، Electric Feel Ventures و Noah Bremen، بنیانگذار PLTFRM نیز می شود.

ایجاد یک خط آماده برای نوشیدن آسان نبود. گالانت گفت، این یک چالش بزرگ بود که نیازمند ایجاد یک زنجیره تامین جدید و تیم توزیع پایین دستی بود.

او گفت: «تیم ما شگفت‌انگیز بود و این کار را در هشت ماه انجام داد، در حالی که این روند به طور معمول حداقل یک سال و نیم طول می‌کشد.

گالانت از بیان جزئیات در مورد تعداد مشتریانی که Chamberlain Coffee سرو می کند خودداری کرد، اما گفت که در سال گذشته، کسب و کار اشتراک آن به بخش قابل توجهی از درآمد آنلاین تبدیل شده است. این شرکت همچنین قصد دارد در سال جاری درآمد خود را دو برابر کند.

سرمایه گذاری جدید در این استراتژی نقش دارد. گالانت در نظر دارد این بودجه را برای نوآوری محصولات جدید، بازاریابی و استخدام برای افزودن زنجیره تامین، بازاریابی و فروش برای حمایت از خطوط جدید کسب و کار به کار گیرد.

گالانت گفت: «ما می‌خواهیم به تولید محصولات جدید هیجان‌انگیز که مصرف‌کنندگان آن را دوست دارند و عمیق‌تر به خرده‌فروشی می‌روند، ادامه دهیم. ما واقعاً بر روی فضاهای خواربار فروشی ملی و معمولی تمرکز کرده ایم. از آنجا، ما به مرحله بعدی برای خود فکر می کنیم، مانند داروخانه ها یا خرده فروشی های غیر سنتی. همچنین در حال بررسی توسعه جغرافیایی هستیم. ما جای پای خوبی در اروپا داریم.»