اقتصاددان سیاسی نیل مالهولترا در مورد اینکه چرا برخی از دره سیلیکون از گاوین نیوزوم استفاده کردند – TechCrunch

زنده ماندن یا نبودن گوین نیوسوم فرماندار دموکرات کالیفرنیا در انتخابات فراخوان سه شنبه ممکن است تا حدودی به گروه کوچک اما پر سر و صدای بازیکنان قدرتمند دره سیلیکون بستگی داشته باشد که تلاش خود را برای برکناری وی از جمله برخی از کسانی که قبلاً اکثراً از سیاستمداران دموکرات حمایت می کردند ، پشت سر گذاشته اند.

برای درک بهتر آنچه اتفاق افتاده است ، اخیراً با نیل مالهوترا ، اقتصاددان سیاسی و استاد دانشکده تجارت استانفورد ، در مورد تحقیقی که او در سال 2017 در مورد نگرش های سیاسی نخبگان فناوری انجام داده صحبت کردیم – و اینکه چرا برخی به نظر می رسد که امسال خبرساز را سریع تر کرده اند. مکالمه ما به مدت طولانی اصلاح شده است.

TC: چگونه وارد این کار شدید؟

ن.م: از منظر تاریخی انگیزه داشت. وقتی به بسیاری از تغییرات عمده در سیاست و احزاب آمریکا نگاه می کنید ، بسیاری از آنها به دلیل علایق تجاری اصلی و منابع ثروت بوده است. یک مثال خوب بارونهای سارق ، از جمله للند استنفورد در پایان قرن است. و به نظر می رسد ما در حال گذراندن دوره مشابهی در حال حاضر هستیم.

TC: بر اساس تحقیقات شما ، نگرش مردم سیلیکون ولی با جمعیت کالیفرنیا و بطور کلی جمعیت ملی چگونه متفاوت است؟

ن.م: برای واضح بودن ، من از سیلیکون ولی به عنوان استعاره استفاده می کنم. بسیاری از این افراد در مناطق دیگر کشور مانند بوستون ، آستین ، مثلث تحقیقاتی ، لس آنجلس و غیره واقع شده اند. اما به طور کلی ، من فکر می کنم نگرش این گروه از نخبگان فناوری منحصر به فرد است و شما چیزی را که نمی خواهید انجام دهید. در هیچ بخش دیگری از جمعیت مشاهده نمی شود. من آنها را لیبرال-تریان نامیده ام. برای تمایز آنها از آزادیخواهان ، آنها در مسائل اجتماعی و مسائل مربوط به جهانی شدن ، مانند مهاجرت و تجارت آزاد ، بسیار لیبرال هستند. و آنها از توزیع مجدد حمایت می کنند ، بنابراین حمایت بسیار بالایی از مراقبت های بهداشتی جهانی دارند. اما آنها با مقررات دولتی بسیار مخالف هستند. بنابراین این تمایز بین توزیع مجدد و مقررات باعث می شود که این جمعیت حتی در بین افراد بسیار ثروتمند ایالات متحده بسیار منحصر به فرد باشد.

TC: منظور از مقررات در مورد زایمان است؟ آیا این در مورد محدود کردن تعداد مهاجران تحصیلکرده ماهر است که می توانند به ایالات متحده بیایند یا در مورد کارگران کنگره یا. به .؟

ن.م: آنها بسیار ، بسیار م ofثر از مهاجرت هستند ، و همچنین بسیار ، بسیار از حامی کارگران ، و مخالف توانایی محدود کردن بازار کار به هر نحوی.

آنها همچنین بسیار بسیار ضد اتحادیه هستند ، که آنها را از دیگر افراد درون حزب دموکرات متمایز می کند. من فکر می کنم سیستم اعتقادی عمومی آنها این است که اجازه دهند بازار کار کند و سپس پول را از طریق مالیات ها و برنامه های اجتماعی توزیع مجدد کند ، زیرا آنها احساس می کنند این چیزی است که بیشتر از همه چیز را تولید می کند و همچنان به برابری اجازه می دهد ، به جای اینکه مقدار زیادی محدودیت های موجود پیشین، که باعث کاهش نوآوری می شود ، پای را کوچک می کند.

TC: افراد زیادی در زمینه فناوری صحبت می کنند که در مورد توزیع مجدد ثروت صحبت می کنند اما در عمل دارایی های خود یا دارایی های شرکت خود را محافظت می کنند. آیا بر اساس تحقیقات شما در مورد میزان صادق بودن آنها در این باره نظری دارید؟

ن.م: آنها از مالیات بر درآمد بالا بسیار حمایت می کنند. اما شاید با توجه به این که بسیاری از ثروت آنها از طریق افزایش سرمایه به دست می آید ، این کار خودخواهانه است و بسیار محتمل است که از مالیات بر عایدی سرمایه کمتر حمایت کنند ، نه به این دلیل که ثروت آنها را از بین می برد ، بلکه به این دلیل که آنها احساس می کنند که این امر نوآوری را خفه می کند. به

یکی از چهره های برجسته فناوری در دره سیلیکون ، Chamath Palihapitiya ، گفته است که مالیات های بالای کالیفرنیا یکی از دلایل حمایت وی از فراخوان بود.

TC: آیا متوجه شده اید که به طور کلی ، طرفداران فراخوان مالیات را به عنوان یک مسئله ذکر کرده اند یا مسائل دیگری وجود دارد که بیشتر مورد توجه بوده است؟

NM: محدودیت های COVID [were also top of mind]به من فکر می کنم این حس وجود دارد که این کارآفرینان فناوری واقعاً با کارآفرینان همذات پنداری می کنند ، حتی اگر کارآفرینان نخبه ای نباشند و این شامل صاحبان مشاغل کوچک ، صاحبان رستوران ها ، مالکان سالن بدنسازی ، صاحبخانه های کوچک می شود. آنها احساس می کنند که دولت این افراد را در طول همه گیری همه گیر مجازات کرده است. بعلاوه ، من فکر می کنم که علاوه بر مخالفت با اتحادیه ها ، آنها عموماً علیه اتحادیه های بخش دولتی مانند اتحادیه های معلمان هستند. و بنابراین من فکر می کنم محدودیت های مربوط به گشایش مدارس بر این جمعیت تأثیر منفی گذاشت.

TC: اردوگاه Newsom در مقایسه با مخالفان فراخوان وی پول زیادی جمع آوری کرده است. آیا فکر می کنید پول جمع آوری شده در این فراخوان به میزان قابل توجهی بر مشارکت مردم تأثیر می گذارد؟

NM: من فکر می کنم همه چیز در حاشیه تفاوت ایجاد می کند. تمام این پول صرف تبلیغات برای خروج از رای می شود. اما در پایان روز ، اگر یک حرکت واقعی وجود داشته باشد ، واقعاً نمی تواند بر آن غلبه کند. هیلاری کلینتون از ترامپ فوق العاده خارج شد و من مطمئنم که همه این پول به من کمک کرد. اما س bigال بزرگ این است که چه کسی مشتاق است که ظاهر شود ، چه کسی انگیزه ایجاد می کند ، و آنها ممکن است به 70 میلیون دلار نیاز داشته باشند تا افرادی را که برای رای دادن در این انتخابات هیجان زده نیستند متقاعد کنند تا برای نجات او در این رای گیری شرکت کنند.

TC: تعدادی از بزرگان فناوری که از این فراخوان حمایت کرده اند. اگر نیوزوم ببازد چه فایده ای برای آنها دارد؟ به نظر می رسد آنها به نوعی روی هرج و مرج شرط بندی کرده اند.

NM: من فکر می کنم یک مورد خوب از این مورد است [congressman] رو خانا. در اولین کمپین خود علیه مایک هوندا [in 2014]، او به عنوان تکنوکرات دره سیلیکون نامزد شد و مورد حمایت قرار گرفت [Facebook COO Shery] سندبرگ و همه این اشخاص فناوری ، و در آن انتخابات شکست خورد. سپس او تغییر کار کرد و تبدیل به پسر برنی سندرز شد و فکر می کنم ، رئیس ملی کمپین برنی سندرز بود ، و اکنون این عضو شبه “تیم” است که در سمت چپ افراطی قرار دارد. من فقط فکر می کنم این واقعا جالب است. این تقریباً مانند یک عالم کوچک حزب دموکرات است که ابتدا جامعه فناوری را در بر می گیرد ، و سپس اکنون بسیار مخالف آن است. این فراخوان می تواند دوباره به صورت بالقوه آن اتحادها را تغییر دهد ،