اعلام شرکت های Startup Battlefield که در TechCrunch Disrupt 2021 شرکت می کنند – TechCrunch

امروز ، TechCrunch بسیار هیجان زده است که 20 استارتاپ دیگر را معرفی می کند که در مرحله Startup Battlefield امسال روی صحنه می روند. منتخبین از سراسر جهان که از رقابتی ترین گروه در تاریخ TC انتخاب شده اند ، در TechCrunch Disrupt 2021 در مرحله مجازی به میدان می روند. استارتاپ ها برای 100000 دلار در جایزه بدون سرمایه و توجه مطبوعات بین المللی و سرمایه گذاران برتر از سراسر جهان رقابت خواهند کرد. جهان.

با کمی بیش از 1.5 درصد میزان پذیرش ، استارت آپ های گروه امسال فوق العاده هستند. از بازیافت شیمیایی باتری لیتیوم گرفته تا رسانه های هوشمند ، زیرساخت های بلاک چین تا نرم افزارهای آموزشی با محوریت دانش آموزان ، و فناوری فن آوری آفریقای جنوبی صحرا تا تولید گوشت پرورده ، این دسته از شرکت ها مطمئناً سرمایه گذاران و مخاطبان را به وجد خواهد آورد. استارتاپ ها دارای طیف وسیعی از فناوری های نوین در زمینه فناوری اطلاعات ، ژنتیک زنان و شیوه های درمان مبتنی بر سبک زندگی ، امنیت سایبری ، لیزرها ، فن آوری های پیشرفته و سخت افزارهای مصرف کننده هستند.

TC قصد دارد شرکت هایی را از طیف وسیعی از صنایع انتخاب کند. واضح است که این موج بعدی بنیانگذاران بسیار بر ساختن شاخ های شاخدار و همچنین ایجاد فناوری های عمیقاً تأثیرگذار متمرکز شده اند. برجسته ترین ویژگی این مجموعه ، شرکت های بیشتر در هر دو حوزه healthtech/medtech و فناوری تمیز/فضای پایداری هستند.

هر م founderسس با تیم Startup Battlefield آموزش داده است تا زمینه پیشرفت خود را بسازد ، داستانهای خود را بسازد ، استراتژی راه اندازی خود را تقویت کند ، بازار خود را تقویت کرده و نمایشی از محصولات زنده شگفت انگیز ایجاد کند. شما می تواند نوآوری را از اول ببیند. هر تیم شش دقیقه فرصت دارد تا به همراه یک پرسش و پاسخ شش دقیقه ای با هیئت محترم داوران ما-همه متخصصان VC و شرکت های موفق ، به میدان بروند. پنجشنبه ، چند استارتاپ منتخب در مرحله نهایی Startup Battlefield – با یک هیئت جدید از داوران متخصص – به میدان می روند.

Startup Battlefield سه شنبه 21 سپتامبر ساعت 10:45 صبح به وقت اقیانوس آرام و با گرداننده Startup Battlefield و ویرایشگر مدیریت TechCrunch ، مت برنز ، آغاز می شود. برای تماشای میدان ها ، در TechCrunch Disrupt 2021 در اینجا به ما بپیوندید. ویدئوهای مسابقات نیز پس از مراسم در دسترس قرار می گیرد.

بیایید شرکت ها را بررسی کنیم:

سهشنبه

جلسه 1: 10:45 صبح – 11:50 صبح PT

Enlightapp ، Luos ، HerVest ، Tatum ، Happaning*

جلسه 2: 12:55 بعد از ظهر – 2:00 بعد از ظهر PT

Verdi ، EyeGage ، Animal Alternative Technologies ، RoboDeck ، Adventr

چهار شنبه

جلسه 3: 9:45 صبح – 10:50 صبح PT

Prenome ، Tide Foundation ، The Blue Box Biomedical Solutions ، کوآ ، سلینو*

جلسه 3: 12:00 بعد از ظهر – 1:05 بعد از ظهر PT

StethoMe ، FLITE Material Sciences ، Knight by Keep Technologies ، Carbix ، Nth Cycle

پنج شنبه

فینال از ساعت 10:35 صبح PT آغاز می شود. شرکت ها پنجشنبه شب به صورت آنلاین اعلام می شوند.

*به عنوان بخشی از استارتاپ کوچه ، شرکت ها واجد شرایط استفاده از وایلد کارت هستند. اینها شرکت هایی هستند که برای Wild Card انتخاب شده اند و می توانند در Startup Battlefield رقابت کنند. آنها کمی قبل از رویداد انتخاب می شوند.