اسنپ ​​می گوید تغییرات حریم خصوصی iOS بیش از آنچه انتظار می رفت به کسب و کار تبلیغاتی آن ضربه زد – TechCrunch

در تماس با درآمد روز پنجشنبه ، اسنپ گفت که در سه ماهه سوم انتظارات درآمد خود را برآورده نکرده است. Snap گزارش 1.07 میلیارد دلار درآمد در سه ماهه سوم را از دست داد ، و امیدهای وال استریت مبنی بر درآمد 1.1 میلیارد دلاری این شرکت را از دست داد.

این شرکت روزانه 306 میلیون کاربر فعال دارد ، در حالی که 293 میلیون کاربر در سه ماهه دوم گزارش کرده بود. این رشد استراتوسفری نیست ، اما به نظر می رسد برای بستری که چندی پیش به طور کامل از اهمیت خارج شده بود ، بسیار سالم به نظر برسد.

اسنپ ​​چت این درآمد را ناشی از تغییر بزرگ حریم خصوصی اپل در iOS می داند ، که محدودیت های جدیدی را برای برنامه هایی که به دنبال ردیابی رفتار کاربران فراتر از مرزهای خود هستند ، وضع کرد. ایوان اشپیگل ، مدیر عامل اسنپ ، در این تماس خاطرنشان کرد که این شرکت از تاثیر مخرب بر ابزارهای تبلیغاتی بسیار مبهوت شده است. بدون دید وسیعی که بسیاری از تبلیغ کنندگان به آن عادت داشتند ، آنها مجبور بودند با شیوه های جدید و محدودتر برای اندازه گیری رفتار کاربران سازگار شوند. اشپیگل گفت: “این ابزارها اساساً کور شده بودند.”

اشپیگل آسیب به تجارت اسنپ را موقت عنوان کرد و خاطرنشان کرد که سازگاری با شرایط عادی جدید “فقط زمان می برد” و تاثیر بلندمدت تغییرات تبلیغاتی اپل هنوز مشخص نیست. او همچنین نقش روندهای گسترده تر بازار همه گیر را در عملکرد ضعیف اسنپ مشاهده کرد.

Snap تنها تجارت تبلیغاتی نیست که با تغییرات iOS سازگار شده است و این مزیت بزرگی برای حفظ حریم خصوصی کاربران است. فیس بوک همچنین هشدار داد که انتظار می رود به دلیل سیاست های جدید اپل ، تأثیر قابل توجهی در Q3 ببیند ، که این امر توانایی شرکت در هدف قرار دادن تبلیغات را تضعیف کرده است. با کمال تعجب ، اکثر مردم از ردیابی بین پلتفرمی که مشاغل تبلیغاتی مانند Snap و Facebook در هنگام انتخاب به آنها متکی هستند ، انصراف می دهند.