اسنپ ​​از 100 میلیون کاربر در هند بالاتر است، با فروشندگان گوشی های هوشمند Flipkart و اندروید شریک می شود – TechCrunch

اسنپ ​​امروز اعلام کرد که 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در هند جمع آوری کرده است، یک شاهکار چشمگیر در بازار کلیدی خارج از کشور که فیس بوک و گوگل به بیش از نیم میلیارد نفر دسترسی دارند، و در حال امضای قرارداد با طیف وسیعی از شرکت ها از جمله فروشندگان گوشی های هوشمند اندرویدی، کانال های تلویزیونی سرگرمی است. Sony و Zee TV و غول تجارت الکترونیک Flipkart به دومین بازار بزرگ اینترنت جهان نفوذ می کنند.

در یک رویداد مجازی در روز چهارشنبه، ایوان اشپیگل، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی اسنپ، این نقطه عطف را به اشتراک گذاشت و بر برخی از تلاش‌های بومی‌سازی شرکت که به نفوذ در هند کمک کرده است، اشاره کرد. نقطه عطف و تعداد زیادی از مشارکت‌های امروزی، تغییر عمده استراتژی اسنپ را برای بازار هند نشان می‌دهد، جایی که تا دو تا سه سال پیش حضور و ارتباط محدودی داشت. (اسنپ بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد.)

این شرکت در سال های اخیر پس از بهبود برنامه اندروید خود، هند را کرک کرده است. بیش از 98 درصد گوشی های هوشمند در هند از اندروید استفاده می کنند. بسیاری از آنها در سه ماهه اخیر به TechCrunch گفته اند که اسنپ انتصاب دورگش کاوشیک به عنوان رئیس خود برای تجارت هند نیز به طور قابل توجهی به توسعه و بهبود روابط با سازندگان و مشاغل محلی کمک کرده است.

ما سرمایه گذاری های قابل توجهی برای بومی سازی تجربه اسنپ چت برای جامعه هند انجام داده ایم. اشپیگل در این رویداد گفت: ما محتوای مرتبط فرهنگی را اضافه کرده‌ایم، انجمن‌های خالق محلی بسیار فعال و خلاق ایجاد کرده‌ایم و روی محصولات محلی، طرح‌های بازاریابی و پشتیبانی زبان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

«به دنبال این تلاش‌ها برای ارائه یک تجربه بومی‌شده به اسنپ‌چتترهای هندی، اکنون به ۱۰۰ میلیون اسنپ‌چتتر ماهانه در هند می‌رسیم. ما همچنان به تلاش‌های خود حول تجلیل از فرهنگ و استعدادهای محلی و در عین حال توانمندسازی، رشد و تأمین منابع برای جامعه خالقان هندی خود ادامه خواهیم داد.»

در دومین رویداد سالانه این شرکت برای هند، اسنپ همچنین تعدادی از مشارکت‌های خود را برای تسریع رشد خود در این کشور اعلام کرد. این یک “مشارکت استراتژیک” با غول تجارت الکترونیک هند Flipkart برای توسعه تجربیات AR تشکیل داده است. این شرکت گفت این اولین بار است که با یک شرکت تجارت الکترونیکی از این نوع مشارکت می کند.

از طریق این مشارکت، خریداران می‌توانند سفر خرید و تعامل تجارت الکترونیکی خود را از طریق Snapchat AR آغاز کنند و این روند را از راحتی خانه‌شان آسان می‌کند!» شرکت گفت.

اسنپ ​​همچنین با Sugar Cosmetics و MyGlamm هند همکاری کرده است، که هر دو اکنون از برنامه بتای خرید AR اسنپ استفاده می کنند تا تجربیات زیبایی مجازی و امتحان آرایش را به مشتریان ارائه دهند.

واقعیت افزوده هسته اصلی پیشنهادات اسنپ چت در هند است. تلاش‌های ما برای مرتبط ماندن از نظر فرهنگی و ارائه تجربیات منحصربه‌فرد AR با 100 میلیون اسنپ‌چت‌تر هندی طنین‌انداز شده است. بابی مورفی، بنیانگذار اسنپ و مدیر ارشد فناوری، در این رویداد گفت: «ما در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان و جوانان با مهارت‌های AR ضروری از طریق کارگاه‌ها و لنزاتون‌ها کار کرده‌ایم.» هدف ما همکاری با سازندگان محلی بیشتر در هند برای افزایش تعداد است. از تجربیات باورنکردنی در دسترس اسنپ چترها. در اسنپ، هدف ما این است که AR را در دسترس‌تر، مفیدتر و کاربردی‌تر از قبل کنیم.»

در ابتکار دیگری که برای اولین بار در هند انجام شد، اسنپ گفت که با تمام سازندگان برتر تجهیزات اصلی اندروید (یا فروشندگان اندروید) که روی همدیگر پایگاه نصب بیش از 100 میلیون دستگاه در کشور دارند، همکاری کرده است. این شرکت ها اپلیکیشن اسنپ چت را از قبل روی دستگاه های خود نصب خواهند کرد. همچنین همکاری با سامسونگ برای ارائه یک “حالت سرگرم کننده” برای آوردن برخی از لنزهای مبتنی بر واقعیت افزوده اسنپ به گوشی های هوشمند سری M سامسونگ با تمرکز بر هند وجود دارد.

این شرکت همچنین تعدادی سریال Creator Show از جمله “What’s On My Plate” با حضور Anushka Sen و Vir Das و The Most Epic Max Show منتشر کرد و اعلام کرد که به طور کلی 120 قسمت از محتوای جدید را برای سال آینده در هند سفارش می دهد.

این شرکت گفت بخش Discover آن در هند بسیار محبوب شده است. این بخش دارای محتوای 70 کانال محلی هند در اخبار، مد، سرگرمی و کمدی است. اکنون در حال برنامه‌ریزی برای پر کردن این برنامه با محتوای انتخاب‌شده‌تر است و اعلام کرده است که با کانال‌های سرگرمی پیشرو مانند Sony Entertainment Television و Zee TV ارتباط برقرار می‌کند.

این شرکت گفت که تجارت هندی آن نیز به سرعت قابلیت‌های درآمدزایی خود را برای پاسخگویی به مشاغل در هر شکل و اندازه گسترش داده است. سال گذشته شاهد افزایش خالص تبلیغ‌کنندگان جدید تا 70 درصد بود و با شرکت‌هایی مانند Spotify، Swiggy، LG، OnePlus و ITC Yippee Noodles همکاری کرده است.