اسنپ ​​چت از حالت‌های داستانی جدید، به‌روزرسانی‌های اسنپ مپ، بیت‌موجی پیشرفته و موارد دیگر رونمایی کرد.

در اجلاس شرکای اسنپ امروز در سانتا مونیکا، اسنپ چت از مجموعه ای از ویژگی های جدیدی که به اپلیکیشن خود می آیند، رونمایی کرد. این شرکت ویژگی‌های جدید Stories را ارائه می‌کند، به‌روزرسانی‌هایی را به Snap Map اضافه می‌کند، Bitmoji را بهبود می‌بخشد، راه‌های جدیدی را برای تعامل مجازی با دوستان و موارد دیگر معرفی می‌کند.

اسنپ ​​چت در حال راه اندازی دو حالت جدید استوری مشترک است که با “Communities” شروع می شود، که یک داستان مشترک برای تعامل با افراد در همان مدرسه است. با این حالت داستانی جدید، کاربران همان مدرسه می‌توانند ببینند که افراد دیگر در محوطه دانشگاه چه کار می‌کنند، دوستی‌های جدیدی ایجاد کنند و دیدگاه خود را به اشتراک بگذارند. اسنپ ​​چت حالت جدید Story را در برخی مدارس آزمایش کرده است و قصد دارد در این ماه Communities را در کالج ها و دبیرستان های دیگر نیز عرضه کند.

ویژگی After Dark Story اسنپ چت

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

دومین حالت داستان مشترک جدید «پس از تاریکی» نام دارد. بعد از ساعت 8 بعد از ظهر می توانید به یک داستان After Dark Story اضافه کنید. اسنپ ​​چت این ویژگی جدید را راهی برای احیای نکات مهم دیشب می‌داند، خواه شما تا دیروقت برای مطالعه فینال بیدار بودید یا به یک کنسرت رفتید. فقط دوستانی که در استوری After Dark پست گذاشته‌اند می‌توانند صبح روز بعد Snaps را که به اشتراک گذاشته می‌شوند، مشاهده کنند. اسنپ ​​چت قصد دارد در آینده یک داستان مشترک مشابه برای پرندگان اولیه اضافه کند.

اسنپ ​​چت همچنین به‌روزرسانی Memories را اعلام کرد، ویژگی فلاش بک آن که به کاربران اجازه می‌دهد تا آنچه را که در یک روز معین درست یک سال پیش انجام می‌دادند، یادآوری کنند. این شرکت اکنون «Friendship Flashbacks» را راه‌اندازی می‌کند که برگشت‌های ایجاد شده از اسنپ‌های ذخیره شده بین شما و یک دوست را نشان می‌دهد. فلاش بک ها مستقیماً در مکالمات شما ظاهر می شوند.

ویژگی جدید حافظه های فلش بک اسنپ چت

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

در مورد اسنپ مپ، این شرکت در حال معرفی حالت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی جدید به نام «مکان زنده» است که در پس‌زمینه به‌روزرسانی می‌شود. قبل از این به روز رسانی، شما فقط می توانستید مکان خود را برای مدت زمان مشخصی با یک دوست به اشتراک بگذارید، اما اکنون می توانید این کار را به طور نامحدود انجام دهید. ویژگی جدید شبیه Find My اپل است، زیرا دائماً موقعیت مکانی شما را با یک دوست به اشتراک می گذارد.

اسنپ ​​چت همچنین نقشه اسنپ را بهبود می بخشد و عناصر بصری سه بعدی را اضافه می کند. هنگامی که در اطراف نقشه جدید حرکت می کنید، نشانه های محلی را با جزئیات بیشتری مشاهده خواهید کرد. این شرکت می گوید هدف از نقشه جدید این است که به کاربران اجازه دهد محیط اطراف خود را به روشی جدید کشف کنند. نقشه به روز شده جدید در ماه های آینده برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

نقشه سه بعدی جدید اسنپ چت

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

علاوه بر این، اسنپ مپ به‌روزرسانی شده مکان‌هایی را پیشنهاد می‌کند که اسنپ فکر می‌کند کاربران می‌خواهند آن‌ها را بررسی کنند. اسنپ ​​چت در حال افزودن یک تگ جدید «محبوب دیشب» به اسنپ مپ است تا به کاربران اجازه دهد ببینند دوستانشان اخیراً در چه مکان هایی قرار داشتند. جک برودی، معاون محصول اسنپ، در این رویداد گفت که این شرکت دریافت که وقتی فعال‌ترین کاربرانش مکان‌هایی را می‌بینند که به عنوان «انتخاب‌های برتر» در اسنپ مپ علامت‌گذاری شده‌اند، 18 درصد بیشتر احتمال دارد که شخصاً از آن مکان بازدید کنند.

در مورد AR، این شرکت اخیراً یک لنز راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد هنگام مکالمه ویدیویی مثلاً در ماشین یا شنا کردن با هم در دریا، به صورت مجازی با هم ظاهر شوند. برای تقویت این موضوع، اسنپ چت قصد دارد به زودی یک لنز تعاملی تر را راه اندازی کند که به کاربران اجازه می دهد تا زمانی که در تماس ویدیویی رو در رو هستند، پازل ها را کامل کرده و بازی کنند.

لنز تماس اسنپ چت

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

اسنپ ​​چت همچنین یک مرکز فعالیت جدید را معرفی می کند که به کاربران آسان تر می کند تا در جریان کارهای دوستان خود قرار بگیرند. می‌توانید از دوربین به پایین بکشید تا به مرکز فعالیت دسترسی پیدا کنید و ببینید دوستانتان در اسنپ مپ کجا هستند، در صورتی که دوستتان لباس بیت‌موجی خود را به‌روزرسانی کرد، مطلع شوید و ببینید آیا تولد کسی است یا خیر.

از نظر بیت‌موجی، اسنپ‌چت اعلام کرد که قصد دارد سبک آواتار به‌روزرسانی‌شده‌ای را راه‌اندازی کند که دارای ظاهری رساتر با ابعاد، سایه‌ها و نورپردازی واقعی‌تر است. این شرکت جزئیات بیشتری در مورد طراحی به‌روزرسانی‌شده فاش نکرد، اما گفت که این تغییر «به‌زودی» انجام خواهد شد.

Snap Bitmojis به روز شد

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

در مورد لباس های Bitmoji، این شرکت اعلام کرد که مد دیجیتال را از Marvel به جامعه Bitmoji خود می آورد. کاربران می‌توانند بیت‌موجی خود را با لباس‌هایی که از شخصیت‌های دنیای مارول الهام گرفته‌اند، استفاده کنند.

اسنپ ​​چت می گوید که نزدیک به 1.7 میلیارد بیتموجی در سراسر جهان ایجاد شده است که نسبت به رقم 1 میلیاردی که در رویداد Snap Partner Summit سال گذشته به اشتراک گذاشته بود، افزایش قابل توجهی دارد.

درباره Snap Partner Summit 2023 بیشتر بخوانید