اسنپ ​​قراردادهای جدید مجوز موسیقی امضا می کند تا کتابخانه Sounds خود را گسترش دهد

اسنپ ​​قراردادی را با چندین برند موسیقی امضا کرده است تا کتابخانه Sounds خود را گسترش دهد، محصول این اپلیکیشن اجتماعی که به افراد امکان می‌دهد از کلیپ‌های آهنگ در Snaps و Stories استفاده کنند.

این شرکت گفت که برچسب های شرکت کننده شامل UnitedMasters مستقر در ایالات متحده، BUMA/STEMRA مستقر در هلند، و SUISA Digital Licensing AG هستند. این شامل مجموعه ای از نهادهای IP از جمله SUISA: سوئیس، AKKA/LAA: لتونی، Albautor: آلبانی، Armauthor: ارمنستان، Autodia: یونان، COMP: پاکستان، EAÜ: استونی، GCA: گرجستان، LATGA: لیتوانی، SOZA: اسلواکی، آبراموس دیجیتال: برزیل، ساندریف: ایتالیا و چندین ناشر با مجوز مستقیم.

اسنپ ​​گفت که “گزیده ای” از آثار خوانندگان و ترانه سرایانی که با UnitedMasters ثبت نام کرده اند در SoundLibrary در دسترس خواهد بود. به علاوه، کتابخانه BUMA/STEMRA و SUISA Digital صداهای هنرمندان محلی را اضافه می کند.

تد سو، رئیس جهانی مشارکت های موسیقی در اسنپ در بیانیه ای گفت: “ما هیجان زده هستیم که تجربه Snapchat Sounds را گسترش دهیم، زیرا همچنان به ساخت ابزارهای جدید و توسعه روابط صنعت موسیقی در سطح جهانی ادامه می دهیم.”

ما می‌خواهیم با ارائه انتخاب گسترده‌تری از موسیقی، کشف را فعال کنیم و اسنپ‌چت‌ترها را در سراسر جهان آسان‌تر کنیم تا خلاقانه خود را با موسیقی مورد علاقه خود ابراز کنند.»

این شرکت گفت که هنرمندان نوظهور که با UnitedMasters کار می کنند واجد شرایط دریافت کمک های مالی از طریق Sounds Creator Fund خواهند بود. اسنپ ​​این برنامه را سال گذشته با مشارکت DistroKit آغاز کرد تا 100000 دلار در ماه (یا 5000 تا 20 آهنگ در ماه به نوازندگان آینده اهدا کند.)

این کمک مالی همچنین حمایت خلاقانه ای را از هنرمندان در ایجاد “ارتباط” با مخاطبان فراهم می کند. Snap آهنگ‌های دارای مجوز محبوب را در لیست‌های پخش Sounds گنجانده است تا مردم بتوانند از آن‌ها در کلیپ‌های ویدیویی روی پلتفرم استفاده کنند. با گنجاندن هنرمندان جدید از طریق این معامله برچسب، رقابت بیشتری برای ورود به آن 20 نقطه وجود خواهد داشت.

اسنپ ​​اولین بار محصول Sounds را در سال 2020 در پاسخ به تبدیل شدن TikTok به کانونی برای کشف موسیقی معرفی کرد. در طول سال‌ها، این شرکت با چندین لیبل از جمله Warner Music Group، Merlin (از جمله اعضای لیبل مستقل آنها)، NMPA، Universal Music Publishing Group، Warner Chappell Music، Kobalt BMG Music Publishing، و Universal Music Group معامله کرده است. علاوه بر این، محتوای بیش از 9000 ناشر و برچسب موسیقی مستقل را در کتابخانه خود دارد.

در اوایل سال جاری، یوتیوب یک ابزار مجوز موسیقی جدید به نام Creator Music را در دسترس همه شرکت‌کنندگان برنامه مشارکت YouTube در ایالات متحده قرار داد.