استخدام تنها اولین قدم هنگام ایجاد یک تیم ارتباطی در مراحل اولیه است-TechCrunch

یک استراتژی عالی comms pro باید اولین سرمایه گذاری بازاریابی شما باشد.

بدون پیام رسانی واضح ، مختصر و قانع کننده ، کسب و کار شما بیشترین تاثیر خود را از دست می دهد. مطبوعات و تحلیلگران را فراموش کنید – اگر ارزش پیشنهادی شما به درستی تعیین نشده باشد ، برای جلب مشتریان یا سرمایه گذاران مشکل خواهید داشت. حتی اگر برای افزودن تمام وقت به کسی خیلی زود است ، از شخصی با درجه ارشد که مطابق با شماست کمک بگیرید.

فرایندهای پیام رسانی/موقعیت یابی اولیه و طراحی اولیه محصول نباید کاملاً مجزا تلقی شود. اجازه دادن به این جلسات پیام رسانی برای نشان دادن کاستی ها یا کشف پتانسیل جدید ، به شما اطمینان می دهد که تمام تلاش های بازاریابی آینده شما ریشه در حقیقت و صحت دارد.

اگر یک تیم ارتباطی قوی تشکیل داده اید ، آنها استراتژی و برنامه دارند. می توانید به آنها کمک کنید تا آن برنامه را به صورت تدریجی اجرا کنند ، اما می توانید پیشرفت آن را در یک چشم بر هم زدن لغو کنید.

هنگامی که زمان اضافه کردن یک فرد مشاغل تمام وقت به تیم شما فرا می رسد ، به دنبال یک شریک استراتژیک باشید تا یک مدیر. کسی را استخدام کنید که تجارت شما را درک کند ، نه فقط کار آنها. اگرچه آنها سخنگو نیستند ، اما اغلب اولین نماینده شرکت شما هستند که خبرنگاران ، تحلیلگران و تأثیرگذاران با آنها تعامل خواهند داشت.

آنها باید بتوانند درباره محصول و صنعت شما و همچنین هر کس دیگری در تیم فروش شما بحث کنند. اگر این به نظر می رسد یک سفارش بلند است ، این دلیل دیگری برای سرمایه گذاری مناسب در این نقش است.

روابط رسانه ها قطعه کوچکی از این پازل است

بسیاری از مردم با ارتباطات و روابط عمومی به گونه ای رفتار می کنند که گویی قابل تعویض هستند در حالی که دومی در واقع درصد کمی از ارتباط اول است. روابط رسانه های سنتی به سادگی بسیار کمتر از یک دهه پیش است.

تعداد روزنامه نگاران تجاری شاغل در جهان هر روز کاهش می یابد ، در حالی که تعداد نشریاتی که محتوای پولی و مشارکت را می پذیرند ، رو به افزایش است. گزارشگری که امروز به سادگی باید با او ملاقات کنید فردا روابط عمومی یکی از رقبای شما را انجام می دهد.

سمت چپ باریک کشیده شده است. آنها حتی پهنای باند ندارند تا بتوانند همه چیز مورد نیاز خود را پوشش دهند. روزهای داستان مطبوعاتی مشاغل مطمئن یا پوشش تجاری تضمینی در مورد معرفی محصول مدت زیادی است که سپری شده است.

به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.

در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.

همه شرکت های فناوری فکر می کنند در حال انجام کاری منحصر به فرد و باورنکردنی هستند و بسیاری دیگر نیز در حال انجام هستند. اما مهم نیست که چه کار می کنید ، همیشه شخصی در خارج وجود دارد که می تواند شما را از چرخه خبر دور کند.

راهی برای اندازه گیری خروجی برنامه ارتباطات خود فراتر از تعداد مقالات قرار داده شده ارائه دهید. اگر آنها با پیام شما هماهنگ نباشند ، آنها بی معنی هستند. روابط و خلاقیت کلید حضور قوی رسانه ها در چشم انداز امروز است. به همان دلیلی که آنها وقت ندارند همه چیز را پوشش دهند ، خبرنگاران باید به شبکه ای از افراد اعتماد کنند که به آنها اهمیت می دهد.