استارت آپ بازی موبایل Homa Games 50 میلیون دلار جمع آوری می کند – TechCrunch

فقط چند روز پس از خرید Voodoo Beach Bum ، یکی دیگر از شرکت های بازی سازی موبایل فرانسوی اخباری برای به اشتراک گذاشتن دارد. هما گیمز 50 میلیون دلار دور A Series به رهبری Northzone جمع آوری می کند. این شرکت با استودیوهای بازی مستقل همکاری می کند و به عنوان ناشر فعالیت می کند.

سرمایه گذاران دیگر در دور بودجه امروز عبارتند از Singular ، King ، بنیانگذاران FuboTV و دفتر خانواده دانیل اک. این شرکت فقط هفت ماه پس از بالا بردن دور بعدی (که توسط Headline و Eurazeo رهبری می شود) این سری A را افزایش می دهد.

به طور خاص ، در فوریه 2021 ، این شرکت گفت که موفق به تولید 250 میلیون بارگیری شده است. این رقم در حال حاضر دو برابر شده است زیرا استارتاپ در حال حاضر 500 میلیون نصب را تحویل داده است.

هما گیمز در بازیهای فوق العاده ، گاه به گاه و رومیزی تخصص دارد ، بخشی از صنعت بازی های موبایل که نیاز به روشی روشمند و مبتنی بر فناوری دارد. این سیستم فناوری مخصوص خود را توسعه داده است که عملکرد هر بازی را بهینه می کند.

توسعه دهندگان بازی می توانند یک نمونه اولیه با Unity بسازند و آن را به Homa Games ارائه دهند. پس از آن ، هما گیمز می تواند پتانسیل هر نمونه اولیه را آزمایش کند تا دریابد که آیا ارزش کاوش بیشتر را دارد یا خیر.

این استارتاپ یک SDK همه کاره توسعه داده است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا بازی موبایل خود را از طریق تجزیه و تحلیل و آزمایش A/B بهینه کنند تا آن را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنند. این به آنها اجازه می دهد تا مهمترین معیارهای صنعت – هزینه خرید ، نگهداری و زمان جلسات را ردیابی و بهبود بخشند. بدیهی است ، این امر به درآمد متوسط ​​بهتر برای هر کاربر منجر می شود.

Homa Games سپس مراقب انتشار بازی در App Store و Play Store است. برای ایجاد درآمد به تبلیغات وابسته است.

جالب اینجاست که نیازی نیست ماه ها یا سال ها وقت صرف کنید تا یک بازی موبایل عالی بسازید. با وضعیت کنونی بازی های موبایل فوق العاده معمولی ، توسعه دهندگان بازی بر روی یک مفهوم اصلی تمرکز می کنند که باعث می شود شما مجبور شوید بازی را بارها و بارها راه اندازی کنید. همه موفقیت های هما گیمز که در 20 بازی برتر بارگیری شده در App Store و Play Store قرار گرفت ، در هشت روز یا کمتر توسعه یافته است.

پلتفرم آنها به هر کارآفرین بازی یا استودیوی مستقل قدرت فوق العاده ای می دهد و به آنها اجازه می دهد از ابزارهای انتشار ، تجزیه و تحلیل و بازاریابی استفاده کنند تا بتوانند با استودیوهای بازی سازی بزرگ در سراسر جهان رقابت کنند. دانیل و الیور نه تنها یک چشم انداز بلکه مهمتر از آن یک اعدام قاتل هستند که به آنها کمک می کند تا طبقه بندی کاملاً جدیدی را در بازی تعریف کنند و بسازند. “

تا کنون ، این بازی 40 بازی منتشر کرده است. اما Homa Games سرعت انتشار خود را افزایش می دهد زیرا 20 بازی تا پایان سال 2021 منتشر می شود.

و در حال حاضر ، این شرکت در حال کار بر روی یک ژانر فرعی از بازی های فوق العاده است. هما گیمز این را “دسته بازی بیکار” نامیده است. مانند بسیاری از بازی های فوق العاده معمولی ، از ویژگی های stickman بدون بافت برخوردار است که می توانید در دنیای دیجیتال حرکت دهید. مانند بازی های بیکار ، بازیکنان باید منابع را برای افزایش ثروت و باز کردن سطوح جدید جمع آوری کنند.

به نظر می رسد در Craft Island ، Farm Land و Harvest It:

اعتبار تصویر: بازی های هما

بر اساس پست وبلاگ این شرکت ، این شرکت قصد دارد از طریق بازی های تبلیغاتی ، خریدهای درون برنامه ای و اشتراک از این بازی ها درآمد کسب کند. بازیکنان همچنین می توانند تبلیغ را تماشا کنند تا سریعتر پخش شود.

من نمی دانم آیا باید از این نوع نوآوری تجلیل کنیم یا نه ، اما واضح است که هنوز پتانسیل های تجاری زیادی در بازی های موبایلی وجود دارد. و به نظر می رسد هما گیمز موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به یک ناشر مهم دارد.