استارتاپ Fintech Jeeves پس از 57 میلیون دلار سری B ، 500 میلیون دلار ارزش گذاری می کند – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 3 سپتامبر 2021 خوش آمدید. همانطور که دیروز اشاره شد ، اکثر TechCrunch روزهای تعطیل دارند ، بنابراین خبرنامه امروز یک مقدار کمی کمی متفاوت از معمول

از بالا بیایید با استارتاپ های اولیه صحبت کنیم. تیم TechCrunch این هفته سن خود را صرف فهرست بندی تعداد زیادی از استارت آپ های روز دموی ماراتن Y Combinator کرد و یادداشت های ما همه ارائه ها را از روز اول و روز دوم پوشش می دهد. ما همچنین در صورت تمایل به جلوگیری از بارگیری کامل و می خواهید مستقیماً به قسمت های برجسته بپردازید ، موارد دلخواه خود را در دو دسته قرار دادیم.

اما این همه ماجرا نیست. ما همچنین روندهای گروه را بررسی کردیم و در توییتر اسپیس جست وجو کردیم تا در مورد آنچه دیده ایم گپ بزنیم. البته ، Y Combinator یک شتاب دهنده است ، اما با توجه به اندازه کوهوت ماموت آن ، ما توجه بیشتری به روندهایی که استارتاپ های آن در آن توضیح می دهند ، می دهیم.

پشت سر ما ، بیایید یک لحظه وقت بگذاریم تا برخی از موارد مهم را از خبرنگاران جدیدتر TechCrunch برجسته کنیم:

بالاخره Disrupt در راه است. بنابراین مطمئن شوید که بلیط دارید. از آنجا که یک رویداد مجازی است ، آنها ارزان تر از سالهای گذشته هستند ، با وجود اینکه این رویداد شاید قوی ترین ترکیب محتوای خود را داشته باشد. هیجان زده ایم!

با این کار ، بیایید به آخر هفته برویم – یک طولانی در اینجا در ایالات متحده – و کمی استراحت کنیم. چه هفته ای در جهان به طور کلی و در طاقچه متمرکز بر استارتاپ ما. من هفته آینده همه را مرخصی خواهم گرفت ، اما Daily Crunch را در دستان بسیار توانمند یکی خواهم گذاشت گرگ کامپارک |به – الکس

از تجزیه و تحلیل کوهورت برای پیشبرد رشد هوشمندانه استارتاپ ها استفاده کنید

تجزیه و تحلیل کوهورت یک ابزار اساسی برای استارتاپ هایی است که نیاز به درک بهتر رفتار مشتریان دارند ، اما بسیاری از شرکت های در مراحل اولیه به آن اجازه می دهند حرکت کند.

گروه بندی کاربران در “سطل” در اکثر استارتاپ ها یک روش معمول است ، اما تجزیه و تحلیل گروهی قوی روندها و فرصت های از دست رفته ای را که شرکت های جوان می توانند از آنها استفاده کنند نشان می دهد.

منتظر استخدام یک فرد ارشد بازاریابی یا مشاور برای شروع این کار مهم نباشید: در ستون مهمان ، جاناتان متریک ، مدیر ارشد رشد در Sagard & Portage Ventures ، مثال مفصلی را توضیح می دهد که ارزش این نوع تحلیل را توضیح می دهد.

اگر بعد از خواندن این گام به گام جامع س questionsالی دارید ، لطفاً برای ما بپیوندید فضاهای توییتر سه شنبه ، 7 سپتامبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PDT/6 بعد از ظهر EDT با متریک چت کنید. برای جزئیات و یادآوری ، TechCrunch را در توییتر دنبال کنیدبه

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch می خواهد به استارتاپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار ، ما در حال ایجاد یک لیست کوتاه از بازاریابان برتر رشد هستیم. ما از زمان شروع نظرسنجی خود توصیه های خوبی برای بازاریابان در حال رشد در صنعت استارتاپ دریافت کرده ایم.

ما مشتاق هستیم که پاسخ های بیشتری را با ورود آنها بخوانیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید.

انجمن

جاناتان متریک

اعتبار تصویر: جاناتان متریک

سه شنبه ، 7 سپتامبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PDT/6 بعد از ظهر EDT در دنی کریچتون و مری آن آزوودو بپیوندید فضاهای توییتر همانطور که آنها با جاناتان متریک در مورد فن آوری و بازاریابی رشد صحبت می کنند.