استارتاپ E-mobility Swft 10 میلیون دلار افزایش می دهد تا خط تولید خودروهای سبک را گسترش دهد-TechCrunch

استارتاپ حمل و نقل الکتریکی Swft 10 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است که از آن برای توسعه پیشنهادات خودروهای سبک خود ، توسعه تیم خود و افزایش مدیریت موجودی و سیستم های زنجیره تامین خود استفاده خواهد کرد. این شرکت که در حال حاضر قراردادی برای عرضه سه دوچرخه الکترونیکی جدید و موتورسیکلت جدید خود با Best Buy دارد ، همچنین به دنبال مشارکت های خرده فروشی بیشتر است.

Swft به طور رسمی در فوریه 2020 به عنوان یک تجارت مستقیم برای مصرف کنندگان راه اندازی شد و طی یک سال گذشته در شرکت مشاوره سرمایه گذاری مستقر در نیویورک On Spec توسعه یافت. این اولین بار در ماه دسامبر هاوربردهای برقی را به بازار عرضه کرد و پس از آن دوچرخه های الکترونیکی و یک موتورسیکلت برقی در ماه آگوست به بازار آمد. به گفته دیوید لینادیادو ، بنیانگذار و مدیرعامل Swft و بنیانگذار On Spec ، در حال حاضر ، هنگامی که این شرکت خود را به عنوان یک برند معرفی می کند ، در حال حرکت سریع برای ایجاد یک خط کامل از EV شخصی شخصی در 18 ماه آینده است.

این شرکت جوان به تعداد زیادی از تولید کنندگان دوچرخه های الکترونیکی می پیوندد که با افزایش رقابت بین شرکت های مستقر مانند Rad Power Bikes ، VanMoof ، Cowboy و Aventon ، تقاضای افزایش یافته در صنعت را حفظ کرده اند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار NPD که نشان می دهد از ژوئیه 2020 تا جولای 2021 ، فروش دوچرخه های الکترونیکی 240 درصد افزایش یافته است ، در حالی که تجهیزات دوچرخه سواری عمومی تنها 15 درصد رشد می کند ، تقاضا در سالهای آینده همچنان بالا خواهد ماند. اگر Swft بتواند مسائل جهانی زنجیره تامین را حل کند و با خودروهای ارزان قیمت خود این تقاضا را برآورده کند ، ممکن است بتواند یک قطعه از آن پای را تهیه کند.

Liniado فکر می کند که تدارکات جایی است که Swft دارای برتری است. مدیرعامل قبلاً به عنوان معاون مشاغل جدید و توسعه مشاغل Cox Automotive فعالیت می کرد ، جایی که او از آزادی که می تواند از عهده تحرکات کوچک برآید لذت برد. جوی وهبا ، یکی از بنیانگذاران وی ، پیش از این مدیر عامل شرکت تولید لوازم الکترونیکی DGL Group بود. در مجموع ، این دو توانستند “یک زنجیره تأمین واقعاً جامع تا قطعات” ایجاد کنند ، که به Swft اجازه می دهد حداقل 90 of از محصول مورد انتظار خود را از شرکای تولید خودرو در چین تأمین کند. Liniado می گوید Swft همچنین در تلاش است تا تمام ذخایر خود را تا کریسمس در خاک ایالات متحده لمس کند ، یک معجزه تعطیلات واقعی.

گسترش مجموعه خود برای دستیابی به موارد استفاده بیشتر ممکن است در این زمینه کمک کند. در سال 2022 ، این استارتاپ ناخوشایند قصد دارد یک موتورسیکلت الکترونیکی قانونی در خیابان و یک جاده خارج از جاده راه اندازی کند که برای مصرف کنندگان و شرکای تحویل تجاری در دسترس خواهد بود. Swft همچنین می خواهد سال آینده یک وسیله نقلیه چهار چرخ کم سرعت بسازد ، چیزی شبیه به یک کانورتیبل دو نفره ، که Liniado می گوید در حال آزمایش در ایالات متحده است

Liniado به TechCrunch گفت: “آخرین برنامه توسعه ما ، توسعه یک وسیله نقلیه سه چرخ است که بیشتر شبیه به Vanderhall است ، اما با طراحی اختصاصی خود ، در اوایل سال 2023 آماده راه اندازی می شود.” “با توجه به روابط عمیق و دیرینه ما با شرکای خود در زنجیره تامین و توسعه محصول ، ما واقعاً از پیشرفت همه آنها هیجان زده هستیم.”

زنجیره تامین سوفت نه تنها به شرکت در تامین امنیت وسایل نقلیه کمک کرده است ، بلکه Liniado می گوید دلیل آن این است که این شرکت می تواند محصولات را با قیمت نسبتاً خوبی ارائه دهد. دوچرخه الکترونیکی Fleet ، رزمناو ساحلی و Volt ، دوچرخه جاده ای فولادی ، هر دو 999 دلار قیمت دارند ، می توانند حداکثر سرعت 20 مایل در ساعت را طی کنند و برد آنها به ترتیب 37 و 32 مایل است. زیپ با وزن کم و وزن کم ، با لاستیک های چرب ، 1399 دلار قیمت دارد. برای مقایسه ، جدیدترین اعضای Rad Power Bikes حدود 1،999 دلار برای RadRover 6 Plus و 1799 دلار برای RadCity 5 Plus هزینه دارند.

Liniado گفت: “کل مانترای ما با Swft لوکس مقرون به صرفه است و تحرک الکتریکی را برای توده ها به ارمغان می آورد.”

هدف Swft این است که تا پایان امسال 10 هزار سوار در ایالات متحده داشته باشد و امیدوار است که برای سال آینده “چندین برابر بیشتر” باشد. برای رسیدن به آنجا ، Swft در حال همکاری با مارک های مد برای جلب توجه است و همچنین راه هایی را برای ارائه راه هایی برای خرید خودروهای احتمالی به خریداران احتمالی ، از مدلهای اجاره ای گرفته تا خود ، مشارکتهای بیشتر و فروشگاههای سوپفتی pop-up در به گفته لینادیو ، نیمه دوم سال 2022.

Liniado می گوید ، این شرکت برنامه های تهاجمی برای آینده دارد ، بنابراین به زودی به بودجه بیشتری نیاز است تا همه این رویاها به واقعیت تبدیل شوند. در سه ماهه اول سال آینده ، هدف Swft جمع آوری سری A بین 25 تا 50 میلیون دلار است. دور فعلی بودجه آن از سرمایه گذاران فرشته استراتژیک مارتین لابر ، شریک مدیریتی 19 York ، مارک جوزف ، مدیرعامل مشاور Mobitas و مدیر عامل سابق Transdev و دیوید زویک ، مدیر عامل RedCap Technologies تامین می شود.