استارتاپ BondAval متمرکز بر زنجیره تامین 7 میلیون دلار از Octopus Ventures دریافت می کند-TechCrunch

برای خرده فروشان مستقل ، تامین منابع موجودی اغلب یک فرایند پیچیده و طولانی است که سرمایه در گردش آنها را به هم متصل می کند. BondAval ، یک استارتاپ insurtech با دفاتر در لندن و آستین ، تگزاس ، بر کمک به آنها برای دسترسی به شرایط اعتباری بهتر تمرکز دارد ، در حالی که به تامین کنندگان اطمینان می دهد که به موقع حقوق آنها پرداخت می شود.

این شرکت امروز اعلام کرد که 7 میلیون دلار به رهبری Octopus Ventures ، با مشارکت Expa و سرمایه گذاران بازگشت Insurtech Gateway ، TrueSight Ventures و بنیانگذاران Monzo و GoCardless ، Tom Blomfield ، Charlyie Delingpole از ComplyAdvantage و Matt Clifford از Entrepreneur First جمع آوری کرده است.

محصول شاخص BondAval MicroBonds است که در حال حاضر در ایالات متحده و انگلستان موجود است. میکروبندها به عنوان جایگزینی برای ضمانت نامه های سنتی بانکی و ابزارهای مبتنی بر وثیقه ، که ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانند به آنها اطمینان دهند ، سیاست های پوشش غیرقابل لغو هستند که از موتور ریسک اعتباری استفاده می کنند ، نیازی به وثیقه ندارند و تقریباً فوراً به صورت آنلاین در دسترس هستند. تجار MicroBonds را خریداری می کنند تا تضمین کنند که قرارداد خود را با عمده فروش انجام خواهند داد. اگر یک تاجر نیاز به ادعا دارد ، آن را نیز پردازش کرده و تقریباً بلافاصله پرداخت می شود و خطرات تجاری آنها را کاهش می دهد.

بنیانگذاران BondAval ، تام پاول و سام داموسی

بنیانگذاران BondAval ، تام پاول و سام داموسی

BondAval در سال 2020 توسط بنیانگذاران تام پاول و سام داموسی ایجاد شد ، که معتقدند دسترسی به همه مشاغل ، صرف نظر از اندازه آنها ، به امنیت پرداخت مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری می تواند کل زنجیره تأمین را تقویت کند و به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک کند تا در یک بازی بیشتر رقابت کنند. زمینه با شرکت های بزرگ

MicroBonds توسط خدمات بیمه همیلتون و بیت سرمایه در ایالات متحده و گروه Arch Capital و گروه بیمه همیلتون در انگلستان پشتیبانی می شود.

بودجه جدید ، که مجموع سرمایه گذاری BondAval را به 9 میلیون دلار می رساند ، برای رشد ، استخدام و ایجاد فناوری و ارائه خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

توسین آگابیاکا ، سرمایه گذار فین تک شرکت Octopus Ventures در بیانیه ای گفت: “برای چندین دهه ، شرکت هایی که به دنبال تضمین معاملات آینده بودند ، مجبور به تحمیل هزینه های بالا ، الزامات وثیقه قابل توجه و یک روند کند و آنالوگ شدند. فناوری BondAval تغییر می کند و با ضمانت در معاملات micro B2B ساختار هزینه محصول را تغییر می دهد. “