استارتاپ ها گزینه های بیشتری برای کاهش وابستگی خود به سرمایه گذاری خطرپذیر دارند – TechCrunch

با خصوصی ماندن بیشتر شرکت ها ، سرمایه جایگزین به طور فزاینده ای جذاب می شود

بازار سرمایه شاید استارتاپ ها هرگز جذابتر از امروز نبوده اند. نه تنها سرمایه گذاران خطرپذیر هستند افزایش سرمایه بیشتر از همیشه، اما روشهای جدید تأمین مالی فعالیتهای نوپا در حال بلوغ است. نتیجه یک بازار سرمایه است که به طور فزاینده ای برای توجه به استارتاپ ها و کسب و کار رقابتی است ، که ممکن است منجر به قیمت های بهتری برای موسسان و استارتاپ های آنها شود.

بدهی خطرپذیر جدید نیست ، اما پیچیدگی های این مدل در نحوه پرداخت هزینه های استارت آپ ها به عنوان مثال رشد چشمگیری دارد.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


افزایش ارزش آنچه که شرکت های فناوری جوان ایجاد می کنند می تواند به تغییر نحوه تأمین مالی بازار کمک کند: بسیاری از استارتاپ های فناوری نرم افزار می سازند و ارزش درآمدهای نرم افزاری در سه ماهه اخیر افزایش یافته است. این بدان معناست که وقتی استارتاپ ها درآمد خود را افزایش می دهند ، ارزش بیشتری نسبت به زمان های گذشته ایجاد می کنند. این امر به نوبه خود ارزش سهام شرکت را سریعتر از چرخه های قبلی بازار تقویت می کند.

بنابراین ، فروش حقوق صاحبان سهام گرانتر از قبل است. این واقعیت ممکن است منجر به آن شود که استارتاپ ها در صورت امکان تمایل به انجام معاملات با حقوق صاحبان سهام نداشته باشند. چرا؟ زیرا اگر شرکتی بتواند سرمایه را با نرخهای پایینی به حداکثر برساند ، تقریباً در بلندمدت ارزان تر از فروش سهام در مشاغل خود است که اساساً صعود نکرده است.

TechCrunch هفته گذشته در Disrupt یک پنل با موضوع تامین مالی بر مبنای درآمد برگزار کرد، از آن جمله تعدادی نقل قول برای کمک به چارچوب اندیشه ما در مورد سرمایه گذاری خطرپذیر و زمانی که استارتاپ ها ممکن است بخواهند روشهای دیگر تامین مالی را دنبال کنند ، جمع آوری کرده اند.

با نگرانی های سرمایه جایگزین مانند Pipe که در حال گسترش به بازارهای جدید استعدادهای برتر را جذب می کند، و تغییر نام Clearbanc در Clearco در حالی که اوایل امسال 100 میلیون دلار جمع آوری کرده بود، واضح است که بازار وجوه خارج از چک های سرمایه گذاری سنتی در حال بلوغ است. بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

نه فقط SaaS

در حالی که ما تمایل داریم بازار بزرگتر استارتاپ ها را از منشور نرم افزار مشاهده کنیم ، پیشنهاد عمومی اخیر واربی ​​پارکر به وضوح نشان می دهد که بازگشت سرمایه در سطح سرمایه گذاری برای شرکت هایی با تعدادی مدل تجاری امکان پذیر است.