استارتاپ های فناوری عمیق که نیاز به بودجه دارند باید کمک های فدرال را در نظر بگیرند – TechCrunch

تیم محققان ما CoCoPIE را برای حل بحران کمبود تراشه راه اندازی کرد. ما گروهی از دکترا هستیم که قصد داریم از فناوری نسل بعدی بدون نیاز به سخت افزار گران قیمت استفاده کنیم که توسعه آن میلیاردها دلار طول می کشد و سالها به کار می افتد. ما به راهی نیاز داشتیم که ایده خود را عملی کنیم.

برای استارتاپ های فناوری عمیق ، بازی سرمایه می تواند یک بازی پیچیده باشد. دنیای VC جذب مدل کم سرمایه گذاری/بازدهی بالا می شود که فناوری عمیق ارائه می دهد ، اما همچنین می تواند با زمان لازم برای رسیدن به آنجا بی تاب باشد. به گفته PitchBook ، دنیای VC نیز به سمت مگادال (100 میلیون دلار+) در حال حرکت است ، که عموماً برای استارتاپ های اولیه با تعداد کمی کارمند صدق نمی کند.

وقتی ما در یکی از برنامه های نوآورانه VC جهان – Sequoia Capital – سرمایه گرفتیم ، هنگامی که در برنامه تحقیقات نوآوری در کسب و کار کوچک/انتقال فناوری کسب و کارهای کوچک (SBIR/STTR) پذیرفته شدیم ، می دانستیم که راه حل ما بسیار ارزشمندتر از یک تراشه است راه خود را به خط رد می کند.

در اینجا دلیل درخواست ما برای کمک هزینه فدرال و چرا ما فکر می کنیم که شما باید “صندوق سرمایه گذاری آمریکا” را به ترکیب عمیق خود برای جمع آوری کمک های فن آوری اضافه کنید.

اعتبار ایجاد کنید

چندین برنامه SBIR/STTR وجود دارد. برنامه ما توسط بنیاد ملی علوم طراحی شده است. این کمک های مالی بسیار رقابتی هستند و در صورت انتخاب می توانند تصویر فنی شرکت شما را در بازار ایجاد و تقویت کنند.

انتخاب از بین هزاران متقاضی آمریکایی نشان می دهد که نوآوری شما دارای شایستگی فنی و تجاری قوی و پتانسیل تاثیر گسترده اقتصادی ایالات متحده است. این تمبری است که سایر سرمایه گذاران بالقوه را تشویق می کند تا دست خود را بلند کنند. حتی اگر شما انتخاب نشده اید ، بازخوردی که از کمیته بازبینی دریافت می کنید ارزشمند است.

حقوق صاحبان سهام و اختیار تصمیم گیری را حفظ کنید

دریافت بودجه اغلب به این معنی است که باید چیزی را پس دهید. در صورت دریافت وام یا حقوق صاحبان سهام در صورت دریافت وجوه VC ، این می تواند پرداخت سود باشد. برنامه های SBIR/STTR به شما امکان می دهد مالکیت کامل شرکت و IP خود را حفظ کنید. مدیران همچنین به استراتژی رانندگی علاقه ای ندارند – آنها به چشم انداز شما اعتقاد دارند و می خواهند به شما در تحقق آن کمک کنند. هدف آنها “سرمایه گذاری در آینده ای بهتر برای سهامداران ما: مردم آمریکا” است.

چشم انداز CoCoPIE فعال کردن هوش مصنوعی در زمان واقعی برای دستگاه های تلفن همراه خارج از قفسه است. اگر توسط صنایع نیمه هادی ، رسانه های دیجیتال و IoT استفاده شود ، می تواند نحوه مصرف ، یادگیری و تعامل با دستگاه های ما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

اما ، مانند هر شرکت فناوری عمیق ، این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توان آن را به طور گسترده پذیرفت. ما از وجوه SBIR/STTR برای تبدیل فناوری خود به حداقل محصول قابل استفاده استفاده می کنیم ، این یک گام اساسی برای رسیدن به پایگاه مشتری گسترده تر است. تا کنون ، فناوری ما چندین مشتری خلبان کلیدی را جذب کرده است ، از جمله Tencent ، یک غول جهانی بازی که از فناوری فوق العاده رزولوشن ما برای افزایش تجربه بازی مشتریان خود استفاده می کند.

بالقوه برای بودجه اضافی

برنامه SBIR/STTR در سه مرحله بسته اجرا می شود که محصول شما را به سمت تجاری سازی پیش می برد. هر استارتاپ می تواند تا 2 میلیون دلار بودجه دریافت کند. آنچه را که در فاز سوم به عنوان بودجه دریافت نمی کنید ، در تجارت واقعی جبران می کنید ، معمولاً از طریق قراردادهای تدارکات دولتی.