استارتاپ های جهانی 158 میلیارد دلار در سه ماهه سوم جمع آوری می کنند که یک رکورد تمام وقت است-TechCrunch

سلام ، سطوح سرمایه گذاری تاریخی تری وجود دارد

در پی رکوردشکنی در سه ماهه دوم ، سرمایه گذاران خطرپذیر در سراسر جهان در سه ماهه سوم مشغول به کار بودند و مبالغ نجومی را برای استارتاپ های جهانی سرمایه گذاری کردند.

از زمانی که نیمه دوم سال 2020 آغاز شد و سرمایه های خطرپذیر و جهان استارتاپ دریافتند که COVID و اثرات اقتصادی مرتبط با آن تا حد زیادی بازار فن آوری جدید را از دست داده است ، سرمایه گذاران مشغول پر کردن مقادیر بیشتر پول نقد برای شرکت های جدید در سراسر جهان بوده اند. به تسریع استقرار سرمایه بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ استارتاپ ها ، تک شاخ ، مگا دور بیشتر و صرفاً دلارهای در دسترس ایجاد کرده است.

طغیان نقاط رکورد داده های سرمایه گذاری خطرپذیر در مواقعی دشوار است. طی هفته های آینده ، TechCrunch نتایج بازار سرمایه جهانی سه ماهه سوم را به تفکیک ژانرهای تجاری (fintech ، edtech ، و غیره) و جغرافیا ، همراه با یادداشت های داده های مرحله به مرحله و موارد دیگر بررسی می کند.

با این حال ، امروز ما در سطح بالایی نگاه می کنیم. با تشکر از یک گزارش جدید از CB Insights ، ما تعدادی عدد برای باز کردن داریم. برای شروع ، ما چهار فصل سوم را از چهار منظر بررسی می کنیم: الکس به اعداد کلی نگاه می کند ، مری آن مروری بر نتایج تک شاخ ، آنا در حال بررسی نقاط دور افتاده جغرافیایی و رایان دارای یادداشت های مربوط به فناوری فین تک است.

چیزهای زیادی در راه است ، اما این اولین نگاه است. اجازه دهید وارد داده ها شویم!

ثبت رکورد فعالیت های سرمایه گذاری خطرپذیر

پس از سرمایه گذاری 156 میلیارد دلاری در استارتاپ های جهانی در سه ماهه دوم ، سه ماهه سوم تنها 2 میلیارد دلار از رکورد گذشته است ، زیرا سرمایه گذاران 158 میلیارد دلار را در سه ماه گذشته به کار اختصاص داده اند. اعداد و ارقام در واقع یک رقیب هستند ، به این معنی که ما دو دوره قوی برای سرمایه گذاری در شرکت های خصوصی در تاریخ استارتاپ ها را گذرانده ایم.

امسال به سادگی فوق العاده به نظر می رسد.