استارتاپ مراقبت Homage مستقر در سنگاپور 30 ​​میلیون دلار سری C-TechCrunch جمع آوری می کند

Homage ، استارتاپ متمرکز بر مراقبت ، 30 میلیون دلار سری C به رهبری Sheares Healthcare Group ، که کاملاً متعلق به شرکت سرمایه گذاری Temasek است ، جمع آوری کرده است. سایر شرکت کنندگان شامل سرمایه گذاران جدید DG Daiwa Ventures و Sagana Capital و حامیان بازگرداننده East Ventures (Growth) ، HealthXCapital ، SeedPlus ، Trihill Capital و Alternate Ventures بودند.

این بودجه جدید برای توسعه فناوری Homage ، ادامه ادغام با زیرساخت های ارائه دهندگان خدمات سالمند و معلولان و تسریع گسترش منطقه ای آن در خارج از سنگاپور از طریق مشارکت با بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت ، مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات شرکت مستقر در سنگاپور شامل بازدید از پرستاران ، پرستاران ، درمانگران و پزشکان در منزل است. پزشکی از راه دور ؛ و خدمات بیماریهای مزمن یکی از دلایلی که پلت فرم Homage می تواند افزایش یابد موتور مطابقت آن است که به مشتریان کمک می کند ، مانند افراد مسن و افرادی که با بیماری مزمن زندگی می کنند ، ارائه دهندگانی را پیدا کنند که بیشترین نیازها را دارند (مسابقات نهایی توسط تیم Homage انجام می شود).

این استارتاپ می گوید این دور بیش از حد مشترک شده و یکی از بزرگترین کمک های مالی است که تا کنون توسط یک پلت فرم مراقبت درخواستی در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه جمع آوری شده است. مجموع جمع آوری Homage به بیش از 45 میلیون دلار می رسد.

به عنوان بخشی از سری C ، مدیر توسعه شرکت Sheares Healthcare Group Khoo Ee Ping به هیئت مدیره Homage ملحق می شود.

Homage در حال حاضر دارای یک شبکه منطقه ای از بیش از 6000 متخصص مراقبت از قبل غربال شده و آموزش دیده است. ادعا می کند که تجارت آن در خارج از سنگاپور بیش از 600 درصد نسبت به سال گذشته در سال 2021 رشد کرده است و درآمد آن در سال گذشته بیش از سه برابر شده است.