استارتاپ لجستیک مستقر در سنگاپور ، نینجا وان ، سری 578 میلیون دلاری E-TechCrunch را تأمین می کند

نینجا وان ، یک استارتاپ لجستیکی مستقر در سنگاپور ، دور 578 میلیون دلاری سری E را برای حمایت از زیرساخت های عملیات و رشد سیستم های فناوری خود بسته است.

سرمایه گذاران عبارتند از گروه علی بابا چین و همچنین سرمایه گذاران فعلی DPDgroup GeoPost ، بنیانگذار فیس بوک ادواردو ساورینگ B Capital Group ، Monk’s Hill Ventures و Zamrud ، صندوق ثروت دولتی تحت کنترل برونئی ، بر اساس بیانیه آن.

بر اساس گزارش رسانه ها ، آخرین دور قبل از عرضه اولیه بالقوه در سال آینده بیش از 1 میلیارد دلار ارزش گذاری شد.

نینجا وان از درآمد حاصله برای تقویت عملیات خود از جمله راه حل های زنجیره تامین خرد برای بهینه سازی فرصت های تجارت الکترونیک در آسیای جنوب شرقی استفاده خواهد کرد.

این دور پس از دور 279 میلیون دلاری سری D با ارزش تقریبی 750 میلیون دلار در ماه مه 2020 رخ می دهد.

نینجا وان ادعا می کند که روزانه تقریباً 2 میلیون بسته تحویل می دهد ، با بیش از 1.5 میلیون ارسال کننده فعال و حدود 100 میلیون گیرنده.

این شرکت در سال 2014 تأسیس شد و تجارت خود را در سراسر سنگاپور ، مالزی ، اندونزی ، تایلند ، ویتنام و فیلیپین انجام می دهد. در حال حاضر بیش از 61000 پرسنل مشغول به کار هستند.

وی گفت: “ما به قدرت تجارت الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا ، به ویژه قدرت تدارکات با فناوری برای تقویت رشد تجارت الکترونیکی اعتقاد داریم. با حضور گسترده نینجا وان و بینش های گسترده محلی در منطقه ، ما اطمینان داریم که همکاری ما با نینجا وان ما را قادر می سازد تا خدمات بهتری را به شرکت کنندگان در اکوسیستم تجارت الکترونیک در سراسر منطقه ارائه دهیم. ” گفت آقای کنی هو ، سرپرست سرمایه گذاری در جنوب شرقی آسیا ، گروه علی بابا.