استارتاپ قهوه منجمد Cometeer 35 میلیون دلار سری B جمع آوری می کند و محصول خود را به طور جدی عرضه می کند – TechCrunch

گلوستر ، Cometeer مستقر در ماساچوست نه سال است که وجود دارد. در آن زمان ، این شرکت دانشمندان دیوانه ای از دانشمندان قهوه ، تجهیزات و فرایندهایی را ایجاد کرده است که زندگی تازه ای را در صنعت ایجاد می کند. بر اساس تأسیسات سابق غذاهای دریایی منجمد ، این شرکت خط تولید اختصاصی چند میلیون دلاری ایجاد کرده است که لوبیا را به “بسته های کوچک” فریز شده تبدیل کرده و در کپسول ها مهر و موم شده است تا طعم آنها سالم بماند. سپس دمای 10 برابر آماده استفاده است.

لوبیا بردارید. آنها را برشته کنید. آنها را خرد کنید. آب اضافه کن. نوشیدنی واقعاً لازم نیست قهوه پیچیده باشد ، اما هر سال ده ها استارتاپ جدید وارد بازار می شوند و سعی می کنند راه های جدید و خلاقانه ای برای تزریق طعم و کافئین به وجود بیهوده و بی معنی روزنامه نگار فناوری پیدا کنند. اکثر این استارتاپ ها با خیال راحت نادیده گرفته می شوند ، زیرا اکثریت قریب به اتفاق آنها تا زمانی که فکر می کنید در پایان سال بنویسید “اکنون کجا هستند” از بین می رود. با این وجود ، وقتی مشتی از سرمایه گذاران در مجموع 100 میلیون دلار به یک فرد تازه وارد می کنند ، بهتر است باور کنید که حتی کم کافئین ترین خبرنگار با بی احتیاطی برخی از خلال دندان ها را برای باز کردن پلک های خود فشار می دهد و توجه می کند.

دور قبلی 50 میلیون دلار بود که در آوریل 2020 بسته شد. در دور فعلی تامین مالی ، شرکت 35 میلیون دلار از D1 Capital ، Elephant ، Tao Capital ، Addition Ventures ، Avenir ، Greycroft Partners و TQ Ventures ، به همراه تعدادی سرمایه برداشت کرد. سرمایه گذاران فرشته متخصص قهوه این شرکت از افشای ارزیابی دور سرمایه گذاری خودداری کرد.

برای دم کشیدن غلاف ها ، شما پاك را با انداختن آن در یك فنجان آب سرد یا گرم ذوب می كنید ، كمی صبر كنید و یك فنجان تازه جو نیز در حال حركت دارید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید آب و راهی برای گرم کردن آب است ، اگر قهوه داغ است که قلب کوچک شما می خواهد. اگر کپسول ها را در فریزر نگه دارید تا سه سال تازه می مانند و حدود سه روز در یخچال زنده می مانند.

کپسول یخ زده Cometeer

کپسول های Cometeer برای حفظ طعم و مزه در نیتروژن مایع فریز می شوند. در فریزر شما ، آنها حدود سه ماه تازه می مانند. اعتبار تصویر: مرتکب شدن

در مورد خود قهوه ، جادو با دانه ها شروع می شود:

“شرکای برشته ما ستون فقرات Cometeer هستند. مت روبرتس ، بنیانگذار و مدیرعامل Cometeer توضیح می دهد که به همان اندازه که برشته های طعم دهی برتر اهمیت دارد ، حمایت آنها از کشاورزان قهوه و تعهد به خرید مستقیم تجارت با قیمت های عادلانه چندین برابر حداقل تجارت عادلانه است. “ما بر ایجاد گروه متنوعی از شرکای بو دادن با زمینه های منحصر به فرد ، تکنیک های تامین منابع و سبک های برشته تمرکز کرده ایم. در کنار این شرکا ، ما به دنبال حمایت از کالایی زدایی صنعت قهوه هستیم. “

Cometeer طی دو سال گذشته رشد فوق العاده ای داشته است و از دوره تامین مالی قبلی خود از 12 نفر به 120 نفر افزایش یافته است. در حال حاضر ، این شرکت بر بازی مستقیم خود برای مصرف کنندگان تمرکز کرده است.

روبرتز توضیح می دهد: “در حالی که ما در حال حاضر بر روی مستقیم به مصرف کننده متمرکز هستیم ، ما در حال آزمایش بر روی کافه جورج هاول در بوستون هستیم و راه حل های قهوه B2B را با تمرکز بر هدیه شرکت ها آزمایش می کنیم.”

این شرکت امروز لیست انتظار خود را تعطیل کرد و قهوه را برای همه کسانی که کارت اعتباری دارند و مشتاق مرز جدیدی در فناوری جاوا هستند در دسترس قرار داد. این کپسول ها دو عدد هستند و قیمت هر کدام 2.00 دلار است-محموله اصلی 32 کپسول به قیمت 64 دلار است.