استارتاپ سلامت “omnichannel” جنوب شرقی آسیا Doctor Anywhere 88 میلیون دلار SGD دریافت می کند – TechCrunch

Doctor Anywhere ، استارت آپی که رویکرد “omnichannel” را در زمینه مراقبت های بهداشتی دنبال می کند ، امروز اعلام کرد که 88 میلیون دلار SGD (حدود 65.7 میلیون دلار) به عنوان کمک مالی برای سری C جمع آوری کرده است. این دور با مشارکت Novo Holdings ، Philips و OSK-SBI Partners توسط آسیای همکاران رهبری شد. همچنین شامل سرمایه گذاران بازگشتی EDBI ، Square Peg ، IHH Healthcare ، Kamet Capital و Pavilion Capital می شود.

در بخشی از این دور ، الیور ریپل ، بنیانگذار آسیا شرکا و دکتر آمیت کاکار ، شریک ارشد Novo Holdings Equity Asia ، به هیئت مدیره Doctor Anywhere خواهند پیوست. سری C این شرکت ، که ادعا می کند یکی از بزرگترین دورهای خصوصی است که توسط یک شرکت healthtech آسیای جنوب شرقی جمع آوری شده است ، مجموع بودجه آن را به بیش از 140 میلیون دلار SGD می رساند.

رویکرد omnichannel Doctor Anywhere به این معنی است که علاوه بر مشاوره های آنلاین ، کلینیک های حضوری را نیز اجرا می کند ، ویزیت های خانگی ، تحویل داروها را ارائه می دهد و یک بازار درون برنامه ای برای محصولات بهداشتی و سلامتی اداره می کند.

Doctor Anywhere در سال 2017 توسط Lim Wai Mun تأسیس شد و مدعی است که در حال حاضر به بیش از 1.5 میلیون کاربر خدمات می دهد. این دستگاه در سنگاپور ، مالزی ، تایلند ، ویتنام و فیلیپین موجود است و اخیراً قطب های فناوری در بنگلور و شهر هوشی مین ایجاد شده است.

لیم در ایمیلی به TechCrunch گفت که وقتی شروع به کار در Doctor Anywhere کرد ، قبلاً پلتفرم های موفق پزشکی از راه دور در ایالات متحده ، انگلستان و چین وجود داشت ، اما این مدل هنوز در آسیای جنوب شرقی نوپا بود. لیم که یک سرمایه گذار سابق بود ، Doctor Anywhere را به عنوان یک پروژه جانبی آغاز کرد ، زیرا بستگان مسن تری داشت که نمی توانستند خانه های خود را برای ملاقات های پزشکی ترک کنند.

دکتر لیم گفت که Doctor Anywhere به عنوان یک پلت فرم سلامت از راه دور آنلاین راه اندازی شد ، اما “ما به سرعت متوجه شدیم که حضور فیزیکی برای ایجاد اعتماد با کاربران بسیار مهم است.” در نتیجه ، این شرکت خدمات مراقبت از منزل و کلینیک های فیزیکی خود را آغاز کرد.

بر اساس برآوردهای Doctor Anywhere ، همه گیری COVID-19 پذیرش خدمات سلامت از راه دور در جنوب شرقی آسیا را حداقل تا پنج سال سرعت بخشید. این شرکت تقاضای بیشتری برای مشاوره های پزشکی آنلاین ، تحویل دارو و خرید از بازار داشت.

لیم گفت: “در سال گذشته ، ما اندازه شبکه خود را بیش از دو برابر افزایش دادیم ، از حدود 1000 ارائه دهنده در آغاز سال 2020 به حدود 2500 متخصص پزشکی در سراسر جنوب شرقی آسیا.”

در پاسخ به بیماری همه گیر ، پزشک هر جا سال گذشته یک کلینیک آنلاین مشاوره پزشکی COVID-19 راه اندازی کرد تا در صورت درخواست افراد برای علائم مشکوک مشاوره ارائه دهد. همچنین یک ماژول سلامت روانی آنلاین با روانشناسان ایجاد کرد. لیم گفت که این شرکت شاهد افزایش تقاضا برای خدمات مرتبط با سلامت روان مانند بی خوابی و اضطراب بوده است.

سایر استارتاپ های سلامت از راه دور در منطقه عبارتند از WhiteCoat ، Speedoc و Doctor World. لیم گفت که دکتر هرجایی می خواهد با ارائه سریع محصولات جدید در پاسخ به سوالات کاربران و “ایجاد تعادل بین فناوری و تماس انسان” تفاوت ایجاد کند.

این بودجه برای تعمیق حضور Doctor Anywhere در بازارهای فعلی و گسترش آن به بازارهای جدید مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قصد دارد زیرساخت های فناوری و قابلیت های کلان داده خود را برای تجربه بهتر کاربر آنلاین به صورت آفلاین افزایش دهد و ماژول های تخصصی جدید پزشکی را معرفی کرده ، زمان تحویل دارو را کوتاه کرده و برنامه های مراقبت های بهداشتی شخصی را توسعه دهد.