استارتاپ اینسورتک مستقر در سنگاپور Surer برای تقویت توسعه محصول خود وارد عمل می شود-TechCrunch

بین تقاضا و عرضه بیمه عمومی به دلیل گردش کار خسته کننده و فرآیندهایی که واسطه های بیمه و شرکت های بیمه با آن روبرو هستند ، عدم توازن وجود دارد.

شرکت اینسورتک سنگاپور مطمئن تر، که گردش کار و فرآیندها را از طریق یک بستر مبتنی بر ابر به صورت خودکار انجام می دهد ، به واسطه های بیمه کمک می کند تا سریعاً به نقل قول های بیمه دسترسی پیدا کنند و بیمه ها برای توزیع کارآمدتر محصولات خود. با دیجیتالی شدن بیمه نامه برای بیمه گذاران و واسطه ها ، بستر آن به آنها این امکان را می دهد که در وقت خود صرفه جویی کنند ، بر مشتریان خود تمرکز کنند و تجارت خود را توسعه دهند.

Surer در سپتامبر 2020 توسط گوردون تای، رنفرد تای و درن تئو با مأموریت برای حل عدم تطابق عظیم تقاضا و عرضه در صنعت بیمه عمومی 1.7 تریلیون دلار.

این شرکت مبلغ یک میلیون دلار برای افزایش پلت فرم و مقیاس خود در آسیا جمع آوری کرده است. سرمایه گذار نروژی کیستفوس، Markel Digital Investment و یک سرمایه گذار فرشته در آخرین دور شرکت کردند. آنتلر به بودجه قبلی خود پیوست.

در ژوئن 2021 ، سورر ویژگی جدیدی به نام بازار نقل قول فوری را اضافه کرد که به کاربران امکان می دهد نقل قول ها را به صورت خودکار و آنی دریافت کنند.

گوردون تای گفت ، این شرکت در حال حاضر خدمات خود را در سنگاپور انجام می دهد ، اما قصد دارد وارد بازارهای دیگری مانند مالزی ، هنگ کنگ و تایوان شود.

گوردون تای ، بنیانگذار ، گفت: “ما بر ایجاد یک اکوسیستم دیجیتالی تمرکز می کنیم که برای احزاب (بیمه گذاران) و توزیع محصولات بیمه (و واسطه ها) مفید است و مدل B2B2C را اجرا می کنیم.” وی افزود که این شرکت با بسیاری از شرکت های بیمه ای که از مدل تجمیع استفاده می کنند و مستقیماً به سمت مصرف کننده (B2C) می روند ، مخالف است.

سورر ادعا می کند که با بیش از 350 ثبت نام واسطه و درخواست های نمایشی ، کشش قوی داشته است. تقریباً 1 میلیون دلار حق بیمه ناخالص ناخالص (GWP) معامله شد و این شرکت انتظار دارد 1.5 میلیون دلار معاملات GWP تا پایان امسال تولید کند.

گوردون تای خاطرنشان کرد: بازار بیمه عمومی آسیا حدود 564 میلیارد دلار و سنگاپور تقریبا 2.9 میلیارد دلار است.

گوردون تای خاطرنشان کرد: مدلهای مشابه سورر در خارج از آسیای جنوب شرقی شامل WeFox در اروپا و Turtlemint در هند هستند که موفقیت آمیز بوده اند.

بازیکنان insurtech دیگری مانند کارگزاران آنلاین وجود دارند – از جمله MoneySmart سنگاپور و PolicyPal ، و PolicyBazaar هند و PasarPolis اندونزی و PolicyStreet مالزی – که رقبای Surer نیستند اما می توانند شریک هم باشند. کارگزاران آنلاین محصولاتی را که بیمه گران بیمه شده اند ، ایجاد می کنند و سپس آنها را مستقیماً از طریق بستر آنلاین خود به مصرف کنندگان می فروشند. Tay توضیح داد که آنها می توانند محصولات خود را بر روی پلت فرم Surer (بازار نقل قول فوری) لیست کرده و از نیروی واسطه Surer به عنوان یک کانال توزیع اضافی (علاوه بر کانال آنلاین خود) استفاده کنند.

کیستفوس دارای سبد سرمایه گذاری قوی در نروژ و اروپا ، از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی است. ما پتانسیل عظیمی در بازارهای آسیایی می بینیم و سورر توانایی خود را برای استفاده از روند تحول دیجیتالی در صنعت بیمه در منطقه نشان داده است. “Bengt Rem ، مدیر عامل Kistefos ، گفت.