استارت‌آپ‌ها ممکن است فضایی برای نوآوری داشته باشند، زیرا ارائه‌دهندگان سازمانی در مورد چگونگی قیمت‌گذاری ابزارهای هوش مصنوعی متحیر می‌شوند

تقریباً هر فناوری به نظر می رسد این شرکت روی ابزارهای هوش مصنوعی کار می کند و همه حداقل در مورد استفاده از آن صحبت می کنند. اما شرکت‌ها چگونه می‌خواهند هزینه آن را دریافت کنند؟

در جبهه مدل کسب و کار، وضوح کمی وجود دارد، که با خوش بینی آشکار رهبران شرکت ها و مشتریان آنها در مورد تأثیر بالقوه فناوری جدید هوش مصنوعی بر محصولات و بازارهایشان تضاد دارد.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


خوانندگان معمولی The Exchange به یاد می آورند که ما در ماه مه به این سؤال پرداختیم. در آن زمان، با در نظر گرفتن اینکه چگونه خدمات هوش مصنوعی متمرکز بر مصرف کننده و خدمات تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی هزینه می شود، دیدگاه گسترده تری داشتیم.

امروز صبح، ما تمرکز خود را به فضای نرم افزاری سازمانی، هدف تعداد زیادی از استارتاپ ها محدود می کنیم. بیایید با شنیدن صحبت های مدیران عامل Salesforce، Box و CrowdStrike در مورد کارهای مرتبط با هوش مصنوعی و علاقه مشتری شروع کنیم. سپس، پاسخ‌های آن‌ها را به تحلیل‌گران صنعت در مورد اینکه چگونه می‌خواهند برای محصولات جدید هوش مصنوعی هزینه کنند، خواهیم گفت.

ما در مورد اینکه استارت‌آپ‌ها در کجا ممکن است برتری داشته باشند و کجا احتمالاً نخواهند داشت، به چند نکته پایان می‌دهیم.

اگر بسازی، می آیند

Box، Salesforce و CrowdStrike بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. باکس بر روی ذخیره سازی و بهره وری سازمانی تمرکز دارد، Salesforce یک غول CRM است و CrowdStrike یک شرکت امنیت سایبری است. با این حال، آنها جنبه بسیار جالبی دارند: آنها داده های زیادی را برای مشتریان خود ذخیره یا ایجاد می کنند.

البته باکس به‌عنوان یک شرکت ذخیره‌سازی و همگام‌سازی فایل‌های سازمانی (EFSS) شروع به کار کرد، اگرچه وظایف آن با گذشت زمان افزایش یافته است. Salesforce تعداد زیادی از اطلاعات مشتریان و فروش خود را به اضافه اطلاعات متنوع دیگر در اختیار دارد. CrowdStrike یک آرشیو تاریخی عظیم از داده‌های مرتبط با امنیت سایبری دارد که برای کمک به پیش‌بینی و جلوگیری از تهدیدات سایبری جدید استفاده می‌کند.