از قلب آمریکا، رونق استارت آپی – TechCrunch

احساس می کرد چیزی شبیه یک جشن بلوغ برای صحنه استارت‌آپ شیکاگو، شهری که مدت‌ها در بازار بزرگ‌تر غرب میانه، زمانی که Sprout Social عمومی شد، موقعیت پیشرو داشته است.

این شرکت با قیمت گذاری 17 دلار به ازای هر سهم در روزهای پایانی سال 2019 به ارزش بیش از 123 دلار برای هر سهم امروز، به یک موفقیت اولیه عرضه اولیه اولیه تبدیل شد.

Sprout یک شرکت 6.6 میلیارد دلاری را تشکیل داده است که عمدتاً خارج از کارخانه اصلی دره سیلیکون است. اما موفقیت آن بی نظیر نیست. در عوض، عرضه اولیه سهام Sprout بیشتر شبیه به شلیک اولیه یک تپانچه استارت بود.

از سال 2019، طبق داده های گردآوری شده توسط یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر میدوست، سرمایه سرمایه گذاری شده در منطقه عملاً دو برابر شده است، از حدود 10 میلیارد دلار در دوره های 12 ماهه منتهی به ژوئن 2019 و 2020 به 20 میلیارد دلار در سال پایانی ژوئن 2021.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


موفقیت های قابل توجه دیگری اخیراً به دست آمده است، از جمله IPO Duolingo در سال جاری، که ارزش شرکت edtech مستقر در پیتسبورگ را با ارزشی که اکنون فقط از مرز 7 میلیارد دلار عبور کرده است، به عموم رساند.

امسال برای استارت‌آپ‌های غرب میانه سودآور بوده است. چند نقطه داده روندها را روشن می کند. بر اساس داده‌های مخاطره‌پذیر CB Insights تا سه ماهه سوم امسال، استارت‌آپ‌های مستقر در دنور حدود 3.1 میلیارد دلار از کل سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر را جذب کرده‌اند. در کل سال 2020، این رقم 2.7 میلیارد دلار بود، و ما هنوز یک چهارم کامل از داده‌های موجود در آمار امسال را نداریم.

شیکاگو نیز داستان مشابهی دارد، با 4.9 میلیارد دلار جمع‌آوری شده تا سه ماهه سوم 2021، به ازای هر CB Insights، در مقایسه با 3.1 میلیارد دلاری که در کل سال 2020 جمع‌آوری شده است. شهرهای غرب میانه در حال شکستن سرمایه‌های مخاطره‌آمیز خود در سال 2020 هستند، نتایجی که در برخی مواقع در بالاترین حد یا نزدیک به رکورد بودند.

صرافی در سال 2021 از اینجا و آنجا به غرب میانه ورود کرده است و به نتایج سرمایه گذاری خطرپذیر و استارتاپ های خاص توجه کرده است. با این حال، امروز، با توجه به اینکه سال به طور کلی چقدر در حال شکل گیری است، ما می خواستیم درک خود را از این موضوع ارتقا دهیم. چیزی که صرفاً باعث رونق فعالیت های تأمین مالی برای استارت آپ های میدوست می شود، اما تأثیری که هجوم سرمایه بر استارت آپ های منطقه می گذارد.

ما از تعدادی از مدیران عامل استارت‌آپ منطقه (از Beam Dental، Azumo، NanoGraf، Total Expert و Oculii) و سرمایه‌گذاران خطرپذیر متمرکز در غرب میانه سؤال کردیم. مایک عاصم |، پرسیدن اینکه چگونه این همه گیری بازار استعدادهای نوپا داخلی را به هم ریخته است و موارد دیگر.

تصویر به دست آمده تصویری است که می تواند نشان دهد که قدرت اخیر در منطقه از نظر جذب سرمایه برای تامین مالی نوپاهای محلی ممکن است شتاب ادامه داشته باشد.

بنابراین، برای غرب میانه، که مدت‌ها منطقه‌ای از فعالیت‌های استارت‌آپ نادیده گرفته شده بود، آینده می‌تواند یکی از نتایج پایدار در سطوح فعلی باشد. اگر این اتفاق بیفتد، غرب میانه دیگر مکانی برای پرواز نیست، بلکه مکانی برای بزرگنمایی خواهد بود. اما همانطور که خواهیم دید؛ هر نعمتی بدون هزینه نیست، و آنچه به غرب میانه اجازه می دهد امتیاز بیشتری به دست آورد ممکن است گاهی یک شمشیر دولبه باشد.

بیایید کاوش کنیم.

جنگ استعدادها

با پایبندی به مفهوم دو لبه، این موضوع به خوبی فرسوده شده است، زیرا سرمایه گذاری روی Zoom در جایی که بسیاری از سرمایه گذاران خطرپذیر دلارهای خود را به کار می برند تغییر کرده است. این به معنای چیزهای خوبی برای استارت‌آپ‌های هندی و همچنین آن‌هایی است که در غرب میانه ایالات متحده هستند، زیرا سرمایه‌گذارانی که به طور سنتی در آن مناطق قرار ندارند، اکنون ممکن است برای سرمایه‌گذاری در خارج از مرکز IRL خود بازتر باشند.

بازار استعدادها دستخوش تغییرات مشابهی است. با زوم و فناوری‌های مرتبط که امکان استخدام از راه دور را فراهم می‌کنند، جنگ جهانی برای استعدادها اکنون دقیقاً همین است: جهانی.

الکس فرومایربنیانگذار و مدیرعامل Beam Dental (بیش از 168 میلیون دلار به ازای هر Crunchbase با دفتر مرکزی آن در کلمبوس، اوهایو جمع‌آوری شده است)، در ایمیلی گفت که بازار استعداد ملی «از زمان ابتلا به کووید، تغییر زیادی کرده است، زیرا شرکت‌های ساحلی بیشتری تغییر کرده‌اند. شروع به رقابت برای استعدادهای برتر میدوسترن برای اولین بار با موقعیت های دور کرد.»

فرومایر پس از اشاره به اینکه شرکت خود را به کلمبوس منتقل کرده است تا «دسترسی به مشخصات خاصی از استعدادها، یعنی ترکیبی از استعدادهای بیمه و فناوری» را تضمین کند، اضافه کرد که شهر از دیدگاه استعدادها «رقابتی‌تر شده است». صحنه استارت‌آپ حتی سریع‌تر از شهر در حال رشد است.»