از اشتیاق تا سرگرمی تا راه اندازی – TechCrunch

به The TechCrunch Exchange ، خبرنامه هفتگی استارتاپ ها و بازارها ، خوش آمدید. این الهام گرفته از آنچه ستون تبادل روزهای هفته به آن می پردازد ، اما رایگان است و برای خواندن آخر هفته شما ساخته شده است. آیا هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

هی تیم! الکس اینجاست من هفته آینده مرخصی دارم. آنا ، کمک خلبان معمولی من در ستون روزهای هفته ، خبرنامه هفته آینده را اداره می کند. فوق العاده خوب خواهد بود. لذت بردن!

چند هفته قبل ، برخی از نتایج استارتاپ ها را با تمرکز بر رشد بررسی کردیم. امروز ما تمرکز خود را بر روی یک شرکت واحد از مجموعه استارتاپ هایی که در: Water Cooler Trivia نوشته اند ، محدود می کنیم.

بسیاری از استارتاپ ها زندگی خود را به عنوان راه حلی برای یک مشکل آغاز می کنند. یک توسعه دهنده نقصی در روند کار خود پیدا می کند ، راه حلی برای آن ارائه می دهد و بعداً این هک را در محصولی که مقیاس پذیر است ایجاد می کند. اون جور چیزها.

کالین والدوک کاری متفاوت انجام داد و سرگرمی خود را به تجارت تبدیل کرد.

والدو که از خانواده ای شش نفره در خانواده ای که او به عنوان یک خانواده رقابتی نامیده می شد آمده بود ، در طول کالج میزبان چیزهای بی اهمیت بود و بعداً پس از اتمام تحصیل ، سوالات بی اهمیت هفتگی را در محل کار خود ارسال کرد. او این عادت را در دوران اولیه کار خود ، که شامل دوره ای در Lyft می شد ، حفظ کرد.

در طول زندگی شرکتی اش بود که والدو متوجه شد که شرکت ها مایلند هزینه زیادی برای فعالیت های تیمی هزینه کنند. مانند یک تیم فوتبال که در طول شغلی که کارفرمایانش در آن هزینه کردند ، اما به دنبال یافتن بازیکنان معمولی کافی بود ، به عضویت او درآمد. او فکر می کرد اگر شرکت ها آنقدر پول برای ورزش گروهی که تعداد کمی از افراد آن می خواستند پس انداز کنند ، شاید بودجه ای وجود داشته باشد که بتواند با یک محصول بی اهمیت به آن حمله کند.

بنابراین والدوک Water Cooler Trivia را راه اندازی کرد و آن را به عنوان یک محصول شرکتی ساخت که او و برخی دوستان به عنوان یک پروژه جانبی به مبلغ ARR در حدود 20،000 دلار رسیدند. موسس میزان موفقیت آن در آن زمان را پول خوب آبجو توصیف کرد. کمک به پروژه برای به دست آوردن درآمد بسیار پایین بود ، چیزی که به والدوک کمک کرد تصمیم بگیرد کار روزانه خود در Lyft را ترک کند و پروژه جانبی خود را به صورت تمام وقت انجام دهد.

امروز Water Cooler Trivia به ارزش 30000 دلار ARR رسیده است و مجموعه ای از کارگران در سراسر جهان را در اختیار دارد. شرکت ها می توانند سطوح دشواری سوالات بی اهمیت هفتگی خود را انتخاب کرده و نمرات کارکنان را با تابلوهای راهنمای طولی ردیابی کنند.

بخشی از موفقیت این ایده از نظر والدوک این است که به جای HR برای کاربر نهایی – کارکنان – ساخته شده است. این بدان معنی است که در واقع سرگرم کننده است. امروزه این شرکت با کاهش ناگهانی ، اما هنوز هم نرخ حفظ خالص ورزشی کمتر از 100 را تجربه کرده است. این برای محصولی که دارای سطح بالایی از SaaS سازمانی نیست عالی است.

و خدمات ارزان است. احتمالاً خیلی ارزان است صادقانه بگویم. با 100 دلار در ماه برای 100 صندلی ، Water Cooler به احتمال زیاد می تواند هزینه شارژ خود را افزایش داده و درآمدهای خود را در کوتاه مدت افزایش دهد. والدوچ گفت که ممکن است شرکت او در سه ماهه چهارم سال جاری شروع به افزایش نرخ های خود کند. اما حتی بدون آن ، واتر کولر تصور می کند که مقدار زیادی رشد از طریق محصول اصلی خود در بر دارد.

آن را حفر می کنم زنده باد نرم افزار زندگی را کمی سرگرم کننده تر می کند.

رانش ، Xometry ، هویج

هفته شلوغی با پرونده های بی نهایت IPO و هشت میلیارد استارتاپ YC بود ، اما موارد دیگر انجام داد اتفاقی که باید در مورد آن صحبت کنیم:

من درباره فروش Drift به سهام خصوصی کنجکاو هستم: Drift بوستون بیشتر سهام خود را به Vista Equity Partners فروخت ، این هفته اعلام کرد. من به دفاتر Drift رفته ام ، زیرا شرکت یکبار به ما اتاقی برای ضبط پادکست داد. افراد آنجا خوب بودند. اما با توجه به گزارش 70 درصدی رشد ARR در سال 2020 ، من کنجکاو هستم که چرا دریفت فقط سرمایه بیشتری جمع آوری نکرده و به رشد خود ادامه می دهد. این شرکت در گذشته توانست پول خصوصی زیادی جمع آوری کند ، از جمله ، به عنوان مثال ، مبلغ 60 میلیون دلار در سال 2018. خروج از بخش عمده ای از شرکت در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد ، شبیه فروش Gainsight به PE. سر خراشنده برای بوستون ، خروج خبر خوبی است زیرا ممکن است به سرمایه گذاران فرشته جدید کمک کند. اما هنوز هم مانند خروجی است که ما جزئیات کلیدی آن را از دست داده ایم.

Xometry: این مورد به مدت طولانی در پوشه یادداشت ها وجود دارد ، و از آنجا که هفته آینده من مرخص شده ام ، آن را در اینجا قرار می دهیم. من پس از گزارش درآمد شرکت در چند هفته قبل ، با مدیرعامل Xometry ، رندی آلتشولر ، صحبت کردم. به یاد بیاورید که Xometry در اوایل امسال عمومی شد. آلتشولر عموماً دیدگاههای سرسختانه ای راجع به روند عمومی شدن در دوران COVID-19 گزارش کرد و Zoom Roads شرکت خود را کارآمد خواند به گونه ای که به شرکتش اجازه می دهد با افراد دیگر چت کند و در عین حال از خستگی ناشی از سفر صرفه جویی کند.

Xometry ، ادامه داد: اما گذشته از چت استاندارد پس از IPO chit ، آلتشولر چند یادداشت داشت که در حافظه من برجسته بود. اولین مورد این است که تورم می تواند بر مشاغل فناوری تأثیر بگذارد. افزایش هزینه ها بر شرکت هایی مانند روت تأثیر می گذارد ، که باید با قیمت خودروهای فرسوده برخورد کنند و هزینه های ادعا را تحت تأثیر قرار دهند. تورم همچنین در تجارت Xometry متصل می شود که تقاضای تولید را با عرضه تولید مرتبط می کند. این یک یادآوری خوب است که شرایط بازارهای کلان واقعاً در دنیای فناوری اهمیت دارد ، اما نه به شکلی که همیشه بتوانیم به راحتی مشاهده کنیم.

Xometry ، حتی بیشتر: آلتشولر همچنین گفت که فکر می کند مالیات کربن در برخی موارد اجتناب ناپذیر است. این موضوع در بحث ما در مورد تولیدات دریایی در ایالات متحده در طول زمان مطرح شد. حمل و نقل امروز گران است و اگر قیمت انتشار کربن را از طریق مالیات اضافه کنیم ، حتی گرانتر خواهد بود. این امر می تواند رقابت داخلی را به ویژه افزایش دهد. شاید این به نفع مردم برای تولید بیشتر صنعتی در جوامع پسا صنعتی باشد. برای شرکت های فناوری که با کالاهای دنیای فیزیکی سر و کار دارند ، این چیزی است که باید به آن توجه شود.

و در نهایت هویج: مدخل دیگری از بایگانی یادداشت ها ، بیایید در مورد هویج صحبت کنیم. این استارتاپ چند هفته قبل مبلغ 75 میلیون دلار جمع آوری کرد ، بنابراین از شرکت در مورد سابقه رشد و چند مورد دیگر پرسیدم. هویج محصولی را به کارفرمایان می فروشد تا آنها بتوانند مزایای باروری را به کارگران خود ارائه دهند. به نظر من با توجه به کاهش نرخ باروری انسان ، پوشش این نوع به مرور زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

البته عوامل دیگری نیز در حال کار هستند ، اما 18 ماه گذشته برای تجارت هویج شتاب بخش بوده است. از نظر این شرکت ، در شش فصل گذشته “تقریباً 5 برابر رشد کلی” داشته است. این استارتاپ پیش بینی می کند تا پایان سال 2021 به 450 مشتری برسد که به حدود یک میلیون نفر تحت پوشش خواهد رسید.

هویج از اشتراک گذاری تفاوت ارزش سری B تا سری C خودداری کرد. خوشبختانه PitchBook اطلاعاتی در این زمینه دارد ، بنابراین می توانیم گزارش دهیم که بر اساس مجموعه داده های خود ، ارزش Carrot پس از سری 21 میلیون دلاری از حدود 66 میلیون دلار (پس از پول) افزایش یافته است مبلغ B تا حدود 260 میلیون دلار پس از سری C. این نشانه خوبی برای کارکنان و بنیانگذاران شرکت است.

سرسختی کلی من در مورد افزایش نیازها به حمایت از باروری با اخلاق شرکت مطابقت دارد ، که در یک ایمیل با بیان اینکه فکر می کند باروری و “مراقبت از تشکیل خانواده می تواند و باید ستون چهارم مزایای کارکنان و مراقبت های بهداشتی به طور گسترده تری باشد ، باید باشد” پزشکی یا دندانپزشکی یا بینایی. ” بله سختی برای آن یکی

خوب ، این همه چیز از من برای چند هفته است. ایمن بمانید ، واکسن بزنید و بیایید با یکدیگر مهربان باشیم. – الکس