ارین اشنایدر ، مدیر منطقه ای SEC در مورد SPAC ها ، Coinbase و راه اندازی بهتر استارتاپ ها صحبت می کند – TechCrunch

اگر استارتاپ ها بودند به دنبال جزئیات بیشتری در مورد وام های رمزنگاری شده ، قوانین جدیدی که ممکن است شرکت های چک سفید به آن پایبند باشند ، یا اینکه آیا SEC NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) را به عنوان اوراق بهادار می بیند ، این هفته هیچ خبری از ارین اشنایدر ، منطقه ای دریافت نکرد. مدیر دفتر قدرتمند SEC در سانفرانسیسکو.

هنگام صحبت در TechCrunch Disrupt 2021 ، اشنایدر – تیمی که به حل و فصل شهرک های ترانوس ، ایلان ماسک و اخیراً شرکت تجزیه و تحلیل برنامه App Annie کمک کرده است – از همان ابتدا مشخص بود که او در صحبت های خود محدود است.

با این حال ، او بینش شخصی خود را در مورد طیف وسیعی از این مسائل ارائه کرد ، که با توجه به موقعیت وی ، گوش دادن به آن بسیار ارزشمند است (مصاحبه کامل با اشنایدر را در زیر مشاهده کنید).

برای شروع ، ما از اشنایدر در مورد محصول وام دهی رمزنگاری Coinbase که اکنون به حالت تعلیق درآمده است ، پرسیدیم و اینکه چرا BlockFi ، یک شرکت وام دهی رمزنگاری ، با تنظیم کننده های دولتی درگیر است که می خواهند این شرکت محصولات خود را ارائه ندهد (SEC-یک آژانس فدرال- kibosh را در برنامه های Coinbase قرار دهید).

اشنایدر گفت که استارتاپ ها باید از مقررات فدرال و مقررات ایالتی تبعیت کنند ، که بسته به ایالت می تواند بسیار متفاوت باشد. اما او همچنین از این سوال برای پاسخ به چیزی که از او سال نشده بود استفاده کرد: آیا محصولات مالی مانند پیشنهاد Coinbase می تواند مصرف کنندگان را گیج کند؟ پاسخ او به این موضوع ، جای تعجب نداشت ، به طرز چشمگیری مثبت بود.

من فکر می کنم در چند سال گذشته ، ما شرکت هایی را دیدیم که شروع به تماس کردند [themselves] بسیار مزاحم هستند ، اما آنها شروع به اضافه کردن ویژگی هایی می کنند که بسیار شبیه به ساختارهای مالی سنتی است و به ویژه در چنین شرایطی ، خطر سردرگمی سرمایه گذاران زیاد است. [So] هر رژیمی ، از طریق ایالت یا رژیم فدرال ، به طور دقیق به نحوه تبلیغات این شرکت ها در محصولات خود و تابع رژیم هایی که تحت آن هستند ، نگاه می کند ، زیرا من فکر می کنم احتمال خطرات سرمایه گذاران و سردرگمی سرمایه گذاران وجود دارد.