ارین اشنایدر ، مدیر منطقه ای SEC ، در Disrupt – TechCrunch به ما ملحق می شود

اگر زمانی بود که کار در کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک کار کسل کننده بود ، دیگر این درست نیست. آژانس فدرال که مسئول محافظت از سرمایه گذاران و حفظ عملکرد عادلانه و منظم بازارهای اوراق بهادار ما است ، به دلیل افزایش SPAC ها ، ارزهای رمزنگاری شده و قوانین جدید در مورد نحوه جمع آوری پول استارتاپ ها ، بیش از هر زمان دیگری شلوغ است. و این تنها نوک کوه یخ است.

این هفته تنها در تعدادی از موارد متعدد خود ، App Annie ، شرکت داده ها و تجزیه و تحلیل تلفن همراه و همچنین بنیانگذار و مدیرعامل سابق و برتراند اشمیت ، را متهم به تقلب در اوراق بهادار کرد.

این اتهامات در پی پرونده دیگری است که SEC اواخر ماه گذشته علیه مانیش لاچوانی ، مدیرعامل سابق استارتاپ HeadSpin دره سیلیکون اعلام کرد ، که متهم به کلاهبرداری از سرمایه گذاران از 80 میلیون دلار با ادعای دروغین HeadSpin قوی تر و بیشتر شده است. رشد مداوم در زمینه مشتری و درآمد نسبت به حالت قبلی.

همچنین هنوز پرونده ای فعال علیه رئیس سابق ترانوس “سانی” بالوانی وجود دارد که برخلاف ترانوس و بنیانگذار آن الیزابت هولمز از توافق با آژانس خودداری کرده است.

البته ، در بحبوحه فعالیت میدانی فعال خود ، عادت دارد با مدیران عامل قدرتمند فناوری به طور علنی دست و پنجه نرم کند. این شهر چندین سال پیش هنگامی که به اتهام کلاهبرداری از اوراق بهادار علیه وی در ارتباط با فعالیت هایش در شبکه های اجتماعی متهم شد ، مورد هدف ایلان ماسک قرار گرفت. (همچنان تلاش می شود در توییت های ماسک ، که آشکارا این سازمان را مسخره کرده است ، مهار شود).

اخیراً ، خود را هدف a تجاوز توییتر توسط برایان آرمسترانگ ، مدیرعامل Coinbase.

ارین اشنایدر ، که در دانشگاه برکلی به عنوان دانشجوی کارشناسی و حقوق تحصیل کرده بود ، پیشرو در اتهامات و موارد دیگر است و پس از مدت کوتاهی به عنوان حسابدار در PWC و به عنوان وکیل با یک دفتر حقوقی جهانی ، به SEC به عنوان وکیل کارکنان او از همان زمان به طور مداوم پیشرفت کرده است و در ماه مه 2019 به عنوان رئیس دفتر آن در سانفرانسیسکو منصوب شد ، که نه تنها در کالیفرنیای شمالی بلکه در شمال غربی اقیانوس آرام ، مجری و امتحانات را رهبری می کند.

از آنجا که او و همکارانش دستان خود را به طور کامل پر کرده اند ، می توانید تصور کنید که ما چقدر هیجان زده هستیم که اشنایدر به Disrupt (21 تا 23 سپتامبر) می آید تا در مورد برخی از چالش های کنونی آژانس-و همچنین پیروزی های آن بحث کند.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویکرد روزافزون SEC نسبت به استارتاپ های Silicon Valley هستید و چرا نباید انتظار داشته باشید که علاقه آن به زودی از بین برود ، واقعاً نمی خواهید این گفتگو را از دست بدهید.

اخلال سریع پیش می آید. گفتگوی ما با اشنایدر یا خود برایان آرمسترانگ ، یا بازیگر کارآفرین رایان رینولدز ، یا سرمایه گذار چامات پالیهاپیتیا یا بسیاری از سخنرانان قدرتمند دیگر را که امسال به صحنه مجازی ما می آیند ، از دست ندهید. بلیط خود را هم اکنون با کمتر از 100 دلار تهیه کنید – و به زودی شما را می بینیم.