ارزش گذاری Freshworks می تواند 10 میلیارد دلار در IPO آینده – TechCrunch داشته باشد

اوایل امروز ، TechCrunch محدوده قیمت IPO جدید برای تست مورد بررسی قرار گرفت. شرکت نرم افزاری و فناوری فینتک آمریکا در انتظار قیمت گذاری فردا پس از زنگ و معامله در روز چهارشنبه ، ارزش خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد. در انجام این کار تنها نبود.

Freshworks همچنین محدوده قیمت IPO بالاتری را هدف قرار می دهد ، که امروز در یک پرونده جدید SEC فاش شد. این شرکت نرم افزاری متمرکز بر خدمات مشتری در حال حاضر انتظار دارد بین 32 تا 34 دلار برای هر سهم در اولین هزینه خود هزینه کند ، از محدوده 28 تا 32 دلار برای هر سهم که در ابتدا افشا کرد.

با انجام برخی از محاسبات پشتیبان ، ارزیابی IPO Freshworks می تواند از مرز 10 میلیارد دلار عبور کند ، که به طور کامل رقیق شده محاسبه شده است. ارزش IPO ساده آن ، در حالی که افزایش می یابد ، کمتر از این رقم است.

با این حساب ، Freshworks انتظار دارد 284.283.200 سهم باقیمانده در دسترس عموم قرار گیرد که شامل گزینه های پذیره نویسان می شود ، اما شامل سهام واجد شرایط موجود در RSU ها یا گزینه ها نمی شود. در محدوده قیمت IPO جدید ، Freshworks بین 9.1 تا 9.7 میلیارد دلار ارزش دارد.