ارزش بازار Trump SPAC به 4.7 میلیارد دلار نزدیک می شود – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

جمعه! دوستان عزیز ، ما ساخته شده تا پایان هفته چند روز بزرگ و شلوغ بود ، بنابراین برای خود کف بزنید. با نگاهی به آینده، نه تنها از فیس بوک و آلفابت و مایکروسافت و رابینهود در هفته آینده درآمد داریم، بلکه رویداد فوق العاده بزرگ SaaS ما در روز چهارشنبه برگزار می شود. من میزبانی می کنم و یک یا دو پنل انجام می دهم ، بنابراین شما را برای تمام سرگرمی ها آنجا می بینم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • بازارهای عمومی از SPAC ترامپ استقبال می کنند: شرکت رسانه ای جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دیروز اعلام کرد که از طریق یک تراکنش تحت رهبری SPAC، عمومی خواهد شد. امروز ، سرمایه گذاران پول زیادی را صرف خرید سهام شرکت چک چک کردند که گروه رسانه و فناوری ترامپ را در اختیار عموم قرار خواهد داد. در گذشته، با این حال، از دوره SPAC با توجه به فقدان اصول اولیه یا، خوب، محصول، تبدیل به یک نمونه اولیه شد.
  • اسنپ ​​از مشکلات زنجیره تامین و اپل رنج می برد: Uبهشرکت شبکه اجتماعی اسنپ امروز پس از گزارش درآمد خود پس از پایان معاملات دیروز، حدود یک پنجم ارزش خود را ناپدید کرد. به طور خلاصه ، علیرغم سه ماهه بسیار خوب ، انتظارات رشد Snap برای Q4 بسیار کمتر از انتظار بود. چرا؟ تغییرات اپل در iOS و مشکلات زنجیره تامین که منجر به کاهش تقاضای تبلیغ‌کنندگان می‌شود. TechCrunch همچنین بحث کرد که چگونه مسائل اسنپ به ایجاد استدلال برای فشار متاورس فیس بوک کمک می کند.
  • Brex دوباره (دوباره) مطرح می شود: بازار گزارش‌دهی هزینه‌ها و هزینه‌های شرکتی ظاهراً می‌تواند سرمایه بی‌نهایتی را جذب کند، این واقعیتی است که اخیراً پس از انتشار اخباری که TechCrunch منتشر کرد مبنی بر اینکه Brex یک بار دیگر پول بیشتری را با قیمت بالاتر جمع‌آوری کرد، دوباره متوجه شدیم. این ممکن است جمع آوری کمک های مالی برای رقبای مختلف Brex آغاز کند.

استارتاپ ها/VC

ما اخبار معمول راه اندازی خود را در زیر داریم ، اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، TechCrunch امروز چند کلمه را در مورد محدوده قیمت IPO مورد انتظار Rent the Runway و نحوه مقایسه آن با شرکت های مرتبط بررسی کرد. سوالات داریم.

  • استارتاپ امیدوار است به شما در رشد ستون فقرات کمک کند: ما واقعاً نباید جوک های مبتنی بر ستون فقرات بسازیم، با توجه به اینکه کسی آنها را بد سلیقه می یابد، اما هاجه جان کمپس با تیتر خود شروع کرد ، بنابراین لطفاً همه شکایات را به آن سمت هدایت کنید. صرف نظر از این موضوع ، ایمپلنت های هوشمند 8.7 میلیون دلار برای سخت افزارهای متمرکز بر سلامت خود جمع آوری کرده اند که می تواند به سلامت کمر کمک کند.
  • چگونه Lunchclub یک برگه ترم پیشگیرانه از Lightspeed دریافت کرد: یکی از بهترین استعدادهای TechCrunch – اگر هم پنهان باشد – نیشا تامبه گفتگوی اخیر ما با یک استارتاپ در مورد چگونگی جمع آوری پول نقد پیشگیرانه از یک سرمایه گذار عمده را نوشت. بنیانگذاران، این برای شماست.
  • پول بیشتر برای آشپزخانه های ابری: تلاش جهانی برای ایجاد و تأمین بودجه آشپزخانه های مشترک برای آماده سازی وعده غذایی برای تحویل همچنان به جذب سرمایه ادامه می دهد. این بار با a16z و Base Partners مبلغ 15 میلیون دلار برای Foodology مستقر در بوگوتا افزایش یافته است. در اینجا امیدواریم که این استارتاپ از بودجه خود برای کمک به تهیه غذا استفاده کند و از آن وعده غذایی تهیه نکند.
  • شرکتهای حمل و نقل اکنون می توانند “متعهد” شوند تا رد پای کربن خود را جبران کنند: استارتاپی به نام Pledge می خواهد به شرکت های “حمل و نقل ، حمل و نقل ، مسافرت و تحویل آخرین مایل” کمک کند تا از هزینه های کربن ضمنی مشاغل خود صرف نظر کنند. این استارتاپ فقط 4.5 میلیون دلار از “Visionaries Club با مشارکت Chris Sacca’s Lowercarbon Capital and Zinal Growth” جمع آوری کرده است ، TechCrunch گزارش می دهد.
  • OfBusiness در مذاکرات برای افزایش دوباره (دوباره!): Er ، OfBusiness دوباره به صفحات ما بازگشت. این شرکت آوریل امسال پول جمع آوری کرد. و ماه گذشته و اکنون دوباره این کار را انجام می دهد. این بار با ارزش بیش از 4.5 میلیارد دلار ، TechCrunch گزارش می دهد. این 50 درصد افزایش نسبت به دور گذشته آن دارد.

استخدام تنها اولین گام در هنگام ایجاد یک تیم comms در مراحل اولیه است

چند مکان وجود دارد که بنیانگذاران می توانند نقاط ضعف خود را کاهش دهند ، اما اولین استخدام comms شما یکی از آنها نیست. شرکت هایی که تصمیم می گیرند برای یافتن بهترین فرد برای این نقش سرمایه گذاری نکنند، به ناچار بعداً پشیمان خواهند شد.

یوسف خان ، شریک Ridge Ventures ، توصیه می کند از آنجا که این افراد وظیفه دارند پیام شما را به جهان خارج برسانند ، “به دنبال یک شریک استراتژیک باشید نه یک مدیر”.

“آنها باید بتوانند درباره محصول و صنعت شما و همچنین هر کس دیگری در تیم فروش شما بحث کنند. اگر این به نظر می رسد یک سفارش بلند است ، این دلیل دیگری برای سرمایه گذاری مناسب در این نقش است. “

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • سازمان دیده بان فناوری از اهرم فناوری بزرگ برای کسب و کار کوچک برای روابط عمومی استفاده نمی کند: فیس بوک و دیگر غول های فناوری دوست دارند برای شما داستان هایی درباره نحوه کمک محصولات و خدمات خود به یک کسب و کار کوچک تعریف کنند. این هم راهی برای انسان سازی megacorps است و هم ایجاد یک صفحه دودی برای جلوگیری از بررسی دقیق تر. خیابان اصلی علیه فناوری بزرگ در حال خرج کردن پول برای عقب راندن این موضوع است.
  • موشک استارشیپ اسپیس ایکس می تواند تا ماه آینده پرواز کند: به گزارش TechCrunch، اما به تایید نظارتی نیاز دارد. صرف نظر از این، این خبر برای شما فضانوردان خوب است – هر چه زودتر اسپیس ایکس بتواند صنعت فضای تجاری را با یک میخ دیگر به جلو حرکت دهد، رقبای آن باید زودتر به عقب برسند که به نفع همه ما خواهد بود.
  • توییتر اکنون به کاربران اجازه می دهد تا در جدول زمانی خود در خبرنامه های Revue مشترک شوند: احتمالاً توییتر با توجه به مقیاس متوسط ​​خود که در کنار شرکت هایی مانند فیس بوک قرار دارد ، از ترجیح محصول خود صرف نظر می کند ، اما کار محصول آن بر روی Revue – محصولی که قبلا خریداری کرده بود – به یک اندازه در حال تغییر است. توییتر در حال حاضر دو شرط بندی مشهور a16z را انتخاب می کند ، یعنی Substack (با Revue) و Clubhouse (با Spaces).

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / Getty Images

TechCrunch می‌خواهد بداند که با کدام مشاوران نرم‌افزاری برای هر چیزی از UI/UX گرفته تا معماری ابری کار کرده‌اید. اینجا به ما اطلاع دهید.

اگر درباره نحوه شکل گیری پوشش این نظرسنجی کنجکاو هستید ، مصاحبه ای را که آنا هایم با یاسر بشیر ، بنیانگذار Arbisoft ، “بنیانگذار Arbisoft ، یاسر بشیر در زمینه ایجاد اعتماد با استارتاپ های اولیه” انجام داده است ، مشاهده کنید.