ارتباطات شما نباید شبیه بازاریابی باشد. خلاصه روزانه سه شنبه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر بازاریابان ، آیا خود را یک برند می دانید؟

تام فیشبرن ، خالق مارکتونیست می نویسد: “بیش از حد به خودمان فکر می کنیم زیرا مارک ها می توانند از آنچه انسان و واقعی است دور شود.” “اگر همه بیش از حد مانند یک مدیر برند شخصی رفتار کنند ، همه ارتباطات می تواند شبیه بازاریابی شود.”

ترویج خود در مکان هایی مانند LinkedIn یا Twitter می تواند به پیشرفت حرفه ای شما کمک کرده و فرصت های جدیدی را ایجاد کند ، اما “ارتباطات” مانند بازاریابی “چیزی است که بازاریابان سعی می کنند در طول روز ، هر روز ، صرف نظر از کانال از آن اجتناب کنند” ، کریس وود ، همکار و ویراستار من در MarTech ، افزود.

فیشبرن گفت: “خطی بین نام تجاری شخصی و خود تبلیغی وجود دارد.” “من فکر می کنم کمتر در مورد آنچه در مورد خود می گویید اهمیت دارد و بیشتر در مورد آنچه انجام می دهید.” در فضایی که بسیاری از سازمان ها و متخصصان برای به اشتراک گذاشتن پیام های خود در مورد آخرین اخبار صنعت یا امور جاری عجله می کنند ، من فقط دو گروه را به یاد می آورم: گروه هایی که پاسخ های آنها را کاملاً خراب کرد و گروه هایی که در واقع به آنجا رفتند و کاری انجام دادند.

اگر علاقمند هستید که خود یا کسب و کار خود را ارتقا دهید و راههای بیشتری را برای مشارکت موفقیت آمیز در LinkedIn بیاموزید ، Darryl Praill ، CRO در VanillaSoft ، جلسه ای را دقیقاً در مورد آن در کنفرانس MarTech ما هدایت می کند ، که فردا ساعت 11 صبح ET آغاز می شود. شما می توانید برای آن جلسه و موارد دیگر به صورت رایگان ثبت نام کنید ، از جمله جلسات مربوط به بازاریابی در عصر جستجو و روشهای اثبات شده برای بهبود اثربخشی جستجوی در محل.

جورج نگوین ،
ویراستار


به هم ریخته سئو قسمت 2: اهمیت شرعی سازی

وقتی دو سایت را با هم ادغام می کنید و متوجه می شوید که اکنون تعداد زیادی آدرس اینترنتی متعارف وجود دارد که به صفحاتی که در حال حاضر وجود ندارند اشاره می کند ، چه می کنید؟ آنها مانند تغییر مسیرها مستقیماً بر کاربران تأثیر نمی گذارد ، چیزی که Corey Patterson ، مدیر محتوا و SEO برای MarTech و Search Engine Land ، در اولین قسمت از سری Messy SEO ما پوشش داد. با این حال ، گوگل و سایر موتورهای جستجو به آنها متکی هستند تا اطمینان حاصل کنند که نتایج جستجو به روز هستند و نیازهای کاربران را برآورده می کنند.

در مورد Marketing Land و MarTech Today ، که ما در ماه می در MarTech.org ادغام شدیم ، Corey آدرس های هر صفحه را از طریق افزونه Yoast SEO تجزیه و تحلیل کرد و URL های متعارف را با URL جدید MarTech.org جایگزین کرد.

کوری می نویسد: “این آدرس های زیادی را در SERPS و خود سایت MarTech باقی می گذارد ،” خوشبختانه رسانه درب سوم [our parent company] تیم در حال حاضر تغییر مسیرهایی را از این دامنه ها به سایت جدید MarTech قرار داده و یک سیگنال بسیار قوی به موتورهای جستجو ارسال می کند. اما ، با دامنه ای به اندازه دامنه ما ، ماه ها طول کشید تا فهرست URL های قدیمی را حذف کند. “

بیشتر اینجا بخوانید.


تبلیغات مایکروسافت در حال تغییر به یک پلت فرم بازخورد جدید است

از ماه اکتبر ، Microsoft Advertising به یک پلت فرم بازخورد جدید شخص اول منتقل می شود ، این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد. Microsoft Advertising همچنین قصد دارد بازخوردها ، وضعیت و آرای موجود از UserVoice ، پلتفرمی که در حال حاضر از آن استفاده می کند ، را به عنوان بخشی از انتقال ارائه کند.

علاوه بر این که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد نظرات خود را به اشتراک بگذارند و به بازخورد سایر کاربران رای دهند ، “این بستر بازخورد جدید فعال خواهد شد [Microsoft Advertising] خوان کارلوس اوست و آرون لاپر نوشتند که نظرات مشتریان را به شیوه های جدید و هیجان انگیز بشنوید و عمل کنید. آگهی دهندگان هنوز می توانند بازخورد خود را از طریق پلتفرم موجود تا 30 سپتامبر ارسال کنند و همه بازخوردها به آنجا منتقل می شوند.

چرا اهمیت می دهیم. بازخورد اهمیت دارد – به این ترتیب است که گوگل می دانسته که تبلیغ کنندگان وقتی گزارشات جستجو را محدود می کنند ، هیجان زده نمی شوند و این منجر به اضافه شدن اخیر داده های پرس و جو برای نمایش بدون کلیک می شود. جامعه بازاریابی جستجو در توییتر اغلب با بازخورد خود سخاوتمند است ، اما (همانطور که بسیاری از شما احتمالاً خود را تجربه کرده اید) ، اسکرین شات گرفتن یک پست در رسانه های اجتماعی و قرار دادن آن در گزارش برای مشتری یا رئیس خود ممکن است به اندازه بازخورد ارائه شده از طریق آن م effectiveثر نباشد. کانال های مناسب


پیوندهای ویژه ، آهنگهای جلد و دلایل ارزشمند

گوگل پیوندها را در قطعات برجسته (دوباره) آزمایش می کند. در ماه نوامبر ، گوگل در حال آزمایش پیوندهای متنی در قطعات برجسته بود و بسیاری از SEO ها مشتاق بودند تا فرصت ها و خطرات جدیدی را که با این تغییر احتمالی به وجود آمد ، برجسته کنند. در حال حاضر ، گوگل دوباره به کار خود ادامه می دهد ، اما برودی کلارک ، که اولین بار توجه ما را جلب کرد ، گفت که این بار ، پیوندها همه به ویکی پدیا یا یک صفحه داخلی می روندبه اگر این نسخه به نسخه نهایی نزدیکتر است – حتی اگر وجود دارد است راه اندازی ، یعنی – ناشران ممکن است نگران نباشند ، زیرا پیوندها به رقبا نمی رسد (مگر اینکه ویکی پدیا را به عنوان یک رقیب حساب کنید).

Beatles x Google Ads. ETA ، ما از رفتن شما ناراحت هستیم… کرک ویلیامز گیتار خود را برای اجرای PPC محور اجرا می کند دیروزبه کرک ، اگر این را می خوانید ، ما به نسخه کامل آهنگ نیاز داریم.

از همکاران خود و تنوع و مشارکت در بازاریابی تجلیل کنید. به عنوان یک فرد رنگین پوست ، نمی توانم به شما بگویم که احساس خوش آمدی در صنعت جستجو برای من چقدر است ، اما متأسفانه ، همه با چنین تجربه ای روبرو نمی شوند. به همین دلیل بسیار مفتخرم که دومین جایزه سالانه موتور جستجوی خود را برای پیشرفت تنوع و گنجاندن در بازاریابی جستجو اعلام کنم. سال گذشته ، آريج ابوعلي ، م founderسس سئو زنان در تكنولوژي ، به دليل مشاركتهاي الهام بخش خود در اين صنعت ، اين جايزه را بدست آورد. حول و حوش این زمان، او قاضی مهمان استبه بسیاری از حامیان و سازمان ها هستند که شایسته هستند به دلیل اتحاد خود شناخته شوند – اگر یکی را می شناسید ، با ارائه نامزدی آنها را بشناسیدبه


آنچه می خوانیم: چالش کالیفرنیا با الگوریتم های کار آمازون پیامدهای بالقوه ای را برای تجار به دنبال دارد

هفته گذشته ، سنای کالیفرنیا لایحه AB 701 را تصویب کرد ، لایحه ای که “آمازون و سایر شرکت ها را از مجازات کارگران انبار که به دلیل استراحت یا استراحت در انجام معیارهای معیارهای عملکردی مطابقت ندارند” منع می کند. آستانهبه

با توجه به تعداد زیادی از رسانه ها که گزارش می دهند کارکنان انبارها برای برآوردن سهمیه عملکرد از استراحت حمام صرف نظر می کنند ، شیوه های کار آمازون در چند سال گذشته تحت نظارت شدید بوده است. اما ، این لایحه فقط بر آمازون تأثیر نمی گذارد ، در واقع حتی به صراحت نام شرکت را نیز ذکر نکرده است. با این حال ، “هر دو قانونگذاران جمهوری خواه و دموکرات تشخیص می دهند که غول تجارت الکترونیک از تصویب این قانون بسیار متاثر خواهد شد.”

برای مشاغلی که از Fulfillment by Amazon استفاده می کنند ، ممکن است در نهایت به معنای کندتر شدن روند تکمیل در کالیفرنیا باشد. اگر قبض های مشابه در ایالت های بیشتری تصویب شود ، خرده فروش آنلاین ممکن است مجبور شود شیوه های کاری خود را در مقیاس بزرگتر تجدید نظر کند. این خبر بالقوه بدی برای تجار وابسته به آمازون است ، اما آمازون تنها پلتفرم موجود نیست – قوانین جدید می توانند ریاضیات را کج کنند ، زیرا خرده فروشان گزینه های خود را ارزیابی می کنند ، نه تنها زمان انجام ، بلکه هزینه فروشنده ، پایگاه کاربر و غیره را نیز ارزیابی می کنند. بر.

در صورت امضای قانون ، این لایحه همچنین شرکت ها را وادار می کند تا با الگوریتم های عملکرد خود شفافیت بیشتری نشان دهند و سهمیه ها را برای نهادهای نظارتی و همچنین کارکنان آشکار کند که باید … روشنگر باشد. چهارشنبه گذشته ، پس از تأیید سنای کالیفرنیا ، AB 701 برای تغییرات جزئی به مجمع بازگردانده شد تا قبل از ارسال به فرماندار گاوین نیوسوم ، که به وی امضا نکرده است که آیا این لایحه را امضا می کند یا نه.


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.