اتوماسیون به بنیانگذاران کمک می کند تا از تله بازده نقطه پایه اجتناب کنند

بانکداری اخیر تحولات بخش که بنیان‌گذاران را به تلاش برای یافتن مکان‌هایی برای تنوع بخشیدن به ذخایر نقدی خود سوق داد، بازارها را به این فکر انداخت که آیا فدرال رزرو این رویدادها را با افزایش دیگری دنبال خواهد کرد. همانطور که قبلاً نوشتم، فدرال رزرو از غافلگیری اجتناب می کند. مطمئناً، نرخ بهره اکنون 25 واحد پایه بالاتر است، و این سوال را برای بنیانگذاران ایجاد می کند: این افزایش چگونه باید بر نحوه مدیریت پول نقد شرکتم تأثیر بگذارد؟

پاسخ اشتباه، تسلیم شدن به اصرار برای صرف ساعت‌ها ایمیل زدن به بانک‌های مختلف در جستجوی بالاترین بازدهی و عذاب کشیدن برای شکار ۵ تا ۱۰ امتیاز بازده اضافی است. به عنوان یک بنیانگذار با زمان محدود، بهتر است سایر بخش های کسب و کار را مدیریت کنید. اتوماسیون مدیریت پول به جایی رسیده است که شما و تیم مالی شما دیگر مجبور نیستید ساعت ها برای دستیابی به بازدهی که منعکس کننده نرخ فعلی بازار است، وقت بگذارید. در اینجا تمرینی وجود دارد که نشان می دهد چرا بهتر است وقت خود را در جای دیگری بگذرانید.

فرض کنید ۲۵ میلیون دلار از جمع آوری کمک مالی اخیر خود دارید.

در مرحله بعد، فرض کنید چهار ساعت از روز خود را صرف خرید نرخ کرده اید و در نهایت از طریق ترکیبی از ارائه دهندگان، پنج امتیاز پایه اضافی دریافت کرده اید. ما آن را به 10 افزایش می دهیم تا واقعاً بر این نکته تأکید کنیم. شما سالانه 25000 دلار اضافی را کشف کرده اید، اما آیا با در نظر گرفتن زمانی که شما و تیم مالی تان برای ایجاد این ارزش صرف کرده اید، این تأثیر منفی بر سازمان شما دارد؟

در اوایل، زمانی که فدرال رزرو برای اولین بار افزایش نرخ ها را برای مبارزه با تورم آغاز کرد، منطقی بود که زمان خود را برای اجرای یک استراتژی پیچیده خزانه داری در اولویت قرار دهید که شما را از 1% به 4% APY – 750,000 دلار در ارزش جدید در سال منتقل کرد. با این حال، اکنون که به نرخ‌های بازده رقابتی رسیده‌اید که منعکس‌کننده نرخ بهره فعلی صندوق‌های فدرال رزرو است، صرف وقت ارزشمند خود برای کاهش ارزش اضافی اشتباه است.

هاروارد بیزینس ریویو یک ماشین حساب مفید ساخته است که هزینه منابع اعضای تیم مالی شما را که به دنبال راه هایی برای افزایش بازده نقدی شرکت شما هستند، تخمین می زند. نیم ساعت اولی که آنها صرف ارزیابی ارائه دهندگان مدیریت پول نقد می کنند 35 دلار به ازای هر 100000 دلار کارمند حقوق بگیر هزینه دارد – و این محاسبه فقط اقدامات اولیه صحبت با بانک فعلی شما یا ارسال یک استعلام ایمیل به ارائه دهندگان جدید را پوشش می دهد. این شامل مکالمات بعدی، جلسات داخلی برای تصمیم گیری برای استفاده از چه کسی و مراحل بعدی برای حرکت دادن کارها نمی شود.

این هزینه‌های فرصت می‌تواند هر چه بیشتر برای امتیازهای پایه اضافی شکار کنید، گلوله برف می‌زند و سود نهایی ۲۵۰۰۰ دلار در سال سود اضافی را که کشف می‌کنید کاهش می‌دهد. این تلاش خطرات غیرضروری را نیز به همراه دارد: همانطور که در ماه‌های اخیر دیده‌ایم، شرایط بازار می‌تواند به طرز چشمگیری تغییر کند و دارایی‌های شما را تقریباً یک شبه در معرض کاهش قابل توجهی قرار دهد، حتی با ارائه‌دهنده‌ای که به دقت بررسی کرده‌اید.

هنگامی که به سطوح بازده رقابتی رسیدید، افزودن بازده اضافی ممکن است شما را ملزم به سرمایه گذاری در دارایی های با ریسک بالاتر کند. سپس محاسبات ذهنی شما به تعادلی بین تولید بازده نهایی اضافی و قرار دادن وجوه شما در معرض خطر استهلاک بالاتر تبدیل می شود.

اگر به برخی از دارایی‌های دیجیتالی که سال گذشته APY استثنایی ارائه کردند نگاهی بیاندازید، برخی از آنها در نهایت سقوط کردند و شرکت‌ها بخشی یا تمام پول نقد عملیاتی خود را از دست دادند. این نتیجه منفی به سه واقعیت حیاتی مدیریت پول اشاره می کند که اگر آنها را نپذیرید می توانند استارتاپ شما را تحت تأثیر قرار دهند.

سه عاملی که می تواند تلاش های مدیریت پول نقد شما را خنثی کند

بهینه سازی فروشگاه های نقدی یک عمل ضروری در محیطی با نرخ بهره غیر صفر است. هر دلار می تواند به جبران هزینه ها و افزایش عمر شرکت شما کمک کند، و سود آن تنها زمانی افزایش می یابد که جریان نقدی مثبت تری داشته باشید. با این حال، سه عامل معمولاً بنیانگذاران را از تجربه این مزایا باز می دارد: