اتحادیه بنیانگذاران زن 9 میلیون دلار سرمایه جمع آوری می کند و به Graham & Walker تغییر نام می دهد – TechCrunch

با شروع به عنوان یک گروه پشتیبانی فیس بوک برای بنیانگذاران ، انجمن بنیانگذاران زن از بدو تاسیس تاکنون تحولات زیادی را متحول شده است. امروز ، اعلام تغییر نام و این واقعیت است که شروع به نوشتن چک از صندوق افتتاحیه خود کرده است. گراهام و واکر ، با 9 میلیون دلار بازی ، توجه خود را بر “توانایی همه زنان در تجارت” متمرکز کرده است ، از جمله از طریق ایجاد جامعه ، سرمایه گذاری و برنامه های مختلف.

این صندوق نیز کار خود را قطع کرده است – حتی در یک بازار فوق العاده کف آلود. همانطور که VC Claire Diaz-Ortiz در ستونی در ماه گذشته اشاره کرد ، تنها 9 all از بودجه اختصاص داده شده به استارتاپ های فناوری به تیم های بنیانگذار اختصاص داده شد که حداقل یک زن را شامل می شد. بنیانگذاران انفرادی زن و تیم های زنانه تنها 2 درصد از کل دلار VC را جمع آوری کردند. تا آنجا که ما مطلع هستیم ، دیاز اورتیز با گراهام و واکر درگیر نیست ، اما احساسات او را تکرار می کند: دیدن ابتکاراتی مانند گراهام و واکر با برنامه ای برای تغییر آن دلگرم کننده است.

“[Women founders] مری ویلیامسون ، معاون شرکت Microsoft Azure Apps ، Infrastructure & IOT – و سرمایه گذار در گراهام و واکر می گوید: “باید در مشکلات سخت محلی و جهانی رها شد.” “مشارکت من در این صندوق تا حدی برای همه زنان و پتانسیل آنها تظاهر است.”

نام “گراهام و واکر” ممکن است شما را گیج کند و باعث ایجاد مشارکت در مدرسه قدیمی از روزهای گذشته شود. اولین برداشت های خود را از بین ببرید – این شرکت به نام بنیانگذاران یا سرمایه گذاران خود نامگذاری نشده است ، اما شامل اشاره ای زیبا به زنان تأثیرگذار در تاریخ است.

لسلی فاینزیگ ، م founderسس و مدیر عامل ، توضیح می دهد: “ما می دانیم که وقتی مردم برای اولین بار صدای گراهام و واکر را می شنوند ، تصور می کنند که نام آن به نام دو مرد است ، مانند یک شرکت حقوقی در مدرسه قدیمی.” اما وقتی عمیق تر می شوید و می بینید ما کی هستیم و چه کار می کنیم ، این باعث می شود از خود بپرسید که چه چیزی در فرض خود شما الهام بخش بوده است. علامت فرعی نیز اهمیت زیادی دارد ، نشان دهنده من و شما ، نماینده جامعه ما است. “

به طور خاص ، نام این شرکت به نام کاترین گراهام-ناشر روزنامه واشنگتن پست و اولین مدیر عامل زن شرکت Fortune 500-و مادام سی جی واکر ، یک زن آفریقایی تبار آمریکایی است که به عنوان اولین زن میلیونر خودساخته جهان شناخته شده است.

تیم گراهام و واکر

تیم گراهام و واکر: Rohre Titcomb (COO) Es Famojure (مدیر برنامه) ، Leslie Feinzaig (موسس و مدیر عامل) ، Amanda Eldridge (معاون توسعه تجارت) ، Divya Kakkad (معاون بازاریابی)

“یک دلیل بزرگ برای این تغییر نام تجاری تکامل خود ما در مشاهده جهان به صورت دوتایی (بنیانگذاران و غیر موسسان) و درک این است که همه ما یک شخص هستیم. این زنان هستند که می خواهند صاحب مشاغل خود شوند. ” گراهام و واکر راهی است برای خدمت به آن زن در هر نقطه ای از مسیر زندگی او – نه تنها در زمان بنیانگذار او بلکه به عنوان سرمایه گذار ، مشاور ، رهبر شرکت ، عضو هیئت مدیره و غیره. “

این سرمایه گذاری در اوایل سال 2021 شروع به سرمایه گذاری کرد. سرمایه گذاری های اولیه شامل نرم افزار تسهیل پذیرش PairTree ، بازار فرهنگ از راه دور سلامت Health in Her Hue ، زندگی سازگار با محیط زیست و خرید جامعه Brightly و بازار داده Datacy است.

سرمایه گذاران این صندوق شامل بانک آمریکا ، کارتا و تعدادی از سرمایه گذاران خصوصی است. در مجموع ، بیش از 100 سرمایه گذار در صندوق 9 میلیون دلاری مشارکت کردند. گراهام و واکر گزارش می دهد که دو سوم سرمایه گذاران زن هستند ، یک سوم افراد رنگین پوست و تقریبا نیمی از سرمایه گذاران سرمایه گذاران صندوق های اولیه هستند.