آیا First Republic فقط قربانی فروپاشی SVB است؟

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این هفته مری ان، ناتاشا و الکس وقتی هفته‌ای پرمشغله در حوزه فناوری و استارت‌آپ را پشت سر می‌گذاشتند، به‌ویژه پرحرف بودند. ما داریم با هوش مصنوعی صحبت می کنیم. ما در مورد اخراج صحبت می کنیم. و ما در حال صحبت با قهوه هستیم.

در اینجا چیزی است که ما وارد آن شدیم:

  • سه معامله هفته از درخواست‌های حق نسخه‌برداری در حدود «-GPT» تا Ansa، کیف پولی که آماده است شما را به کافه‌های محلی‌تان وفادارتر کند تا قیمت سهام بانک فرست ریپابلیک و تمام افکاری که بیش از حد یادآور گزارش‌های ششم ما هستند. چند هفته پیش.
  • اخراج های سرمایه گذاری فین تک و وضعیت استخدام استارت آپ ها به طور کلی. بر اساس تحقیقات مری آن، متوجه شدیم که یک شرکت سرمایه‌گذاری به چه تعداد کارمند و چرا نیاز دارد.
  • درآمد! الکس زمان بیشتری را صرف مطالعه اطلاعات مالی اخیر شرکت های بزرگ و کوچک فناوری کرده است. نتیجه؟ خبر مناسب برای استارت آپ ها
  • با یادداشت هایی در مورد قهوه پایان می دهیم. چگونه قهوه در سهام قرار می گیرد؟ خوب، زمانی که آن را سرمایه گذاری می کند و در حال رشد است، برای ما مهم نیست که با لوبیا یا هوش مصنوعی تغذیه می شود.

دوشنبه دوباره به گوش شما خواهیم رسید تا سرفصل های آخر هفته را دنبال کنیم. اگر در این مدت دلتان برای ما تنگ شده، ما را دنبال کنید @EquityPod و کامئوهای الکس و ناتاشا را در TechCrunch Live بررسی کنید!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

آیا First Republic فقط قربانی فروپاشی SVB است؟ توسط Natasha Mascarenhas که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد