آیا پیشنهادی برای جذب استعدادهای فناوری بین المللی دارید؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز” ، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن ، وکیل مهاجرت دره سیلیکون می گوید: “سوالات شما برای گسترش دانش که به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد از مرزها فراتر رفته و به دنبال آرزوهای خود باشند ، حیاتی است.” “خواه در شرکت های انتخاباتی ، م founderسس یا در جستجوی شغل در سیلیکون ولی هستید ، دوست دارم در ستون بعدی خود به سوالات شما پاسخ دهم.”

اعضای TechCrunch+ به ستون های هفتگی “سوفی عزیز” دسترسی پیدا می کنند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50 درصد تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز ،

من و بنیانگذاران من یک استارتاپ در مراحل اولیه داریم. ما در حال استخدام استعدادهای مهندسی واقعاً سخت هستیم ، اما آماده استخدام بین المللی هستیم.

آیا پیشنهادی در مورد استراتژی ها و نحوه کمک به برجسته شدن شرکت ما دارید؟

– بنیانگذار شکوفا

شکوفایی عزیز ،

با تشکر از ارتباط شما! اخیراً بت شر ، سرپرست استعداد در Homebrew Ventures ، را برای گپ زدن در پادکست خود دعوت کردم. شیر به عنوان مشاور بنیانگذاران استارتاپ و تیم های اجرایی در همه امور تحت چتر استعدادها فعالیت می کند. او شغل خود را “آموزش ماهیگیران به بنیانگذاران” می داند. او بینش های خود را در مورد جذب استعدادها ، اهمیت تنوع و شمول و جبران خسارت به اشتراک گذاشت:

شیر گفت: “یکی از چیزهایی که من در اولین ملاقات با او می گویم ، بیایید بگوییم دو بنیانگذار ، تا زمانی که شما مدرک خود را بالا نبرید. [Series] پاسخ ، شما حدود 40 درصد از وقت خود را صرف جذب نیرو خواهید کرد. آنها به من نگاه می کنند و می گویند: “اوه ، این خیلی بد نیست ، هر کدام 20 است.” و من می گویم ، “نه ، نه ، نه ، این 40٪ برای هر نفر است.” و آن وقت است که آنها می فهمند چقدر سخت است ، و این همیشه بدون توجه به نوع آن صادق بوده است [hiring] بازار. مردم دست کم می گیرند که چقدر سخت است. و در حال حاضر ، در این بازار ، بسیار سخت تر است. “

همانطور که متوجه شدید ، رقابت ، به ویژه برای استعدادهای مهندسی ، در حال حاضر بسیار شدید است ، زیرا نامزدهای شغلی به طور محکم در صندلی راننده قرار دارند. بر اساس تجزیه و تحلیل بنیاد ملی سیاست آمریکا ، تا 6 سپتامبر 2021 بیش از 1.2 میلیون آگهی خالی برای مشاغل فعال در مشاغل کامپیوتر در ایالات متحده وجود داشت که 15 درصد نسبت به شش ماه قبل افزایش یافته است.

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

علاوه بر این ، شیر گفت استارتاپ هایی که با آنها کار می کند دریافتند تقریباً هر کاندیدایی که به آنها پیشنهاد می دهد حداقل سه پیشنهاد دیگر دارد. این بدان معناست که شما باید استراتژی داشته باشید و در مورد همه چیز تصمیم بگیرید ، از بیان واضح پیشنهاد ارزش و بیانیه ماموریت گرفته تا ترکیب تیم خود گرفته تا مزایا و بسته های جبرانی که ارائه می دهید.

تا آنجا که ممکن است ، شرکتهای اولیه باید در مورد تنوع ، شمول و حقوق صاحبان سهام عمدتاً تصمیم بگیرند که آیا این شرکت دارای دو بنیانگذار مرد یا دو بنیانگذار زن است.