آیا می خواهید یک شرکت جامع تر در زمینه مراقبت های بهداشتی باشید؟ مقداری زنجبیل – TechCrunch اضافه کنید

وقتی Headspace با پلت فرم مراقبت های روانی درخواستی Ginger ادغام شد ، من شگفت زده شدم. از این گذشته ، Ginger 100 میلیون دلار در سری E جمع آوری کرد چند ماه پیش-و آخرین باری که من با مدیرعامل راسل گلس صحبت کردم ، او بر اهمیت ادغام در برنامه های بهداشتی پرداخت شده توسط کارفرمایان تأکید کرد. به نظر من ، برنامه مدیتیشن Headspace تقریباً برای مصرف کنندگان مستقیم است ، بنابراین Ginger چه شغلی داشت که با آن وارد تجارت واقعی شد؟ تکه تکه شدن ، خیلی؟

به نظر می رسد ، سابقه ای وجود دارد و به ازای تعدادی از سرمایه گذاران و متخصصان فناوری سلامت ، تثبیت و کالایی بیشتر در زمینه سلامت رفتاری وجود دارد. من عاشق یادگیری چیزها هستم!

همانطور که در طی یک توییتر اسپیس در مورد ادغام بحث کردیم ، Headspace مدتی است که به دنبال اعتبارسنجی بالینی برای ذهن آگاهی است. این تأیید می تواند به آن کمک کند تا برنامه تا حدی جدید مزایای کارکنان خود را ارائه دهد و با نزدیکترین رقیب خود ، Calm رقابت کند. با ادغام با یک پلت فرم مراقبت های روانی درخواستی مانند زنجبیل ، Headspace اکنون می تواند رویکرد جامع تری برای سلامت روان ارائه دهد. زنجبیل ، برای کسانی که نمی دانند ، متخصص در کمک به مردم در هنگام نیاز به مراقبت است ، اعم از پشتیبانی مبتنی بر متن تا افزایش به مربیان در زمان واقعی.

اما فراتر از اخبار ، این به چه معناست؟ چند نکته اصلی وجود دارد که من بعد از Spaces داشتم. اول ، در بهترین حالت ، ادغام Headspace و Ginger می تواند به ما نشان دهد که یک رویکرد جامع و یکپارچه برای سلامت روان چگونه می تواند باشد. همانطور که کریسی فار از Omers Ventures گفت ، برخی از بیماران می توانند از ترکیبی از رویکردها استفاده کنند که در طول زمان متفاوت است. این صنعت در حال پیشرفت است به طوری که کاربران در مورد مراقبت های بهداشت روانی گزینه های بیشتری در اختیار دارند. از مدیتیشن تا متون تا جلسات درمان زوم. دوم ، و این در طول چت ظاهر شد ، با رشد بخش ، بخش هایی از سلامت رفتاری کالایی می شوند. در حال حاضر ، دیگر کافی نیست فقط یک کاربر را به یک متخصص وصل کنید. چگونه سیستم عامل ها با دقت بیشتری بیماران ظریف را به گزینه های ظریف وصل می کنند؟ دینا شاکر از Lux Capital می گوید ، این بیش از جامع نگر ، یکپارچه است.

در نهایت ، 2021 همه چیز درباره یکپارچه سازی است – و این شامل سلامت دیجیتال است. آلیسا جاف از 7WireVenture خاطرنشان کرد که 80 درصد هزینه و پیچیدگی در سلامت روان مربوط به بیماری های روانی شدید است ، اما 80 درصد از استارتاپ ها با مراقبت حادتر شروع می شوند. موجودیت ترکیبی جدید می تواند بیشتر شود در آنچه که آرزو دارد به آن بپردازد ، فراگیر است ، اکنون ، فراتر از شرایط غیر حاد.

در بقیه خبرنامه ، با دشمنان دوستدار fintech آشنا می شویم ، edtech به SaaS تبدیل می شود و غواصی عمیق LatAm که باید خوانده شود. مثل همیشه ، می توانید با دنبال کردن من در توییتر از من حمایت کنید nmasc_، جایی که تمام کارهایم را در طول هفته ارسال می کنم.

به عشق فین تک

تصویری از تاجری که برای نشان دادن سرمایه گذاری ، بادکنک سبز رنگی با علامت دلار روی آن منفجر می کند.

اعتبار تصویر: مالته مولر (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

در Equity این هفته ، ما در مورد اینکه چگونه استارتاپ های fintech Ramp و Brex در حال رشد به ارزش های عظیم خود هستند صحبت کردیم. این گفتگو به این دلیل حباب پیدا کرد که رمپ با ارزش 3.9 میلیارد دلار پول جمع آوری کرد ، در حالی که برکس اعلام کرد که 150 میلیون دلار با مشارکت بدهی در چند روز آینده راه اندازی شده است.

در اینجا آنچه باید بدانید: رایان لاولر و الکس ویلهلم استراتژی های متمایز M & A Brex و Ramp را برای بینش عمیق تر در مورد نحوه تمایز در فضای مدیریت شرکت بررسی کردند.

از داستان:

در حالی که به نظر می رسد Ramp عمدتا علاقمند به ارائه دیدگاه دقیق به امور مالی شرکت با توجه به کنترل هزینه به مشتریان است ، بسیاری از اعلان ها و ابتکارات بزرگ Brex اخیراً بر کمک به کسب و کارهای کوچک-به ویژه فروشندگان تجارت الکترونیک-دسترسی سریعتر به جریانهای نقدی از طریق فوری متمرکز شده است. پرداخت ها

منابع مالی شخصی برای استارتاپ ها:

استخدام (هنوز) سخت است

اعتبار تصویر: آلشی (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ (تصویر اصلاح شده است)

من این هفته دو داستان نوشتم که دو واقعیت در مورد چشم انداز استخدام امروز را نشان می دهد. در ابتدا ، من گزارش دادم که کمپین فن آوری Flockjay حداقل نیمی از نیروی کار خود را به دلیل دور شدن از تمرکز اصلی موقعیت شغلی خود کاهش داد. دوم ، Workstream 48 میلیون دلار برای بستر استخدام مبتنی بر متن برای کارگران ساعتی جمع آوری کرد.

در اینجا آنچه باید بدانید: کل فرضیه Flockjay کمک به کارگران غیرفناوری بود که از طریق مشاغل فروش وارد فناوری شوند. محور اخیر آن در ابزار B2B SaaS به ما می گوید که مشاغل مشاغل حتی در نقش های پر تقاضا مانند عملیات فروش چقدر دشوار است. یک روز بعد ، Workstream برای نرم افزار استخدام خود برای کارگر ساعتی پول جمع آوری کرد. سری 48 میلیون دلاری سری B یادداشتی است که نشان می دهد چگونه کارفرمایانی که با گردش مالی بالا روبرو هستند مایلند برای ابزارهای استخدامی که با نامزدها در تلفن های همراه خود ملاقات می کنند ، هزینه کنند.

در حالی که یک داستان به ما می گوید استخدام کاری در مقیاس سخت است ، یکی دیگر نشان می دهد که شکاف های موجود هنوز نیاز به توجه متمرکز دارد.

نهال های عزیز توجه داشته باشید:

در اطراف TC

TechCrunch Disrupt کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است. و من تکان می خورم.

استفاده کنید “Mascarenhas20”برای کد تخفیف شیرین و شیرین هنگام خرید بلیط خود. این یک مجموعه انباشته از بلندگوهای صریح و سوالات بدون BS است. اما ، در صورت نیاز به قانع کننده تر در مورد اینکه چرا ارزش حضور دارد ، این را بررسی کنید:

برترین های اتاق خبر

موارد دلخواه از TechCrunch

موارد دلخواه Extra Crunch

برای پایان ، یک یادآوری دوستانه که این روزها هنوز برای اکثر مردم افزایش سرمایه سخت است. رونق ، دوستان من ، ناهموار است.

تا هفته آینده ،

N