آیا برای کشف مکانهای زیبا هنگام سفر به برنامه دیگری نیاز دارید؟ – TechCrunch

در تابستان سال 2019 ، تیمیلهین اجیبویه شیفته شد با ایده ایجاد یک برنامه سفر پس از گفتگو با حلقه ای از دوستان.

یکی از دوستان با آجیبویه تماس گرفت و از او پرسید که آیا پلتفرمی می شناسد که بتواند در آن جدید پیدا کند ، از نظر زیبایی شناسی مکانهای دلپذیر برای صرف غذا ، بازدید و عکس گرفتنبه و سپس ، در سفر به میامی ، او و دوستانش به طور فعال به دنبال مکانهای زیبا برای غذا خوردن بود – و عکس گرفت.

بدون شک: این نیازها بسیار بیهوده هستند. اما Backdrop بی شباهت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی جهانی نیست که به کاربران اجازه می دهد عکس های زودگذر بگیرند ، شیوه زندگی خود را بر روی داستان های ناپدید شده متمرکز کنند یا میلیون ها فیلم کوتاه شخصی سازی شده را کشف کنند.به

و در حالی که رسانه های اجتماعی در حال رشد هستند نمایی طی یک دهه گذشته ، نحوه برقراری ارتباط و ارتباط ما ، نحوه سفر ما نیز تغییر کرده استبه

به گفته Statista ، بیش از 36 users از کاربران رسانه های اجتماعی از پلتفرم هایی برای ایده های سفر استفاده می کنند. بیش از 60 درصد از این افراد هنگام سفر عکس های خود را به اشتراک می گذارند.

اینستاگرام بیشتر این ترافیک را کنترل می کند ، با این حال Ajiboye معتقد است که فرایند تأمین اطلاعات مربوط به سفر در این پلت فرم تبدیل شده است مضحک زمان بربه او استدلال می کند که پلتفرم های عظیمی مانند اینستاگرام که به هر محتوا روی می آورند ، نیاز به بسترهای تخصصی ایجاد کردندبه

“اینستاگرام مانند یک سیستم عامل برای تصاویر است. همه چیز در اینستاگرام اتفاق می افتد-سفر ، زیبایی ، تجارت الکترونیک. همینطور با Pinterest ، ”او در مصاحبه ای با TechCrunch گفت. به طور فزاینده ای، متوجه خواهید شد که برای برخی افراد ، آنها از این بسترها برای سفر استفاده می کنند و هیچ تجربه ای برای سفر ایجاد نشده است که 2021 را در نظر بگیرد ، یعنی افرادی که دوست دارند جلوی مکان هایی عکس بگیرند که بسیار زیبا به نظر برسند و با آنها به اشتراک بگذارند دوستان آنها. »

Ajiboye با نام Backdrop مطرح شد و با دو دوست ، Damilola Odufuwa و Odunayo Eweniyi تماس گرفت تا این پلت فرم را بسازد و آن را به یک شرکت تبدیل کند.

رسانه های اجتماعی و مسافرت

در حال حاضر هیچ پلتفرمی برای جذاب بودن وجود ندارد مکانها فقط به خاطر آن بنیانگذاران می گویند Backdrop is در درجه اول ساخته شده برای این ، و همچنین کشف سفر.

به عنوان مثال ، مسافرانی که در دبی تعطیل می شوند و به دنبال مکان های شیک هستند ، سه کار را انجام می دهند: مسابقه دوستان و آشنایان ، جستجوی Google ، یا مشت زدن در هشتگ در اینستاگرام.

اودوفوا می گوید: “اگر از جستجوی Google استفاده می کنید یا از اینستاگرام استفاده می کنید ، همه چیز ظاهر می شود ، از جمله نتایج نامربوط به جستجوی شما.” اگر به دنبال رستوران های صورتی در دبی هستید ، ممکن است نتوانید آن را در اینستاگرام دریافت کنید ، و Backdrop تغییر می کند همه از آن. »

اعتبار تصویر: پس زمینه

با Backdrop ، کاربران می توانند زیبا را کشف کرده و به اشتراک بگذارند مکانهایی برای عکاسی بر اساس علایق و معیارهای آنهابه بنیانگذاران معتقدند که با پیچیده تر شدن سفرهای پس از همه گیری ، Backdrop می تواند به عنوان همراه سفر برای هزاره ها و Gen Zs ، به ویژه کسانی که غرق با سفر به نقاط زیبابه

اطلاعات مهم در هر زمینه شامل زمان باز و بسته شدن ، آدرس (مرتبط با Google Maps) ، هزینه و هزینه ورود (در صورت وجود) ، دسترسی Wi-Fi ، خط مشی حیوانات خانگی ، صندلی در فضای باز ، دسترسی به ویلچر و کد لباسبه

TechCrunch با چند کاربر بتا Backdrop صحبت کرد. بسته به علایق آنها ، دو اردوگاه پدید آمدبه برخی از ویژگی Collection آن لذت می برند که به آنها اجازه می دهد پس زمینه را با ترکیب جهان Google Maps و Pinterest ذخیره کنند.به دیگران ویژگی کاوش را ترجیح می دهند و آن را ترکیبی از Google Maps و Instagram می بینند.

با هشتگ ، کاربران می توانند مکان های خاصی را پیدا کنند ، و ویژگی “Backdrop Near Me” به آنها اجازه می دهد مکانهای دیگری را که می توانند در نزدیکی آنها بازدید کنند ، کشف کنند. مکان فعلی Backdrop آنهابه

این شرکت یک تیم تحقیقاتی عکس دارد که این مکان ها را در 26 شهر در سراسر جهان پیدا می کند. آنها همچنین عکس می گیرند و اطلاعات لازم را در هر پس زمینه وارد می کنند.

در حالی که Backdrop در مورد تعداد کاربران بتا اظهار نظر نمی کند ، موسسان می گویند تیم تحقیقاتی آن هزاران عکس از این شهرها را جمع آوری کرده است: آمستردام ، دبی ، استانبول ، لندن ، لس آنجلس ، نیویورک ، سئول ، پاریس ، توکیو ، کیپ تاون ، نیواورلئان ، سان فرانسیسکو ، شیکاگو ، لاس وگاس ، میامی ، مراکش ، فس ، طنجه ، رابات ، کانکون ، کابو ، تولوم ، لاگوس ، ابوجا ، مادرید و والنسیابه به طور متوسط ​​، وجود دارد 100 تا 300 عکس در هر شهر روی سکو.

استفاده از یک تیم اختصاصی برای بارگذاری تصاویر در بلند مدت مقیاس پذیر نیست و Backdrop این را می داند. از این رو، این شرکت به کاربران اجازه می دهد تا پس زمینه را خود بارگذاری کرده و اطلاعات لازم را در مورد هر یک وارد کنندبه سایر کاربران پست ها را مرور می کنند قبل از فهرست بندی روی پلت فرم ، چه با رای موافق و چه با رای منفی. آنها همچنین می توانند دیگران را مرور کرده و امتیازات قابل خریداری را برای کمک به ایجاد جامعه کسب کنند.

“این است که چگونه ما در حال تلاش برای انتقال از مجبور به شخصاً آجیبویه گفت ، پس زمینه را انتخاب کنید و به جامعه اجازه دهید در مورد نوع پس زمینه ای که به پلتفرم می رسد تصمیم گیری کند.به

“در حالی که مواردی وجود دارد که نه لزوما بهترین عکس یا محتوا در بالای جستجو قرار دارد ، نوعی دموکراسی در جمع آوری آرای جمعی بر روی محتوا یا در مورد ما در پس زمینه وجود دارد.به در پایان ، ما سعی می کنیم تشخیص دهیم که آیا اطلاعات نیز به طور خودکار دقیق است یا خیر. »

Backdrop قصد دارد امسال 20 شهر دیگر اضافه کند و دور FAF را برای مقیاس بندی محصول تضمین کرده است. اما با مقیاس مسئولیت بیشتری پیش می آید ، عبارتی که سه بنیانگذار در طول این سالها به آن عادت کرده اند.

این سه نفر بیش از شش سال پیش در نشریه Zikoko ، نشریه جوانان متمرکز بر آفریقا ، ملاقات کردند و کار آنها در رسانه های فناوری و دیجیتال از آنجا منشعب شد.

پس زمینه

اعتبار تصویر: پس زمینه بنیانگذاران پس زمینه Odunayo Eweniyi (COO) ، Damilola Odufuwa (مدیرعامل) و Timilehin Ajiboye (CTO)

اودوفووا ، که به عنوان مدیر عامل Backdrop عمل می کند ، روابط عمومی Binance را در آفریقا هدایت می کند. او همچنین یکی از بنیانگذاران ائتلاف فمینیستی ، یک گروه حقوق و برابری زنان در نیجریه است ، در کنار یوینی ، که مدیر عامل Backdrop است.به

Eweniyi همچنین COO در PiggyVest ، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های فن آوری در نیجریه است.

CTO Ajiboye مدیر اجرایی و فنی در محصول حواله با رمزنگاری Sendcash و پلتفرم خرید ارزهای رمزنگاری شده با پشتیبانی YC است.

ایجاد یک محصول جهانی

در حالی که بنیانگذاران چندین سرمایه گذاری را انجام داده اند ، در درجه اول بوده نیجریه یا آفریقا متمرکز است. اما Backdrop کاملاً متفاوت است. بازار هدف یک بازار جهانی است بنابراین نمی توانم از بنیانگذاران س askال کنم: آیا آنها تمرکز یا توانایی کافی برای اداره شرکت را داشتند؟

اودوفووا پاسخ داد که اجرای یک محصول جهانی هیچ تفاوتی ندارد. زیرا هر بنیانگذار اجرا کرده است چندگانه با پیگیری سریع ، هیچ مشکلی در افزودن Backdrop به ترکیب مشاهده نخواهند کرد.

من فکر می کنم ما [millennials and GenZs] هستند فقط واقعا در تقلب خوب است و اگرچه ممکن است با خستگی و فرسودگی همراه باشد ، اما شما یاد بگیرید که چگونه بازی کنید و من فکر می کنم این زندگی به طور کلی است اما می دانم که ما 100٪ متعهد هستیم. “

Ajiboye افزود که در حالی که بنیانگذاران هم تیمی و رهبران بزرگی هستند ، اما باید تیمی جهانی بسازند تا بتوانند در دراز مدت شرکت را حفظ کنند.به

“مردم کارهای پیچیده تری را همزمان انجام داده اند ، بنابراین فکر نمی کنم عجیبویه به شوخی گفت که این یک مشکل خواهد بود.

بسترهای رسانه های اجتماعی شناخته شده هستند قبل از کسب درآمد یا سود ، روی رشد کاربر متمرکز شوید. و Backdrop ، به عنوان یکی از معدود پلتفرم های اجتماعی ساخته شده توسط آفریقایی ها که فرصتی برای جذب مخاطبان جهانی دارد ، قصد ندارد از این قاعده مستثنی باشد.به

در صورت کسب قدرت قابل توجه ، بنیانگذاران ایده هایی در مورد نحوه درآمدزایی این پلتفرم دارند تبلیغات ، رزرو ، رزرو ، گردشگری از مشارکت خصوصی و عمومی و درآمد حاصل از تولیدکنندگان محتوا به عنوان نمونهبه

آجیبویه گفت: “فرصت های زیادی برای کشف و ایجاد محتوا در سفر وجود دارد.” “آنچه بسیار مهم است این است که یک جامعه باید وجود داشته باشد و کاربران اولیه ما شکل پلتفرم را تعیین می کنند. بنابراین در حال حاضر ، رشد اولویت دارد و ما فکر می کنیم راه های مختلفی برای پول وجود دارد ساخته شده است. »