آیا این می‌تواند اولین ادای احترام سگ‌های رولینگ استونز در جهان باشد؟ – TechCrunch

اسپات سخت کار می کند و سخت بازی می کند. اسب کار چهارپا Boston Dynamics در جدیدترین ویدیوی خود، در ادای احترام به چهلمین سالگرد The Rolling Stones، Tattoo You، از جگر سخن می گوید. «Spot Me Up» گروهی از روبات‌های Spot را پیدا کرد که تمام تلاش خود را برای تقلید از موزیک ویدیو «Start Me Up» در سال 1981 انجام می‌دهند.

البته ویدیوهای ویروسی سال‌هاست که ابزار بازاریابی مهمی برای Boston Dynamics بوده‌اند – و شاهکارها تنها با پیشرفته‌تر شدن روبات‌ها چشمگیرتر شده‌اند. استونز نیز با بازاریابی فناوری سر و صدا داشته است. در واقع، گروه مجوز «Start Me Up» را برای یک کمپین معروف ویندوز 95 در اواسط دهه 90 صادر کرد، زمانی که فروش آهنگ به آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌ها فعالیت همه‌جای این روزها نبود.

صفحه تقسیم شده، ربات‌ها را می‌بیند که در حین پخش ویدیو، کار خود را انجام می‌دهند، با استون‌ها در اوج شکل اسپندکس (RIP Charlie Watts همیشه بهترین لباس را در میان دسته‌ها می‌پوشد). طبق گزارش‌ها ضبط قطعه «Start Me Up» شش ساعت طول کشید تا استونز ضبط شود – هیچ صحبتی در مورد اینکه چقدر طول کشید تا Rolling Spots طول کشید، اگرچه همانطور که دیدیم، فیلم‌های یک دقیقه و نیم زیادی طول می‌کشد، حرکت‌هایی مانند Jagger. یا نه.

این ویدئو در حین بررسی بیشتر سیستم‌های روباتیک مستقل توسط تیمی منتشر می‌شود.