آیا از پشته martech خود بیشترین بهره را می برید؟ در نظرسنجی جایگزینی 2023 شرکت کنید

تحت محدودیت های بودجه و همچنین تحت فشار برای ایجاد رشد، رهبران عملیات بازاریابی و بازاریابی نگاهی دقیق به بازگشت سرمایه در راه حل های مارتک داشته اند.

ما می خواهیم بدانیم به چه نتایجی رسیده اید. آیا پشته موجود خود را تثبیت کرده اید؟ آیا با ابزارهای نویدبخش قمار کرده اید؟ آیا ممکن است دارایی های فناوری خود را کاهش دهید؟

نیاز برای ویژگی های بهتر نظرسنجی سال 2022 نشان داد که راه حل ها در جستجوی ویژگی های بهتر جایگزین می شوند، به ویژه:

  • ادغام بهتر / API باز.
  • قابلیت های داده بهبود یافته
  • قابلیت اندازه گیری بازگشت سرمایه
  • تجربه مشتری بهتر

همه آنها در لیست بالاتر از هزینه بودند. چه چیزی، اگر چیزی تغییر کرده است؟

ما در مکان بسیار متفاوتی نسبت به یک سال پیش هستیم. جهان دوباره برای تجارت باز شد. بسیاری از مردم به محل کار بازگشتند. دیگر نیازی به انجام تقریباً همه چیز – از خرید تا معاشرت با دوستان – به صورت دیجیتالی نبود.

این بدان معنا نیست که ما محیط های دیجیتال چند وجهی خود را رها کرده ایم. ما متوجه شدیم که بسیاری از تجربیات مجازی به خوبی کار می کنند. با این حال، چیزی شبیه به کاهش سرعت در تحول دیجیتال (پس از شتاب دیوانه کننده سال 2020) وجود داشت که احتمالاً منجر به کاهش تعداد شرکت‌های فناوری بازاریابی شد که شاید خیلی سریع رشد کرده بودند.

اندازه گیری دما در پس زمینه عدم اطمینان اقتصادی، تصور ما این است که هنوز تشنگی برای نوآوری، کارایی فناوری پیشرفته و تصمیم گیری مبتنی بر داده با پشتیبانی بهتر وجود دارد. به هر حال، بازاریابان به سختی در به دست آوردن هوش مصنوعی مولد تردید کرده اند.

اما ما به داده هایی نیاز داریم تا ببینیم آیا تصور ما درست است یا خیر. بنابراین لطفاً حدود سه دقیقه یا بیشتر وقت بگذارید تا نظرسنجی جایگزینی ما را تکمیل کنید و به ما اطلاع دهید که دنیای مارتک شما چگونه در حال تکامل است.

نظرسنجی جایگزینی MarTech 2023 اینجا است.