آنچه ما از رویداد اپل هفته آینده انتظار داریم – TechCrunch

ما تمیز کرده ایم آخرین شایعات و نشت ها و پخش همه آهنگ های The Mamas و The Papas به جلو و عقب برای به دست آوردن بهترین تصویر ممکن از آنچه در رویداد “جریان کالیفرنیا” در سه شنبه آینده در انتظار آن هستیم.

به نظر می رسد دعوت نامه ها ، که یک هفته زودتر منتشر شده اند ، بازی را در اینجا واگذار نمی کنند. برخی از حقه های AR بسیار جالب وجود داشت که از طریق Safari در تلفن همراه قابل دسترسی بود ، که می تواند به ارتقاء دوربین های شگفت انگیز اشاره کند ، اگرچه واقعیت افزوده در این دعوت ها تا حدی جزء اصلی قرار گرفته است.

در عین حال ، عنوان California Streaming به نظر می رسد بیشتر نشانه ای از ماهیت مجازی این رویداد باشد و نه چیزی که مثلاً با Apple TV ارتباط داشته باشد. گذشته). و اما در مورد عکس دوست داشتنی Sierras – که می تواند نشانه ای برای macOS باشد ، اگرچه شرکت به Monterey حرکت کرده است. به نظر می رسد به همان اندازه اشاره ای به عنوان فوق الذکر باشد.

بزرگترین ، ساده ترین و مهمترین پاسخ به این س ofال که انتظار چه چیزی را دارید ، آیفون جدید است. مدل های سال گذشته به دلیل تنگنای زنجیره تامین مربوط به COVID-19 با تاخیر قابل توجهی روبرو شدند. البته مشکلات زنجیره تامین همچنان ادامه دارد ، اما به نظر می رسد که این شرکت با چرخه انتشار قبل از همه گیری به مسیر خود بازگشته است.

البته بزرگترین ارتقاء آیفون 12 ، افزودن 5G به مدت طولانی بود. این امر ، همراه با تاخیر ، اپل را در مقطع گسترده ای از بازار موبایل به رکودهای نسبتاً گسترده ای رساند. در حالی که سایر تولیدکنندگان این شماره را به دلیل نگرانی های خرافی رد کرده اند ، به نظر می رسد که اپل با آیفون 13 کاملاً درگیر است (حتی به نظر می رسد که جانشین آن ، آیفون 14 قبلاً لو رفته است).

اعتبار تصویر: گتی ایماژ / چی هنگ / VCG

گزارشات اخیر نشان می دهد که آیفون 13 در چهار پیکربندی متفاوت وارد می شود – درست مانند نسخه قبلی خود. بنابراین: iPhone 13 ، 13 Mini ، 13 Pro و 13 Pro Max. اندازه صفحه نمایش باید ثابت بماند: 5.4 ، 6.1 (x2) و 6.7 اینچ. در همین حال ، یک گزارش جداگانه نشان می دهد که ما رنگ های بیشتری را خواهیم دید ، با ترکیب کامل مشکی ، سفید ، آبی ، بنفش ، صورتی (به جای سبز) و محصول (قرمز). اما ، به خاطر داشته باشید که ارائه رنگهای متفاوت در بازارهای مختلف کاملاً دور از ذهن نیست.

جای تعجب نیست که به نظر می رسد ارتقاء دوربین بزرگترین خبر در اینجا باشد. سخنان تحلیلگر مینگ چی کو این است که مشخصات مدل Pro Max سال گذشته به بقیه خط (از جمله ، بالقوه ، لیدار) تکمیل می شود. گفته می شود که حالت ویدئویی ProRes به دنبال افزودن ProRAW به منظور ارتقاء بیشتر موافقان گوشی به عنوان یک دستگاه فیلمبرداری نیمه حرفه ای است. در همین حال گفته می شود که سینماتیک ویدئو جلوه ای به سبک پرتره را برای ویدئو به ارمغان می آورد. کو همچنین پیشنهاد کرده است که دستگاه ها از ویژگی Qualcomm X60 برخوردار خواهند بود که امکان برقراری تماس های ماهواره ای اضطراری را فراهم می کند – ظاهراً فقط در بازارهای منتخب موجود است.

البته این تلفن جدیدترین تراشه اپل ، A15 را نیز دریافت می کند که گفته می شود با صفحه نمایش 120 هرتز ProMotion همراه است. اپل همچنین می تواند یک ویژگی همیشه روشن را به صفحه نمایش بیاورد ، امیدوارم با حداقل تأثیر بر عمر باتری باشد. از نظر ظاهری ، ما پیش بینی می کنیم که تقریباً مشابه نسخه قبلی خود باشد ، هرچند با یک دوربین کمی کوچکتر در جلو-هرچند نه به اندازه آیفون جعلی تد لاسو. درعین حال گفته می شود دوربین در حال بزرگتر شدن است و شاید یک لنز تله بهبود یافته را ارائه دهد.

اوه ، و ظاهراً گران تر از آیفون 12 هستند – واضح است که یکی از ویژگی های جدیدی که اپل قصد دارد به طور فعال تبلیغ کند ، نیست.

اعتبار تصویر: سیب

به نظر می رسد که اپل واچ 7 دیگر خبر بزرگ این رویداد باشد. طبق گفته ها ، پوشیدنی های بسیار محبوب اپل با نمایشگر بزرگتر ، حجم بیشتری پیدا می کند و در نتیجه اندازه قاب کمی بزرگتر از 40 میلی متر و 44 میلی متر به 41 میلی متر و 45 میلی متر می رسد. با این حال ، اندازه کلی تغییر چندان بزرگی نخواهد بود ، زیرا گفته می شود که این شرکت در همه حال حاشیه های خود را کاهش می دهد.

شاید هیجان انگیزترین شایعه در مورد ساعت ، افزایش عمر باتری قابل توجه باشد. در مقایسه با ساعت های هوشمند رقابتی ، این مدت طولانی به عنوان نقطه کوری برای محصول به نظر می رسید – به ویژه پس از اینکه اپل به طور قابل توجهی ردیابی خواب را بهبود بخشید. اکثر آنها ویژگی های جدید سلامتی جدیدی را برای این Watch تماشا نمی کنند ، که در اینجا کمی تعجب آور است ، با توجه به اینکه سلامتی و تناسب اندام سنگ بنای اصلی اپل بوده است.

اعتبار تصویر: TechCrunch

AirPods 3 شرط منطقی خوبی به نظر می رسد. گفته می شود که آخرین نسخه از هدفون های سطح اولیه شرکت (و قاب آنها) به همراه یک تراشه جدید که برای بهبود عمر باتری طراحی شده است ، به طرحی حرفه ای تر طراحی می شود. ظاهراً حذف نویز فعال و راهنمایی های قابل تعویض ظاهری برای حفظ تمایز بین دو مدل نخواهد داشت.

با ارتقاء گسترده این شرکت به سیستم سیلیکون مخصوص خود ، اگر تعدادی Mac جدید مشاهده کردید ، تعجب نکنید. شایعات حاکی از مک بوک پرو جدید ، مک مینی و نسخه بزرگتر 27 اینچی iMac مجهز به ARM است.

این رویداد سه شنبه 14 سپتامبر ساعت 10 صبح PDT/1 بعد از ظهر EDT آغاز می شود. ما اینجا خواهیم بود و به محض رسیدن اخبار را برای شما می آوریم.
درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید