آنچه باید در مورد آماده سازی استارتاپ خود برای بازارهای عمومی بدانید – TechCrunch

فعال بوده است چهار چهارم برای IPO های فناوری. اگر ساعت را تا Q4 2020 عقب بکشید ، ما شاهد عرضه عمومی مگاوات از مغازه های فناوری در همه نوع بوده ایم. Airbnb از رکودهای ناشی از COVID-19 در لیست بازیابی شد ، در حالی که Roblox IPO خود را به تأخیر انداخت و با یک لیست مستقیم خارج شد. DoorDash عمومی شد. C3.ai اواخر سال گذشته نیز یک پیشنهاد انفجاری داشت.

اوضاع تا سال 2021 تا حد زیادی ادامه داشته است ، در حالی که IPO ها در سه ماهه اول و دوم منجر به عرضه اولیه Freshworks ، Toast و اخیراً پرونده های GitLab ، Rent the Runway ، NerdWallet و دیگران شدند.

بسیاری از بنیانگذاران استارتاپ ها آرزوی IPO دارند ، حتی اگر افق زمانی متوسط ​​رویداد نقدینگی اکنون با ورود سرمایه به بازار فناوری خصوصی گسترش یافته باشد. اما نحوه آماده سازی یک شرکت برای عرضه اولیه سهام در مکالمات راه اندازی معمولی نیست – این کمی شبیه صحبت کردن در مورد تولد 21 سالگی شما در دوران دبیرستان است. مطمئناً ، این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد روزی ، اما نگرانی چندان مهمی نیست

شما حداقل اینطور فکر می کنید فرآیند آماده سازی برای ورود به بازارهای عمومی در صورتی که به خوبی انجام شود تا حدودی طولانی است و ممکن است استارتاپ ها زودتر از آنچه تصور می کنند عملیات خود را برای بازارهای عمومی آماده کنند. این موضوعی است که ما در طول TechCrunch Disrupt 2021 ، جایی که من مکالمه ای با آن داشتم ، بررسی کردیم شریک سرمایه لوکس دینا شاکر، مدیر عامل مدرونا امید کوکران، و CFWO CrowdStrike برت پادبره

کل بحث در زیر گنجانده شده است ، اما من چند لحظه کلیدی را برای شما که بیشتر یادگیرندگان کتابخوان هستید تا تماشاگران ویدئو تماشا کرده ام. موضوعات زیر عنوان فرعی قرار می گیرند ، و ویدیو در پایین قرار دارد. لذت بردن!

می توانید خیلی زود آمادگی داشته باشید

با شروع به گفتگو ، انتظار داشتم با سه نفر روبرو شوم که همگی سرشان را به آرامی تکان می دهند ، و با هم هماهنگ می شوند که استارتاپ ها واقعاً نمی توانند آمادگی IPO را خیلی زود شروع کنند. این چیزی نبود که من شنیدم. کوکران این را پس از س myال من در مورد اینکه یک استارتاپ چگونه باید برای اولین بار در آمادگی عمومی شروع کند ، این را گفت:

بسیاری از مردم را می شنوید که در مورد آن صحبت می کنند ، اوه ، شما باید به فکر این باشید که واقعاً خیلی زود در معرض دید عموم قرار بگیرید و این سختگیری را ایجاد کنید. من در واقع بیشتر در اردوگاه: “اجازه دهید شرکت کار کند و برای مدتی چابک باشد و مراحل مورد نیاز را انجام دهد.” در مدت زمان مناسب به آنجا خواهید رسید.