آندره دیکنز، شهردار آتلانتا برای سخنرانی در رویداد آتلانتا در TechCrunch Live

TechCrunch Live مشتاق است که یک گفتگوی کنار آتش با شهردار آتلانتا آندره دیکنز را برای شروع رویداد مجازی TechCrunch Live: Atlanta در ۷ ژوئن اعلام کند.

او با من، دومینیک-مادوری دیویس، در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت شرقی می‌نشیند تا در مورد صحنه رو به رشد فناوری آتلانتا بحث کند، از ایجاد خط لوله استعدادها با کالج‌ها و دانشگاه‌های تاریخی سیاه پوست گرفته تا نحوه استفاده از کار از راه دور. روند جذب بازیکنان بزرگ از شهرهای ساحلی.

دیکنز از زمان تصدی پست خود در سال گذشته، به دلیل حمایت قوی خود از فناوری شهرت پیدا کرده است و حتی یک مشاور ارشد فنی برای شهر منصوب کرده است – یا به قول برخی این نقش، تزار فنی

با دیکنز و برنامه های او برای رشد و حفظ شهر به عنوان یک مرکز فناوری، صحبت های زیادی وجود دارد. او خودش در رشته مهندسی شیمی در گرجستان تک تحصیل کرد. او قبل از خدمت به عنوان شهردار، مدیر ارشد توسعه برای TechBridge غیرانتفاعی بود که به دنبال مقابله با فقر بود. او همچنین برنامه شغلی فناوری را برای کمک به افرادی که از جوامع محروم در بخش فناوری کار می‌کنند، تأسیس کرد و به عنوان دستیار مدیر توسعه برای دفتر تنوع موسسه فناوری جورجیا کار کرد.

ما را به صورت آنلاین در اینجا در TechCrunch ملاقات کنید تا با دیکنز در مورد حال و آینده اکوسیستم فناوری آتلانتا گپ بزنید. این fireside بخشی از برنامه بزرگتر است که در اطراف جامعه استارت آپی آتلانتا متمرکز شده است. آتلانتا مدت‌هاست که خانه اکوسیستمی پر جنب و جوش از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده است، و ما هیجان‌زده هستیم که در طول این رویداد سه ساعته، کانون توجه را به این منطقه بتابانیم.

می خواهید در این رویداد شرکت کنید؟ برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. رایگان است.

آیا می خواهید استارتاپ خود را در مراحل اولیه تبلیغ کنید؟ برای درخواست اینجا را کلیک کنید. همچنین رایگان است. برنده به سرعت وارد Startup Battlefield 200 می‌شود، جایی که بلیت‌ها و فضای نمایشگاهی رایگان برای TechCrunch Disrupt در سپتامبر امسال دریافت می‌کند.

به زودی میبینمت!