آمریکای لاتین در مارسلو کلور مدیرعامل گروه SoftBank Group International قهرمان می یابد – TechCrunch

SoftBank گاگا است برای استارتاپ های آمریکای لاتین از آنجایی که در اوایل سال 2019 برای اولین بار اعلام کرد که در حال ساختن سهم خود در منطقه است ، کنگلومرات ژاپنی – از ترازنامه خود – بیش از 5 میلیارد دلار به منطقه وصل کرده است و پیش بینی می کند که این رقم به 8 میلیارد دلار برسد. تا پایان سال

کمکهای سرمایه ای آن حداقل قابل توجه است. به گفته CB Insights ، در سال 2019 ، استارتاپ ها در سراسر آمریکای لاتین 5.3 میلیارد دلار کمک مالی جمع آوری کردند. در سال 2020 ، آنها تقریباً به همان میزان جمع آوری کردند.

امسال سرعت معامله به طرز عجیبی تغییر کرده است و 9.3 میلیارد دلار در استارتاپ های آمریکای لاتین در شش ماه اول متصل شده است و مارسلو کلور ، مدیرعامل گروه SoftBank معتقد است که تا سال 2023 ، سالانه نزدیک به 30 میلیارد دلار در منطقه سرمایه گذاری می شود.

کلور ، متولد بولیوی ، امروز در TechCrunch Disrupt گفت: “سرانجام جهان متوجه شد که آمریکای لاتین دارای اندازه است.” این تنها نیمی از چین است ، اما دو برابر هند و سه برابر آسیای جنوب شرقی است. »

به گفته وی ، مردم آنجا پول در می آورند. “سرانه تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین – 9000 تا 10.000 دلار در سال – در چین ، و این سه برابر (سرانه تولید ناخالص داخلی) در هند و دو برابر آنچه مردم در جنوب شرقی آسیا تولید می کنند است.