آمازون وانت فروشگاه را برای محصولات سفارش داده شده از خرده فروشان محلی-TechCrunch ارائه می دهد

آمازون در حال راه اندازی “فروش محلی” است ، مجموعه ای از خدمات که به خرده فروشان محلی و منطقه ای اجازه می دهد تا وانت در فروشگاه و تحویل سریع را به مشتریان نزدیک ارائه دهند.

با استفاده از این گزینه جدید ، فروشندگان می توانند پیکاپ موجود در فروشگاه را برای محصولات و خدمات به خریداران با کد پستی خاص ارائه دهند. در برخی موارد ، مشتریان قادر خواهند بود اقلامی را از فروشندگان برای تحویل همان روز در محل خرده فروشی محلی کسب و کار خریداری کنند.

محصولاتی که برای وانت در دسترس هستند دارای برگه “تحویل فروشگاه” در صفحه مورد هستند. هنگامی که مشتریان سفارش می دهند ، هنگامی که اقلام آنها برای تحویل آماده است ، اعلانی دریافت می کنند. هنگامی که کالا آماده است ، مشتریان پنجره پنج روز تحویل دارند تا سفارشات خود را جمع آوری کنند.

خریداران همچنین می توانند تحویل محلی را انتخاب کنند ، که توسط خود تجارت تسهیل می شود. پس از انتخاب گزینه “تنظیم تحویل” در هنگام پرداخت ، خرده فروش محلی با شما تماس می گیرد تا تاریخ و زمان دقیق تحویل را تعیین کند. برخی از فروشندگان همچنین ممکن است خدمات نصب را ارائه دهند که می توانید در بالای سفارش خود اضافه کنید.

فروش محلی آمازون در حال حاضر از خرده فروشان ملی و محلی از جمله Mavis Discount Tire ، Sears Hometown Store ، 4 Wheel Parts ، Electronic Express ، Best Buy ، Appliance Connection ، Mattress Warehouse ، Beach Beach Camera ، Adorama ، DataVision ، Exclusive Furniture ، World Wide در دسترس است. استریو ، MODIA ، دوربین فوکوس و دیگران. این شرکت می گوید فروش محلی اواخر امسال و در طول سال 2022 گسترش می یابد ، زیرا فروشندگانی که علاقه مند به پیوستن به برنامه هستند می توانند از امروز برای انجام این کار درخواست دهند.

“تحقیقات ما نشان می دهد که بسیاری از مشتریان در صورت انتخاب ، وانت محلی را انتخاب می کنند. جیم ادکینز ، معاون بخشهای تفریحی و حرفه ای آمازون ، در بیانیه ای گفت که این قابلیت جدید راهی هیجان انگیز است تا به فروشندگان کمک کند تا مشتریان بیشتری را با محصولات و راحتی عالی جلب کرده و آنها را خوشحال کنند.

شایان ذکر است که آمازون قبلاً در سال 2019 با راه اندازی “Counter” ، گزینه های وانت در فروشگاه را آزمایش کرد ، سرویسی که در آن خریداران آمازون می توانند بسته ها را در مکان های خرده فروشی جمع آوری کنند. این سرویس اساساً با شرکت خرده فروشان مشارکت داشت تا شمارنده های وانت را در فروشگاه های خود برای سفارشات آنلاین سفارش دهند.

با این آخرین راه اندازی ، آمازون به وضوح به دنبال دریافت سریعتر سفارشات با استفاده از شبکه شخص ثالث خود و فروشگاههای فیزیکی آنها است. این راهی برای آمازون است که برخلاف وب سایت های خرده فروشان ، مشتریان خود را در بازار خود نگه دارد. این پرتاب همچنین در زمانی صورت می گیرد که گزینه های وانت بار از زمان شروع همه گیری افزایش یافته است. شرکت هایی مانند Walmart و Target مدتی است که این گزینه را ارائه کرده اند ، زیرا آمازون با جدیدترین پیشنهاد خود در حال رقابت برای رقابت بیشتر با فروشگاه های بزرگ و خرده فروشان است. همچنین شایان ذکر است که Shopify به بازرگانان در بستر خود گزینه های وانت در فروشگاه را ارائه می دهد ، بنابراین این می تواند تلاشی برای رقابت بهتر با آن نیز باشد.